thors Opublikowano 6 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2003 PANOWIE O OLEJU JUZ BYLA GADKA A JAKIE PALIWO DO 2-TAKTA NAJLEPSZE??? 95 ,98 A MOZE 99 RACING?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dr.Big Opublikowano 6 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2003 To zalezy jaki model no i ile chcesz wydawac(glownie) :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 6 Marca 2003 Administrator Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2003 Już gdzieś o tym pisałem:DO KTMa leję minimum Pb98 a staram się lać na Shellu V-Power99, naprawdę czuć różnicę. Do Ducati leję PB95 i Pb98, w zasadzie obojętne. To, czym się w tym momencie kieruję, to jakość paliwa, a więc stacja, na której kupuję (topic o tym już był). W każdym razie nigdy nie tankuję na wiejskich stacjach śmierdzących naftą (charakterystyczny zapaszek szwindli dokonywanych przy paliwie). Raz zatankowałem i ledwo do Poznania dojechałem, a jedno moto z grupy zatarło się, reszta dowlokła się na dolewkach po drodze.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sidewinder Opublikowano 6 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2003 Jak to jakie: tylko ołowiowe + MIXOL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thors Opublikowano 6 Marca 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2003 no mixol to przedewszystkim :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lazyrider Opublikowano 7 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2003 Ehhh, pannnowie... :D (Czy jest jakiś emotikon z opadającymi cyckami?) Do dwusuwu lejemy BEZOŁOWIOWĄ :!: Czy w dwusuwie są zawory? (Poza oczywiście dieslami starej daty) A dodatek ołowiu ma właśnie za zadanie smarować te biedne zaworki! Ile oktanów? To zależy tylko od silnika i twojej kieszeni. Spróbuj, sprawdź. Jeżeli nie widzisz różnicy, to po co przepłacać? (Qrde! skąd mi się to przypałętało? 8O ) Olej? Olej Mixol :!: To gówno w płynie nie nadaje się nawet do smarowania osi w wozach drabiniastych. Nalej kiedyś do butelki z benzyną trochę tego i zamieszaj. Jak się wymiesza, to już będzie dobrze. A potem zakorkuj i odstaw na dwa tygodnie. Jak myślisz, co znajdziesz wtedy na dnie butelki???Nie osczędzaj na oleju :!: PzdrLazyrider Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thors Opublikowano 7 Marca 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2003 lazy czy ty sie nie znasz na zartach NIE WIDZISZ ZE NA KONCU JEST :D NIKT MIXOLU JUZ NIE LEJEA POZA TYM MOZE W 2 -TAKCIE NIE MA ZAWOROW ALE Z PEWNOSCIA SA PIERSCIENIE TŁOKOWE.A WIESZ Z CZEGO SA ZROBIONE I CZYM POKRYTE ??WIEC MOIM ZDANIEM LEPIEJ NA OŁOWIOWEJNO NIECH KTOS COS POWIE NA TEN TEMAT.MOZE SIE MYLE? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 7 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2003 Spróbuje pogodzić obie strony. W dwusuwie są zawory w każdym!! Okna dolotowe, czy przelotowe razem z tłokiem także tworzą zawór. Zawory musza być bo inaczej nie mogłoby być wymiany ładunku. A teraz w drugą stronę.Pierścienie w dwusuwie smarowane są olejem tak więc nie mają problemów z zużyciem.Tak więc do dwusuwa można śmiało lać bezołowiową. Zawory w silniku czterosuwowym mają po prostu przesr_ne Zwłaszcza wydechowy. Gorące gazy o własnościach korozyjnych, praktycznie brak smarowania, temperatura pracy około 800 stopni. Właśnie po to dodawany był w przeszłości czteroetylek ołowiu. Stanowił on właśnie środek smarny do zaworów ( oprócz podwyższenia liczby oktanowej) Tak więc widzicie racja jest po obu stronach. Łapa na zgode :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karrol Opublikowano 7 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2003 :( Pipcyk, wstałeś chyba dzisiaj prawą nogą- tak z samego rana taka zgoda??????! :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 7 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2003 :D Pipcyk, wstałeś chyba dzisiaj prawą nogą- tak z samego rana taka zgoda??????! :D O co chodzi :?: Zawsze się staram wstawać prawą nogą :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thors Opublikowano 7 Marca 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2003 PIPCYK TO JEST GOSC WPOZOALE JEDNAK NA CZAS DOCIERANIA WOLALBYM LAC Pb.PO DOCIERANIU SPOKO PRZECHODZE NA BEZOLOOOWĄ.NIECH NOWIUTKIE CZESCI POKRYJA SIE WARSTEWKA NANO TLENKU OLOWIU.NIE BEDZIE PROBLEMU Z KOROZJA.POZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borys Opublikowano 7 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2003 NIKT MIXOLU JUZ NIE LEJEquote] Jak nie leje,jak leję!Mixol nie jest zły.Moze chodzilo Ci o Lux"a??? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thors Opublikowano 7 Marca 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2003 No wiesz jak masz motorynke albo komarka to lej mixol .Nie ma co przeplacac na takie sprzety bo olej wyjdzie drozej niz caly motocykl :D .Ale slyszalem o jakims nowym mixolu.Moze tego nowego uzywasz??A tak wogole to miala tu byc gadka o paliwach. Kto za olowiowa a kto nie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borys Opublikowano 7 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2003 Mam Etkę 250,a to nie jest chyba motorower?Jedyną wadą Mixolu jest niewyobrażalny nagar.A z paliwa leję U95.Czasami zaleje V-power,ale niezauwazylem aby tak mocno wzrosly osiagi.Jedynie co to ładnie odpalała z I kopa rano. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabaniero Opublikowano 7 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2003 Do cfajtakta spokojnie można lać bezołowiową....i wcale nie będzie to miało wpływu na trwałość pierścieni...(jak to sugeruje gościu powyżej) ....ale bedzie miało wpływ na gniazda zaworowe w starszej daty czterosuwach... a na miksolu swoim Wartburgini przejeździłem 100 tys. km i źle nie było...hehe no ale teraz na rynku są wyższej klasy oleje także jest w czym wybierać.... Druga sprawa to ...gdzie kupywać benzynę...ja osbiście proferuję Shell i Orlen....moja kawa czuje się na tej benzynie najlepiej...za to na benzynie z Rafinerii Gdańsk...już nie jeździ tak jak powinna...(dlatego omijam ich stacje)ale podobno oni dodają najwięcej etanolu... pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.