DominikK Opublikowano 29 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2005 WitamJako ze zbliza sie czas kiedy dostane w koncu kartonik z magiczna literka A, chcialbym w koncu skonczyc grzebac w Jawie i zaczac jezdzic. Ostatnio juz nawet przejechalem cale 100 m :-D . i bylo OK, natomiast teraz znowu jak cosik pogrzebalem to odpala ladnie, chodzi na luzie równo, ale jak wrzuce bieg i chce pojechac to ja slychac jak silnik przestaje sie krecic i gasnie. I teraz najwazniejsze - nie mam zalozonego dekla prawego i widac w nocy jak przy pracujacym silniku ladnie sobie skacza prady w okolicach mloteczkow. Czy to norma czy cos nie tak jest ? Nie wiem czy przez to moga byc problemy, czy to gaznik zle ustawiony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emzet Opublikowano 29 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2005 jak skaczą prądy to może być wina kondensatorów.tyle że nie wiem jaki to ma związek z biegami :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
b.w Opublikowano 29 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2005 Sprawdź sobie ustawienie zapłonu, z moich przygód z tską wiem że tam często leży problem (utraty mocy???). Chyba, ze coś pogrzebałeś w kablach co ma związek z kontrolką luzu - jak sie świeci -silnik chodzi jak zgaśnie - pada ale to b. malo prawdopodobne i byś musiał podpiąć pod nią np cewkę czy coś z zapłonu. Ale to raczej niemożliwe. Jak po wpieciu biegu chodzi a jak chcesz ruszyć gaśnie - wyraźnie brak jej mocy - na 90% problem leży w ukladzie zaplonowym. Sprawdź ustawienie zapłonu i świece. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
customer Opublikowano 29 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2005 a świece nowe? bo u mnie na starych świecach słabł przy ruszaniu...chyba że maksa gaz dałem , ale wtedy ledwo ledwo ruszał... sprawdz na innych świechach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dominik D. Opublikowano 30 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2005 Cześć!Może masz kłopot z gażnikiem-zły skład mieszanki. Chyba, że regulowałeś hamulce i podkręciłeś je za bardzo! :-D Cytuj Iż56_JunakM10_JawaTS_YamahaXJ_Honda CB 1000 BigOne_BMW K1200R Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybson13 Opublikowano 1 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2005 to ze sie iskrzy to normalnka bo jest tluste... samo to iskrzenie w niczym nie przeszkadza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jesion 26 Opublikowano 1 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2005 , natomiast teraz znowu jak cosik pogrzebalem to odpala ladnie, chodzi na luzie równo, ale jak wrzuce bieg i chce pojechac to ja slychac jak silnik przestaje sie krecic i gasnie. I teraz najwazniejsze - nie mam zalozonego dekla prawego i widac w nocy jak przy pracujacym silniku ladnie sobie skacza prady w okolicach mloteczkow. Czy to norma czy cos nie tak jest ? Nie wiem czy przez to moga byc problemy, czy to gaznik zle ustawiony. Ty za bardzo nie grzeb,jak chodziła dobrze to gdzie paluchy cisniesz.A tak na poważnie to ucz sie bo to ciężki kawalek chleba.Wiem coś na ten temat bo moja zJAWA ćwiczy mnie równo , ale nie daje sie.Tak na oko to trudno powiedziec co jej jest. Zacznij od początku : najpierw świece.Moje nowe ISKRY wywalilem po 200 km bo padly.Następnie zaplon : tak jak w instrukcji,przerwa na przerywaczu 0,35 w górnym punkcie tłoka.Jak zaplon masz ustawiony to mozesz brać sie za gażnik,ale tez nie przesadzaj przeczyść dysze poskręcaj i powinno wystarczyć.Zycze powodzenia. Acha ,ja to zrobiłem za pierwszy razem i nie udalo mi sie ustawić zaplonu.Musialem zdjąć cylindry.Otwory dolotowe były wielkości 1 grosika. Poprzedni własciciel nie żałowal oleju.Cylindry zawalone a o wydechach to szkoda gadać tak z nich kapało.Metodą prób i błedów moge powiedzieć ,że względnie ją opanowałem.Po prostu rozłożyłem ją na czynniki pierwsze i ponownie ją złożylem.Jak do tej pory wracam z każdego wyjazdu i