brzeszczot Opublikowano 10 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2005 Czytałem że do simsonów jest zestaw do tuningu i zwiększa on pojemność skokową. mam takie pytanko czy istnieje coś takiego do MZ ETZ 150? nie moge w necie coś takiego znaleść. http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=56424839 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m16 Opublikowano 10 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2005 Oczywiscie, ze jest - zwieksza poj. skokowa do 600 ccm :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
belzebub Opublikowano 10 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2005 no jasne ze jest.... MZ ETZ 250 po tych samych pieniadzach co 150 :-) nie lepiej bylo kupic 250 a nie bawic sie w tuning 150 ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 10 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2005 Proponuje zalozyc silnik od motopompy. Predkosc taka ze o ja pie**ole ku*wa mac i w ogole Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 10 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2005 RZT. lepiej kup 250 przynajmniej nie będzesz musiał kombinowac ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzpower Opublikowano 10 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2005 czy istnieje coś takiego do MZ ETZ 150? nie moge w necie coś takiego znaleść. Nie widziałem czegoś takiego. Jak by było to sprzedawca napisałby że podnosi moc do 30HP. Ciekawe czy jeżdżący simsonami myślą że mają 9 koni. :-D :-D Ale jaja. Moim zdaniem to obniża moc (z powodu słabej jakości). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brzeszczot Opublikowano 11 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2005 nie moge kupić większego motoru bo mi stara nie pozwala. jak ktoś znalazł coś takiego to niech poda link. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewertas Opublikowano 11 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2005 Ja się z czymś takim jeszcze nie spotkałem.Natomiast widziałem w mz etz 150 silnik od 250.Oczywiście wraz z calym osprzętem i musze powiedzieć, że to było nawet lepsze niż oryginalna 250. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 11 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2005 Ja się z czymś takim jeszcze nie spotkałem.Natomiast widziałem w mz etz 150 silnik od 250.Oczywiście wraz z calym osprzętem i musze powiedzieć' date=' że to było nawet lepsze niż oryginalna 250.[/quote']Moj kolega tak zrobil i sie sprzedało jako Etz251 :lol: . Przeciął rame, ładnie zaspawał, a w miejscu spawow zalozyl detke ktora niby miala trzymac przewody. Pojawil sie nastepny problem: kolanko od wydehcu przy duzym ugieciu przedniego amortyzatora potrafilo dotknac blotnika :-D . No to co?? Bardziej gesty olej i 3 razy wiecej niz w instrukcji. Szczerze wspolczuje nabywcom sprzeta. musze jednak powiedziec ze kolega sezon przelatal bez problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emzet Opublikowano 11 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2005 Bardziej gesty olej i 3 razy wiecej niz w instrukcji i ma TuNiNgOwAnE SpOrToWe ZaWiEsZeNiE :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nufry Opublikowano 14 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2005 No to ladnie zrobił Twoj kolega !!! naprawde... ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spman Opublikowano 14 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2005 Za takie akcje powinni rece przy samej d**** ucinać!! Sam kupiłem Mine (Etz 150) która jak sie okazało po roku, była po centalnej czołowce, a zamiast ramy był poprostu zwykły jekiel (materiał zamkniety), z centrostalu!! Chcialem sprzedawce wykastrować, ale byłtaki zapis w umowie ze moglem tylko płakac, cóż takie życie ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kilu Opublikowano 14 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2005 Ja miałem pisać żebyś się Greeda zapytał, ale widze że wypowiedź naszego speca już jest :P Greedo - ;) pzdr - kilu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkoeb Opublikowano 14 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2005 ja tam nic nie mówie ale jak bym się dowiedział o takim wyczynie jak cięcie ramy kombinowanie i sprzedawanie kupy złomu jako 251 to wybiłbym zęby. A niech Twój kolega się modli żeby się na tym gównie nikt nie zabił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 14 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2005 Moj kolega tak zrobil i sie sprzedało jako Etz251 :lol: . Przeciął rame, ładnie zaspawał, a w miejscu spawow zalozyl detke ktora niby miala trzymac przewody. Pojawil sie nastepny problem: kolanko od wydehcu przy duzym ugieciu przedniego amortyzatora potrafilo dotknac blotnika :-D . No to co?? Bardziej gesty olej i 3 razy wiecej niz w instrukcji. Szczerze wspolczuje nabywcom sprzeta. musze jednak powiedziec ze kolega sezon przelatal bez problemu sku***syna powinien nastepny wlasciciel pociąć jak tą ramę i obwiązać dętką Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.