aLLy Opublikowano 29 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2005 Siema, nie znalazlem informacji na ten temat wiec pytam. Czy sa rozne wersje aprili rx tak jak np DT, ze jedna jest chlodzona powietrzem i ma 5 biegow a druga 6 biegow chlodzona powietrzem ( czy jakos inaczej).. Wiec jakie sa wersje RX'a ( jesli wogole sa ) i od ktorej wersji 3mac sie zdala. Pytam bo zamowilem moto u goscia ktory sprowadzi mi je z niemiec i nie chce kupic jakiegos gniota... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 30 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2005 Bardzo dobry temat też zimą chce sobie ściągnąć z Niemiec jakiegoś RX. A z informacjami w sieci o tym moto jest bardzo ubugo :) Zapodam linka: http://aprilia.mysteria.cz/1.jpg wiem że samo zdjęcie ale jest duże i można zobaczyć co i jak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yosarian Opublikowano 30 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2005 Witam,z tego co wiem to rx'y były produkowane z 3 różnymi silnikami Rotax'a. Każdy z nich jest chłodzony cieczą i ma 6 biegów: - 127 - najstarszy, widoczny jest na nim napis Aprilia, montowany do 91 roku- 123 - nowszy, brak napisu Aprilia, montowany od 91 do 95- 122 - najnowszy, montowany do tej pory w rs'kach, w rx'ach od 95, rx'y z tego okresu mają obły wahacz Każda wersja silnikowa różni sie plastikami. Jakby było cos źlez latami to mnie poprawcie, bo pisze z pamięci. Piasektt to zdjęcie, które zapodałes przedstawia ten najnowszy model. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kristi_rx125 Opublikowano 30 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2005 Witam' date='z tego co wiem to rx'y były produkowane z 3 różnymi silnikami Rotax'a. Każdy z nich jest chłodzony cieczą i ma 6 biegów: - 127 - najstarszy, widoczny jest na nim napis Aprilia, montowany do 91 roku- 123 - nowszy, brak napisu Aprilia, montowany od 91 do 95- 122 - najnowszy, montowany do tej pory w rs'kach, w rx'ach od 95, rx'y z tego okresu mają obły wahacz Każda wersja silnikowa różni sie plastikami. Jakby było cos źlez latami to mnie poprawcie, bo pisze z pamięci. [b']Piasektt[/b] to zdjęcie, które zapodałes przedstawia ten najnowszy model. - Moja jest z 95 roku i ma takie same plastiki i wahacz, więc pewnie w 95 robili starsze i nowsze.- Nie spotkałem nigdy RX z rozrusznikiem- Co do silników to chyba faktycznie tak jest, mój to 123- Mój koleś ma RX z 91 roku i ma rotaxa 127.- Różnią się też wałem, jak zmieniałem kupiłem od 122, ma nieco inny kształt czopa. Jest chyba węższy na początku ale na końcu są identyczne więc pasuje idealnie.- Podobno od różnych rotaksów nie pasują cylindry - takie dostałem informacje ale nie jestem pewien. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aLLy Opublikowano 30 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2005 czyli mniej wiecej potwierdza sie to co kolega napisal. A czy one roznia sie solidnoscia pomiedzy soba? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TwisterZG Opublikowano 30 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2005 albo moca?!jest jakas roznica pomiedzy tymi modelami jesli chodzi o moc,moment obrotowy,trwalosc?!poprsoty jakie sa roznice?:?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroMax Opublikowano 30 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2005 Rożnią się też ilością biegów!Są wersje:-3-5-6! Cytuj http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aLLy Opublikowano 30 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2005 ktora najlepiej sprawdza sie na ulicy i w terenie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blazej_mtx Opublikowano 30 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2005 Jak dla mnie, to w apriliach bardziej mi podpadła do gustu skrzyna 5... 6... ma baardzo krótkie te biegi i trzeba się baardzo namachać... Ale to już zależy od gustu :) :arrow: :) Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TwisterZG Opublikowano 30 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2005 no to mysle ze 6 jest raczej na tor i do lasu.a 3 raczej do miasta.5 to kompromis Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 30 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2005 W 125 nie ma róznicy z biegami ale w 50 tak. Sa wersje tak jak simak enduro napisał 3,5 i 6 biegoweno to mysle ze 6 jest raczej na tor i do lasu.a 3 raczej do miasta.5 to kompromisTA 3 biegowa to porażka ona do niczego sie nie nadaje simsony będo brać taką aprilie. Najlepsza jest wersja 6 biegowa czyli am6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 30 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2005 TA 3 biegowa to porażka ona do niczego sie nie nadaje simsony będo brać taką aprilie. Najlepsza jest wersja 6 biegowa czyli am6 czym wiecej tym lepiej :twisted: troche od temtu odejde ale tez bedzie o biegach dzisiaj ogladalem zalegly jednoslad i dowiedzial sie ze 1 yamahy 50 ccm (rok 60 czy 70) mialy po 14-16 biegow 8O to tyle co ciezarowki :P a jak taka skrzynie zlozyc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroMax Opublikowano 30 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2005 jednoslad i dowiedzial sie ze 1 yamahy 50 ccm (rok 60 czy 70) mialy po 14-16 biegowHmm to dość dziwne...Wyścigowe Zundappy 80cm3 miały po 7 biegów... Cytuj http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduroboj. Opublikowano 30 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2005 dzisiaj ogladalem zalegly jednoslad i dowiedzial sie ze 1 yamahy 50 ccm (rok 60 czy 70) mialy po 14-16 biegow Też to oglądałem, poprostu te silniki miały po tyle biegów bo nie miały w ogóle dołu, a co za tym idzie trzeba je było wysoko kręcić, a żeby nie zamulać muszą być jak najkrótrze przełożenia.Ale moim zdaniem to nie jest regóła że im więcej tym lepiej, Silnik zarąbiście traci na elastyczności!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TwisterZG Opublikowano 30 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2005 koles mowił ze do takich wielkich obrotow (wielkich jak na 50) potrzebne były az do 15 biegow.a widzieliscie tego xt jak na kole dał na początku? :twisted: r1 tez niczego sobie :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.