cifer Opublikowano 1 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2005 Witam wszystkich mechaniorow:)Mam dwie kwestie (z gory przepraszam za niefachowe slownictwo...):1. Wczoraj zdjalem w mojej maszynie bak i zauwazylem, ze rozszerzajaca sie, gumowa rurka doprowadzajaca powietrze z filtra do gaznika byla niedokladnie zalozona. W efekcie czesc powietrza (niewielka) byla zasysana przez pierwszy gaznik prosto z atmosfery. Pytanie: czy przy przebiegu 20 tys. moglo to spowodowac zabrudzenie gaznika i czy zabrudznie mozna ocenic zdejmujac tylko filtr z cala obudowa (nie rozbierajac gaznika)? Pytam, bo czasem xj-ta ma problem z odpaleniem bez lekkiej przygazowki. Nie dymi.2. Obudowy przednich hamulcow maja maly luz (wyczuwalny, gdy je energicznie porusze). Jakies 3mm. Gdy 'pompuje' przednimi amorami na zacisnietym hamulcu - pod koniec zakresu slychac ten luz. Zastanawia mnie, ze i lewy, i prawy hamulec maja identyczny i moze fabrycznie tak to jest zorganizowane??? Napiszcie, czy dalej w to wnikac/oddac do serwisu? Moto - xj600s r.2000, przebieg 21 tys. Dzieki & pozdrawiamCifer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POM Opublikowano 1 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2005 przednie hamulce sa plywajace moze stad ten luz?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paluch Opublikowano 1 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2005 masz luz na zaciskach ??? czy lużne są klocki??? bo klocki mogą mieć pewien luz ale nie zaciski!!! moze poprostu ci suie polużniły i trzeba dokręcić ?? napisz coś wiecej!! gume do gaznika załmontuj poprawinie i ja bym tam jeżdził do końca sezonu a przy następnej regulacji poproś o przemycie gazników dla świętego spokoju. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 1 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2005 Pytanie: czy przy przebiegu 20 tys. moglo to spowodowac zabrudzenie gaznika i czy zabrudznie mozna ocenic zdejmujac tylko filtr z cala obudowa Owszem mogło. Najepiej sptawdzić to ruszając palcem przepustnicę podciśnieniową. Jak się blokuje i przyciera, to czas na czyszczenie. Robiłem XJ z przebiegiem 18 tys. km i przepustnice praktycznie stawały, miały takie opory, więc nie ma się co sugerować przbiegiem. Pozdro, paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cifer Opublikowano 2 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2005 Witam ponownie, dzieki za odzew masz luz na zaciskach ??? czy lużne są klocki??? bo klocki mogą mieć pewien luz ale nie zaciski!!! dokladnie jest tak: nic nie rozkrecam, ani nie zdejmuje. Po prostu lapie za obudowe hamulca i moge nia poruszyc. Probowalem dokrecac imbusem, ale sruba ani drgnie, wiec jest niby okej, ale wiadomo - lepiej miec pewnosc. Do gaznika zajrze jutro, a jak przepustnica bedzie git, to zostawiam w swietym spokoju. pozdr,Cifer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukas_lbn Opublikowano 2 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2005 tak jest ja mam tak w dtr125 mam załozone pływające tarcze i ona sie porusza ma luz tak musi byc :notworthy: :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cifer Opublikowano 3 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2005 Czesc,okazalo sie, ze przepustnica chodzi plynnie, dokladnie tak samo, jak pozostale wiec nic nie ruszam :-) tak jest ja mam tak w dtr125 mam załozone pływające tarcze i ona sie porusza ma luz tak musi byc Jeszcze dla pewnosci obejrze to u kolesia z xj, mam nadzieje, ze wynik bedzie taki sam, jak z gaznikiem :lol: Pozdro,Cifer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 3 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2005 To nie sa plywajace tarcze tylko zaciski. W zimie trzeba rozebrac i sprawdzic / nasmarowac prowadnice po ktorych chodza. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 3 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2005 Łączenia króćców łączących airbox z gaźnikami w XJ mają tendencje do spadania i podczas ich zakładania trzeba im poświęcić sporo czasu aby zobić to dobrze a i tak mogą się zsunąć. Takie zasysanie powietrza bezpośrednio z atm. oprócz zasyfiana gaźników powoduje ich szybsze zurzywanie ( praca w brudzie-większe tarcie) oraz powoduje zuborzenie mieszanki paliwowo powietrznej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.