Tobie tego życze. :-) :-) :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Solo Opublikowano 3 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2005 Opisz dokladnie w jaki sposob i kiedy ja muli... Bo tak to sobie mozna dywagowac... Postaw na centralnej podstawce, odpal, i przechyl moto tak zeby tylne kolo bylo w powietrzu... A potem wrzuc jedynke i dodawaj gaz i puszczaj spzreglo...przynajmniej wyleiminujesz to ze masz zle ustawione sprzeglo... A moze ruszasz z trojki? Jawa lubi lapac luz miedzy 3 a 4 a kontrolka swieci sie tak jak na nomralnym luzie... Efekt taki jak mowisz.... Ale tak jak Ci pisze opisz jak najlepiej objawy co i jak a dopiero bede mogl Ci cos blizej powiedziec... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m16 Opublikowano 3 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2005 Jawa lubi lapac luz miedzy 3 a 4 a kontrolka swieci sie tak jak na nomralnym luzieZ tego co wiem to kontrolka swieci tylko pomiedzy 1 a 2 chyba, ze ja jestem jakis inny 8O Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Solo Opublikowano 3 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2005 Mnie tez sie tak zdawalo ze jestem inny dopoki nie zobaczylem na wlasne oczy.... jawa to dziwne stworzenie....bo fizycznienie miala prawa swiecic bo nie m atakiego bolca do tego styku od luzu a jednak...heh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paluch Opublikowano 3 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2005 Z tego co wiem to kontrolka swieci tylko pomiedzy 1 a 2 chyba, ze ja jestem jakis inny kontrolka świeci się tylko między pierwszym a drugim biegie, jeśli macie inaczej to coś jest nie tak ustawione. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DominikK Opublikowano 3 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2005 A moze ruszasz z trojki? Jawa lubi lapac luz miedzy 3 a 4 a kontrolka swieci sie tak jak na nomralnym luzie... Efekt taki jak mowisz....Ale tak jak Ci pisze opisz jak najlepiej objawy co i jak a dopiero bede mogl Ci cos blizej powiedziec... Kurcze, to teraz siedze i sie zastanawiam. Moze faktycznie to byla trojka. Jak tylko dorwe chwile czasu to posprawdzam i napisze. Dzieki wszystkim za sugestie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 4 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2005 kontrolka w zjawach i czesiach lubi sie palic na: luzie a czasem i 1 i 2 :mrgreen: na 3 i 4 nigdy - nie ma bata. chcac zeby swiecila tylko na luzie a nie na 1 lub/i 2 nalezy pod czujnik dac kolejna podkladke (fabrycznie tam jest taka czerwona) lub wygiac do srodka ciut blaszke (tej metody nie polecam, bo jak sie wygnie za mocno, to juz kibel - bez rozbiorki silnika sie nie wyprostuje spowrotem) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emzet Opublikowano 4 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2005 kontrolka w zjawach i czesiach lubi sie palic na: luzie a czasem i 1 i 2 na 3 i 4 nigdy - nie ma bata. chcac zeby swiecila tylko na luzie a nie na 1 lub/i 2 nalezy pod czujnik dac kolejna podkladke (fabrycznie tam jest taka czerwona) lub wygiac do srodka ciut blaszke (tej metody nie polecam, bo jak sie wygnie za mocno, to juz kibel - bez rozbiorki silnika sie nie wyprostuje spowrotem) czy można to bez rozpoławiania zrobić?? mi lubi zaświecić na 1 i 2 biegu.a jak to tylko kwestia podkładki to bym się pobawił. oczywiście bez rozpaławiania silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 5 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2005 czy można to bez rozpoławiania zrobić?? mi lubi zaświecić na 1 i 2 biegu. a jak to tylko kwestia podkładki to bym się pobawił. oczywiście bez rozpaławiania silnika. oczywiscie - bez rozpolawiania. wykrecasz czujnik, dajesz dodatkowa podkladke (grubosci tak z 1mm) i wkrecasz spowrotem w karter. jak nadal masz to samo, to dajesz kolejna podkladke. jak dasz za duzo, to wogole luzu nie bedzie, ale to logiczne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.