SajGoN Opublikowano 4 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2004 Dzieki Vlaad za odpowiedz ! Ale dalej jestem w kropce !! Co wybrać?? Z koleji jedna firma proponuje mi: -lancuch -------------IRYS X-Ring 110ogniw 256zl Hmmm... IRYS czy RK ?? Czy IRYSY sa tamie,czy sie pomylili a moze to najtanszy X-ring z IRYSA. Sam nie wiem :-( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 4 Października 2004 Administrator Udostępnij Opublikowano 4 Października 2004 lancuch -------------IRYS X-Ring 110ogniw 256zl Daj sobie spokój z Irisem. Na 5 moich znajomych, czterem padł po niecałych 5.000 km. Kup RK - średnia klasa, więc zainwestuj w miarę wysoki model, najlepiej XWringowy.A jak masz kasę, to idź w DIDa, Reginę itd, pojeździsz 20.000 jak nic. Ostatnio angielski Renthal zaczął inwestować w łańcuchy pasujące do szybkich motocykli sportowych (dotychczas specjalizowali się w enduro). Renthala oceniam coś między RK a DIDem. Ja założyłem niedawno (może 1000 km temu) najwyższy model RK, ale nie daję mu szans na dłuższe życie niż 10.000 km. Nie wiem dlaczego, chyba przeczucie.pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam87 Opublikowano 4 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2004 a co powiecie na to?http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewIt...7925054164&rd=1zestaw napędowy do mojej huski za 250zł. warto? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 4 Października 2004 Administrator Udostępnij Opublikowano 4 Października 2004 "MRP Racingkette" - nie znam, z tego co czytam to pełne alu, więc do enduro profi. Inna sprawa, to to że jeżeli cos kosztuje śmieszne 56 ojro za komplet, to ja bym się osiem razy zastanowił, gdzie tu tkwi haczyk (skoro identyczny, ino że nie tak pięknie złoty) zestaw Renthala do Twojej Husky kosztuje ponad 600 zł. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam87 Opublikowano 4 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2004 "MRP Racingkette" - nie znam, z tego co czytam to pełne alu, więc do enduro profi. Inna sprawa, to to że jeżeli cos kosztuje śmieszne 56 ojro za komplet, to ja bym się osiem razy zastanowił, gdzie tu tkwi haczyk (skoro identyczny, ino że nie tak pięknie złoty) zestaw Renthala do Twojej Husky kosztuje ponad 600 zł. pzdrno wlasnie, za 56eur to w życiu lancuh ie dostane, a ten jest jeszcxze z o-ringami!!a w żadnej wyszukiwarce nic nie znalazlem o MRP... tez sie 8 razy zastanawialem, ale co tu sie zastanawiać jak jest tylko zdjęcie i wszystko wygląda OK :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 4 Października 2004 Administrator Udostępnij Opublikowano 4 Października 2004 ale co tu sie zastanawiać jak jest tylko zdjęcie i wszystko wygląda OK Noooo właśnie. Wiesz czym to się może skończyć, nie? 56 ojro plus wysyłka wyskoczy z kieszeni a zestaw klęknie po 1000 km (znam takie zestawy). pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrIsHaCkH Opublikowano 5 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2004 Miesiąc temu wymieniałem łańcuch.Zapytałem doświadczonego kolegi: jaki kupić?Powiedział, że jeżeli chcę za rok wymienić moto to mam kupić o-ringa, jeżeli chcę nim pojeździć ze 3 lata to kupić x-ringa.Kupiłem x-ringa do 75KM DID'a (łańcuch+zębatki 470pln). :twisted:Na pudełku z łańcucha było napisane coby smarować co 500km. Dodatkowo jednak sprawdzam organoleptycznie stan łańcucha. :)Nabyłem smar w sprayu Castrola, który wożę ze sobą w trasy.Normalnie w garażu nafta do czyszczenia i Hipol do smarowania.Miodzio. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2004 A ja u siebie od nowego mialem oryginalny lancuch RK,teraz po przebiegu 16000 km 3ba go wymienic koniecznie-bedzie na co zbierac przez zime.Chyba wezme xw ringa did albo rk , bo o Irisie nie raz juz slyszalem ze to kicha.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zxcv Opublikowano 11 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2004 te uszczelnienia Oring Xring....to troche kicha patrzcie na parametry łancuchówczesto tanszy jest mocniejszy bedzie ciezszy ale wiecej wytrzyma a gdy łancuch jest bardzo dobrze uszczelniony to niewpuszcza tez smaru w rolki czesto przecinnając go w srodku jest zardzewiały jaki wybrac? zalezy jak jezdzisz ale proponuje zawsze taki ze sredniej pólki smarowac nalezy dy jest taki świecący bez znaczenia ile ma sie przejechane od ostatniego smarowania DID jest ok ale cena za wysoka w stosunku do RK który mu nie odbiega od jakości REGINA hmmm włoskie czy włosi robią coś dobrego? czesto bywa ze zamiasr 520 mozna załozyc 530 oczywiscie z zebatkami warto pomyslec.No i podstawa czesto sprawdzac naciąg łancucha jakies pytaniaprosze pytac chetnie odpowiem pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Johan Opublikowano 17 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2004 Wspomnieliscie o Irisie.Hmm nie wiem czy gumka w majtkach wolniej sie nie rozciaga niz ten lancuch :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam87 Opublikowano 17 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2004 a co sądzicie o łańcuchach VAZ? jedno ogniwo bezoringowego łańcucha tej firmy kosztuje 1.60zł a to chyba dobra cena. orientujecie sie ile by kosztowało ogniwo bezoringowego DID, REGINY i RK? oczywiscie rozmiar 520a i czy ktoś z was zakładał łańcuch CZ? może taki wybrać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PomyK Opublikowano 4 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2005 A co myślicie o takim łańcuchu i zębatkach w Niemczech http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewIt...7956778890&rd=1 lub http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewIt...7957253206&rd=1 :roll: ceny bardzo atrakcyjne,bede w Niemczech gdzies w kwietniu ,bo pojade po dt 125 :twisted: i przu okazji mozna by było kupić taki zestawik.Co sądzicie o tych zestwach napędowych sadzicie :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 4 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2005 a ja mam takie pytanko:dlaczego obiegowa opinia głosi że łańcuch o-ringowy(x-ringowy) dłużej pociągnie niż bezoringowy? chodzi mi raczej tylko o wyciąganie łańcucha a nie jego "rozrylanie" :) skoro powiedzmy są zrobione z blach o tej samej grubości to dlaczego uszczelniony miałby się trudniej wyciągać?wyżej było powiedziane że uszczelki powodują niedopuszcznie syfu do rolek - ok -tu się zgadzam że z tego powodu łańcuch oringowy "strzeli" po większym przebiegu ale jaki wpływ ma uszczelnienie na wyciągnięcie łąńcucha? Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pozdro600 Opublikowano 2 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2005 dobry lancuch=DID Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.