szfagier Opublikowano 9 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2005 Witam czy orientuje się ktoś co moz na zrobić w GS500 żeby dodać jej trochę mocy. Słyszałem że można zębatki wymienić ale chciałbym wiedzieć wiecej szczegółów???Czy może wymiana dysz w gażniku coś daje??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GANER Opublikowano 9 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2005 Spróbuj Dynojetówale nie wróże rewelacji :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gonzo Opublikowano 9 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2005 Na początek Dynoety (+nowe świece) - mocy odczuwalnie nie podnoszą, ale zwiększają szybkość reakcji na dodanie gazu. Ja w swoim miałem jeszcze filtr K&N i naprawdę dało odczuć się różnicę w reakcji w stosunku do zwykłego egzemplarza. W moim przypadku nieznacznie wzrosło zużycie paliwa. Możesz również dodać sportową końcówkę wydechu lub jeśli masz hajs cały wydech (z kolektorami). Niestety źle dobrany wydech (nie dedykowany dla tego modelu) może, choć nie musi, odebrać procent mocy. W przypadku GS'a może to być walka o koniki, których prawdopodobnie nie odczujesz. No ale jak chcesz to zawsze można... Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lars Opublikowano 9 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2005 Bry, Tlumik rozwierc :P ja tak zrobilem (po raz kolejny: dzieki Pawel). Mocy nie przybylo, ale i nie slychac tych gwozdzi w silniku ;) POZDRO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gonzo Opublikowano 9 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2005 Też miałem 3 dodatkowe otwory, przyjemniej chodził. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrMax Opublikowano 9 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2005 www.gstwin.com tam jest troszki na temat zwiekszania mocy... Gonzo wiesz moze gdzie mozna dostac kolektory do GSa? niekoniecznie tuningowe, ale jakies porzadne, najlepiej nierdzewka bo te moje juz rdza chrupie :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gonzo Opublikowano 9 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2005 Myśle, że nowych nie ma co kupować - będą drogie (tuningowe też---->Laser). Musisz przeglądać allegro, GS'ów na części jest masa, więc nie powinno być problemu z kupnem. Może uda Ci się z jakiegoś młodego rozbitego wyrwać fajne kolektorki. Dzwoń też do typów z ogłoszeń w gazetacyh motocyklowych i firm sprowadzających motorki. http://www.moto.allegro.pl/show_item.php?item=56929227 te nie są najpiękniejsze.... Ja też miałem trochę zasyfione kolektory (odbarwienia) - standard. Nie przejmowałem się tym, ale u mnie nie było jeszcze najgorzej. [ Dopisane: 10-07-2005, 00:01 ]Możesz zadzwonić np. do EL - tec, ich się spytać (nie mam pojęcia czy Ci pomogą, ale spróbuj): http://www.el-tec.pl/# Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 10 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2005 Pytanie - czy chcesz koniecznie wzmacniać GS500 bo jesteśjego wielkim fanem i nie wyobrażasz sobie innego motocykla, czy chcesz mocniejszy motocykl? Jak druga odpowiedź, to sprzedaj GS i kup cośmocniejszego. Podrasowanym GS (Dynojety, wydech, jakieś bajeranckie świece, pozmienanie zębatki, cuda na kiju) będziesz i tak połykany na każdych światłach przez starą CBR600F1 czy każdy inny podobny, nawet wiekowy sprzęt. Pozdro, Paweł PS> I tak to ująłem dyplomatycznie, jak kumpel pojachał ze swoim GS500 i zadał podobne pytanie, to mu mechanik powiedział "a co mam k**wa dwa cylindry dospawać ??" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 11 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2005 GS 1000, GS 1100,GSX 1100 E/ES/EFGSX 1000/1100 SZ ( Katana ), GSX 1100 F, GSX 1100 G.To sa wszystko radykalne sposoby na zwiekszenie mocy w GS500 i wcale nie takie drogie, a w wiekszosci przypadkow dodajesz 60 KM do swoich 50 ciu. Lepsze i tansze niz nitro czy turbo wmontowane w GS 500 ;))) Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomcio Opublikowano 11 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2005 Ja tam wiem ze u siebie w GS'e napewno bede zmienial zebatke ;)z 16 na 15 :P jedyny moj tuning :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 11 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2005 Jak mówi Adam M. - sprzedaj GSa i kup coś większego. stosunek $$$ do pryzrostu KM będzie najlepszy. Ale jak byś się upierał to możesz kombinować z GSem - koszty powinny zamknąć się w około 1000- 1500 PLN. W tak małym silniku jak GS 500 podniesienie mocy bedzie dosyć kosztowne. Stożki K&N , dobry wydech i regulacja gaźnikówpowinna dac zauważalny przyrost mocy ale i tak będziesz wolniejszy niż np: GSF 600. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 11 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2005 Na początku ubiegłego roku straciliśmy kilka dni na podniesienie mocy w GS500 model 2004 i przez cały czas motocykl stał na hamowni jednej z lepszych w kraju. Dyna Jet pogorszył sprawę w stosunku do oryginału, także wymiana filtra powietrza obcinała kilka koni a moment obrotowy się pogarszał. Po nierównej walce powrót do seryjnych części i precyzyjna regulacja gaźników przy pomocy SORIO. Po takim zabiegu silnik zachowywał się poprawnie a wykres był trochę lepszy niż pierwszy przed regulacją w efekcie drugie miejsce w wyścigu o puchar GS500-2004.Wniosek prosty- tylko seria bez prób poprawiania bo można tylko pogorszyć. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szfagier Opublikowano 11 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2005 Poki co nie mam kasy na coś lepszego, zresztą niedawno kupiłem ten motor i świetnie mi się nim jeżdzi. Wiem doskonale że z osiołka konia nie zrobię ale kiedyś z kumplem maluszka rasowalismy no i sama przyjemność tego ze troche żywszy był wystarczała zupełnie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomcio Opublikowano 11 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2005 a ma ktos w GS'e zebatke 15? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 11 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2005 Piotrze az mi się niechce wierzyć, ze próba "podrasowania" GSa na hamowni przez profesjonalistów nie udała się 8O. Może w GSie tzreba zdemontować airbox i założyć stożkowe filtry żeby motocykl mógł sprawnie "oddychać"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.