Gość ekimm Opublikowano 27 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2005 Witam. gsa mam od paru miesiacy na początku coś do dziś lekko stukało w silniki zbierałem sie do sprawdzenia co to jest ale odkładałem. Stukało tylko jak silnik był obciążony jak odpuściłem gaz to przestawało stukanie rozpoczynało sie dopiero jak wkreciłem powyżej 6000 tyś. Dziś nagle zaczeło stukać cały czas na każdych obrotach nawet na jałowym no i stracił moc w ogóle nie ciągnie dojechałem do domu nie wkręcając powyzej 4000 tyś bo i tak nie ciagnął. Czy ktoś wie co moze byc przyczyną. pozdrawiam i licze na pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 27 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2005 Coś mi się zdaje, że Twój motocykl nieźle dostał w kość. Czy aby nie zabrakło oleju, było już kilka takich przypadków, ze silnik wyzionął ducha, a potem okazało się, że został z niego zlany litr oleju 8O . Możliwe jest też wyrwanie mostków mocujących wałki (lub wałek) rozrządu. Napisz więcej, bo ciężko jest coś powiedzieć. Czy styki dochodzą z głowicy, czy z dolnej częsci silnika, czego się obawiam, bo nie wróży to niczego dobrego. POzdro, Paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ekimm Opublikowano 28 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2005 no i dupa blada se pojeździłem dziś sprawdziłem sucho oleju nie ma, jak to się stało nie wiem bo nawet nie dymił, leciutko tylko był wilgotny silnik, kontrolka zapalała sie tylko jak sprzegło wciskałem -sie załatwiłem. Ciekawe czy duże szkody - całkiem sie nie zatarł bo kręcił ni stanoł. Zrobie odrazu kapitany remoncik powiedzcie mi na co zwacac szczgólną uwage co najczęściej sie wymiania i gdzie tanio dostać wszystki uszczeleczki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 28 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2005 Zrobie odrazu kapitany remoncik Szkoda kasy, jak ma być zrobione dobrze, to jest to strasznie drogie. Na zamiennikach nie ma sensu. Kołuj dobry , używany silnik. Pozdro, Paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barnaby Opublikowano 29 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2005 Ja pie**olę.... :)Ale mi się ciśnie coś na usta................ :) :P :P :D ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zurek1976 Opublikowano 29 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2005 Współczuję... Szkoda, naprawdę szkoda.Ja w swojej GSince kontroluję poziom oleju przynajmniej co drugą jazdę. Tak na wszelki wypadek. Bo z tym olejem to jakoś tak dziwnie - czasem nagle mnie zaskakuje, że jakoś go mało, a innym razem jeżdżę i jeżdżę i nic nie ubywa... Mam nadzieję, że szybko reanimujesz motorek. Powodzenia! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 29 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2005 Na bank panewka poszła w p*^$du minimum jedna.Oj stary współczuje szczerze. Szukaj na ebayu dobrego silnika... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cotlet Opublikowano 29 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2005 Przykro mi Panie... Ja u siebie mialem podobna sytuacje - tez mialem stuki w silniku na poczatku ledwo slyszalne ale po przejechaniu 50km kolatalo jak cholera :? Silnik co prawda dalej chodzi ale zero mocy. Okazalo sie po rozebraniu ze poszla panewka na wale, wal sie przytarl na tyle ze trzeba byl wymienic na nowy + jeden korbowod... Naprawa na gotowo cos ok 1500zl - ale to i tak po kosztach bo robil mi to kumpel - za co wielki szacun bo teraz moto chodzi jak zyleta a ja za kazdym razem dobrze go rozgrzewam i pilnuje wszystkiego zeby sie drugi raz nie zalatwic... A Tobie stary powodzenia zycze i ciesz sie ze to GS bo czesci raczej sa latwo dostepne i niezbyt drogie :) Pozdrawiam!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 29 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2005 Dokładnie :!: Jak byś miał np. sześciocylindrowego CBXa to by dopieor była jazda.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafauM Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Pytanie o co chodzi z tymi stukami? Skąd pochodzą i jak się ich pozbyć? Narazie w moim egzemplażu ich nie słyszałem ale może głuchy jestem.Znalazłem taka aukcję:http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=59080714 Zatem te stuki to przypadlośc nie tylko uzywanych GSów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2005 W jakm świecie żyjesz przyjacielu.Nie znasz ceny tego motocykla w salonie suzuki ?nowego i do tego z gwarancją? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Najpierw sprzedawca pisze że delikatnie jeżdżony, a potem że sprzedaje bo szuka mocniejszego motocykla :-D Do kogo ta gadka? Ja z olejem miałem jeden przypadek który skończył się szczęśliwie. Otóż w XT225 które jest katowane na szkółce mamy zwykłe okienko w prawym deklu. Sprowadzając motocykl z lawety każdego ranka zerkałem przy okazji na stan oleju. Zazwyczaj był max. a jeżeli po kilku upalnych dniach ostrej jazdy pod zawodnikami którzy jeszcze nie umieją jeździć poziom opadał - dolewka i do roboty. Któregoś dnia zrzucam maszynę z lawety i coś mi w podświadomosci nie pasuje. Ale jak człowiek zaspany i nieprzytomny to nie wszystko widzi. Motocykl został uruchomiony, coś głośniej pracuje, ale to nic, pewnie mi się wydaje...Po kilku godzinach pracy tknęło mnie. Gasimy maszynę, czekamy kwadrans i sprawdzamy olej. I co? I dupa blada. Prawie nie było! Oglądamy silnik - suchy, ale coś mi nie pasi. Łańcuch który do jazdy po kopnym piachu nie był smarowany - teraz błyszczy jak psu kolczatka.Okazało się ze puscił simmering pod zębatką zdawczą i w półtora dnia olej wyciekał. To co mnie nurtowało rano gdy byłem zaspany, to był brak oleju w okienku kontrolnym. Sprawdzajcie olej regularnie. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafauM Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2005 W jakm świecie żyjesz przyjacielu.Nie znasz ceny tego motocykla w salonie suzuki ?nowego i do tego z gwarancją? Jeśli mnie o to pytasz to jasne, że znam cenę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.