Skocz do zawartości

Tuning GS 500


Rekomendowane odpowiedzi

Na początek Dynoety (+nowe świece) - mocy odczuwalnie nie podnoszą, ale zwiększają szybkość reakcji na dodanie gazu. Ja w swoim miałem jeszcze filtr K&N i naprawdę dało odczuć się różnicę w reakcji w stosunku do zwykłego egzemplarza. W moim przypadku nieznacznie wzrosło zużycie paliwa. Możesz również dodać sportową końcówkę wydechu lub jeśli masz hajs cały wydech (z kolektorami). Niestety źle dobrany wydech (nie dedykowany dla tego modelu) może, choć nie musi, odebrać procent mocy.

W przypadku GS'a może to być walka o koniki, których prawdopodobnie nie odczujesz. No ale jak chcesz to zawsze można...

 

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myśle, że nowych nie ma co kupować - będą drogie (tuningowe też---->Laser). Musisz przeglądać allegro, GS'ów na części jest masa, więc nie powinno być problemu z kupnem. Może uda Ci się z jakiegoś młodego rozbitego wyrwać fajne kolektorki. Dzwoń też do typów z ogłoszeń w gazetacyh motocyklowych i firm sprowadzających motorki.

 

http://www.moto.allegro.pl/show_item.php?item=56929227

 

te nie są najpiękniejsze....

 

 

Ja też miałem trochę zasyfione kolektory (odbarwienia) - standard. Nie przejmowałem się tym, ale u mnie nie było jeszcze najgorzej.

 

[ Dopisane: 10-07-2005, 00:01 ]

Możesz zadzwonić np. do EL - tec, ich się spytać (nie mam pojęcia czy Ci pomogą, ale spróbuj):

 

http://www.el-tec.pl/#

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie - czy chcesz koniecznie wzmacniać GS500 bo jesteśjego wielkim fanem i nie wyobrażasz sobie innego motocykla, czy chcesz mocniejszy motocykl? Jak druga odpowiedź, to sprzedaj GS i kup cośmocniejszego. Podrasowanym GS (Dynojety, wydech, jakieś bajeranckie świece, pozmienanie zębatki, cuda na kiju) będziesz i tak połykany na każdych światłach przez starą CBR600F1 czy każdy inny podobny, nawet wiekowy sprzęt.

 

Pozdro, Paweł

 

PS> I tak to ująłem dyplomatycznie, jak kumpel pojachał ze swoim GS500 i zadał podobne pytanie, to mu mechanik powiedział "a co mam k**wa dwa cylindry dospawać ??"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GS 1000,

GS 1100,

GSX 1100 E/ES/EF

GSX 1000/1100 SZ ( Katana ),

GSX 1100 F,

GSX 1100 G.

To sa wszystko radykalne sposoby na zwiekszenie mocy w GS500 i wcale nie takie drogie, a w wiekszosci przypadkow dodajesz 60 KM do swoich 50 ciu. Lepsze i tansze niz nitro czy turbo wmontowane w GS 500 ;)))

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak mówi Adam M. - sprzedaj GSa i kup coś większego. stosunek $$$ do pryzrostu KM będzie najlepszy.

 

Ale jak byś się upierał to możesz kombinować z GSem - koszty powinny zamknąć się w około 1000- 1500 PLN. W tak małym silniku jak GS 500 podniesienie mocy bedzie dosyć kosztowne. Stożki K&N , dobry wydech i regulacja gaźnikówpowinna dac zauważalny przyrost mocy ale i tak będziesz wolniejszy niż np: GSF 600.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na początku ubiegłego roku straciliśmy kilka dni na podniesienie mocy w GS500 model 2004 i przez cały czas motocykl stał na hamowni jednej z lepszych w kraju. Dyna Jet pogorszył sprawę w stosunku do oryginału, także wymiana filtra powietrza obcinała kilka koni a moment obrotowy się pogarszał. Po nierównej walce powrót do seryjnych części i precyzyjna regulacja gaźników przy pomocy SORIO. Po takim zabiegu silnik zachowywał się poprawnie a wykres był trochę lepszy niż pierwszy przed regulacją w efekcie drugie miejsce w wyścigu o puchar GS500-2004.

Wniosek prosty- tylko seria bez prób poprawiania bo można tylko pogorszyć.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poki co nie mam kasy na coś lepszego, zresztą niedawno kupiłem ten motor i świetnie mi się nim jeżdzi. Wiem doskonale że z osiołka konia nie zrobię ale kiedyś z kumplem maluszka rasowalismy no i sama przyjemność tego ze troche żywszy był wystarczała zupełnie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piotrze az mi się niechce wierzyć, ze próba "podrasowania" GSa na hamowni przez profesjonalistów nie udała się 8O. Może w GSie tzreba zdemontować airbox i założyć stożkowe filtry żeby motocykl mógł sprawnie "oddychać"?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...