Skocz do zawartości

CZ cross 250 ??


Rekomendowane odpowiedzi

Witka all!! :twisted: Mam takie pytanie, moge qpic cz cross 250 za 1300 zl!! Czy to jest dobry wybor, interesowala mnie 125 ale niestety nic nie mam na oku!!?? 8) Jest w dobrym stanie, ladnie pomalowana tylko do malych regulacji (gaznik i zaplon)!! Jak taka czka smiga?? Dzieki za all odpowiedzi :lol: POZDRO ZIOMKI

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktos z forum kupil cześke crossa ktora nie chodzila, wymienil swiece i wszystko ok. Niestety nie pamietam kto, moze sie odezwie 8) .

 

A co do "drobnych regulacji" jak smigasz po sprzeta i sie niewiele znasz, a nawet jak sie dobrze znasz, warto jechac conajmniej z jednym kumplem, ktory sie zna. Wtedy jak zobaczycie sprzeta i posluchacie to moze byc wiadomo czy ta regulacja to przekrecenie srubki na gazniku, czy remont silnika.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jest powiedziane że gość wałka robi jednak może tak się zdarzyć. Ja kupiłem CZ która nie odpalała. Gość powiedział że jest do ustawienia zapłon i będzie palić. Modliłem się żeby tak było... no i mówił prawdę. Trochę pogmerałem w zapłonie i pali. Nawet nic nie trzeba było wymieniać. Jednak miałem powody żeby wierzyć kolesiowi bo reszta motoru była w dobrym stanie, po remoncie. decydowałem się na ten motor dlatego że był bardzo blisko mnie. Planowałem jakąś mniejszą pojemność ale nie bardzo miałem ochotę czekać jeszcze nie wiadomo jaki czas aż się pojawi coś godnego uwagi. Teraz oprócz tgo że motor jest nieco za mocny ;) to jestem zadowolony z zakupu. Pogadaj z typkiem który sprzedaje tą CZ. Może nawet zaproponuj 5 dyszek więcej jeśli doprowadzi ją do pełnej sprawności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jak na ziomno nie pali z kopa to znaczy ze tłok zuzyty, i nie ma zbyt duzej compresji , jak sie juz nagrzeje to pali z kopa bo pierscie i tlok torche puchnie.

 

wiec jak kupisz to czeka cie szlif + nowy tłok + pierścienie = jakies 200zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w 250 masz prosty tani w naprawie zapłon i o ile w gaźnik nikt nie wsadzał łap do środka też da sie zrobić. Co do tego ze pali z pych to są dwie opcje albo już wyjuzdany silnik albo naprawde regulacja.

Moje zdanie jest takie dogadaj sie z gościem że mu coś dopłacisz ale moto ma ujmowac z kopa w zime lato w dzień czy w nocy, albo niech ci upuści 100 na ewentualnie tłok lub elementy zapłonu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesz tu jest taka moc i taka charakterysyka silnika ze na wysokich obrotach i tak idze jak burza.

Jak ja jeździlem an zuzytym tłoku to tez palil tylko z pychu a potem zapiedzielam jak dziki, wyminilem tłok i elegancko palil z kopa i tez elegancko zapierdzielal ;)

 

nasz troche kasy to bierz , troche w niego włozysz ,ale bedziesz mial pewnosc ze sie tak szybko nie zesra.

 

Spytaj sie go kiedy wymienił tłok?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...