Robuś1 Opublikowano 2 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 Witajcie Chciałem się zapytać czy ktoś z Was miał okazję pojeździć jednym i drugim sprzętem, głównie chodzi mi o wrażenia z jazdy i porównanie. Według suchych danych silnik GSXa ma 150cm3 więcej wyższy jest również moment obrotowy, no ale to jest teoria bo po drodze jest jeszcze skrzynia i odpowiednie przełożenia. Dlaczego GSX 1400 jest mniej popularny od XJR 1300? Pozdrowienia Bo to Suzuki ...ze swymi stukami i albo się to polubi albo nie .....sylwetka fajna , wolałem osobiście starszy model z dwoma wydechami , spalanie kiedys delikatnie z kobitką i kuframi 5,5 l do Szklarskiej na zlot ale w normalnym użytkowaniu 10 jak nic , bardzo mocny silnik , elastyczny ale nie jest to moto dla poczatkujacego , bo w łukach może wynieść jak nic .................... :icon_biggrin: aaaa...............i zapomniałem dodać , założyłem podwójne Arrowy ....po prostu masakra jak strzelały ogniem po rozgrzaniu............cudna jazda nocą , jak Ci taka kita ognia wali z dwóch rur :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Diork Opublikowano 28 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2022 Witam! Latam XJR`ka od ponad 2uch lat, ta ostatnia na gaznikach - 106KM/ angielska wersja na dwoch otwartych wydechach. Wczesniej Bandzior i Raider. Troche doswiadczenia na plastikach typu 600. Generalnie iX to piekne, ciezkie, mocne moto do dostojnego toczenia sie po miescie, badz ostrzejszego pilowania na krajowkach jak ktos ma pare w lapach i leb na karku. Autosrtada srednio przyjemna - brak owiewek, ale przelotowa rzedu 150-170km/h odbywa sie przy pelnym oddechu silnika i pelnej stabilonosci moto (masa + ohlins czynia z iXa lokomotywe w trasie - pewny tor jazdy). Silnik to potwor, zaraz zaczna sie smiac koledzy ze wspolczenych power naked`ow, ze 106KM i 114-116NM to zadna rewelka ale przy pojemnosciach rzedu 1200-1300ccm chodzi o sposob oddawania mocy, a to juz czysta przyjemnosc, tzn. pelna kur#a na kazdym biegu juz powyzej 40km/h. Mozna to pokochac. A jak ktos ma srubke i pewna reke to i na kolo pojdzie bez bolu w du#ie. Hample??? Te same co w starszych R`kach - baja jak na ta generacje motocykla. V-max ok. 230-240km/h. Jazda po gorach w ciasnych zakretach jak najbardziej przyjemna i kontrolowana pod warunkiem, ze olej w lagach 100% i gumy jak 3ba. Ja osobiscie z przodu zapinam Power Power`a a z tylu ze wzgledu na znaczne zuzycie ogumienia wybieram sport-turist, czyli Power Road`a. Spalanie??? Od 7-12l/100. Ogolnie zajebisty sprzet, zwlaszcza w wersji z gaznikami gdzie masz mozliwosc w pelni wykorzystac piec bez zadnych ograniczen w systemie podawania paliwa. Wady??? Dwie: masa i wiek. Moglby wazyc ze dwie-trzy dychy mniej i wtedy klekajcie narody. Ciezar ma rowniez wplyw na znikanie napedu i opon (tyl mi starcza na 4k). Wiek, no coz - stalowa rama, czyli korozja na spawach (na szczescie czarna, wiec latwo to kontrolowac/malowac), srebrny silnik chlodzony powietrzem czyli odpryski na bloku, sparciale uszczelki, nieszczelne zimeringi i ... I tyle, jak masz troche czasu i kaski bez problemu robisz z niego zylete i zapi#lasz nastepne 5 lat robiac tylko serwisowke. Porownanie z GSX1400? - moc na plus dla Suzi, reszta to samo. Prowadzenie i hample bardzo podobnie, roznica w piecu - suzi to nowoczesniejsza i mocniejsza konstrukcja. Z reszta silniki Suzi sa THE BEST, kto mial ten wie.. Porownanie z CB1300 - to juz troche inny temat bo Hania chlodzona jest plynem, a wiec inna charakterystyka pracy silnika. Mialem okazje ujerzdzac X-4 z tym samym silnikiem. Lepszy "performance" ale to juz nie stare, dobre UJM... Jak bawia Cie Muscle Bike`i to iX, GSX1400 lub najlepszy z najlepszych, jedyny prawdziwy i niekwestionowany skr#iel - Pan SUZUKI BANDIT GSF 1200 Mk2. Dzieki za uwage, powodzenia i szerokosci Panowie!!! Pozdrawiam 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grizzli Opublikowano 28 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2022 Jestem na etapie poszukiwań gsx1400. Niestety, wyboru dużego nie ma. Ale w końcu coś się trafi, mam nadzieję. Od 11 lat ujeżdżam duże, rzędowe czwórki i takiej frajdy z jazdy nie daje mi żaden inny motocykl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadekP Opublikowano 29 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2022 Nie ma to jak XJR 😉 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 29 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2022 Ostatnio wszedłem do salonu Yamahy i się załamałem. Same małe pierdziawki, nie ma co kupić. ratuje trochę T700 reszta dno... Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grizzli Opublikowano 29 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2022 16 minut temu, RadekP napisał: Nie ma to jak XJR 😉 Też biorę pod uwagę, tym bardziej, że podaż większa i ceny lepsze. Miałem okazję pojezdzić i wrażenia super. Egzemplarz na zdjęciu to wtrysk z końca produkcji, jeśli dobrze się orientuję. Odniosłem wrażenie, że xjr ma krótsze przełożenia niż b12 i b12,5, podobnie, jak gsx1100. I jest to odczuwalne. Mam rację? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonaszko Opublikowano 29 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2022 Zgadza się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.