customer Opublikowano 26 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2005 Witam zorientowałem się dziś , żę przez tydzień jeździłem z zepsutym regulatorem napięcia, który zamiast 13 volt, podawał na akus 17 V, czy popsuje mi się od tego akumulator? P.S a najdziwniejsze jest to , że po jeżdzie akus jest niedoładowany...ma koło 10 voltów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Plakatufka Opublikowano 26 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2005 Może jest stary, zasiarczony. 17V przy takim napięciu powinna woda parować z aku. Aku powinno być gorące. 17V to stanowczo za dużo. Jeżeli jest tylko 10V to aku trup. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LUZIPOWER Opublikowano 26 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2005 Może jest stary, zasiarczony. 17V przy takim napięciu powinna woda parować z aku. Aku powinno być gorące. 17V to stanowczo za dużo. Jeżeli jest tylko 10V to aku trup. Pozdrawiam.niekoniecznie musi byc trup ! rozladuj go (np. swiatelkami) uzupelnil plyny jak trza i naladuj malym pradem - moze jeszcze pozyje ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
customer Opublikowano 26 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2005 ten akumutator ma 2 miesiące! kupiłem nówkę, ale się okazało że mój miernik zaniża napięcie i to sporo ( bo się popsuł) i daje mi napięcie 17 V przy około 3000 - 4000 obrotów. Ale akumulator pomimo tego się rozładowuje. Jak naładuję go prostownikiem to osiąga max 13,4 V. [ Dopisane: 27-06-2005, 01:02 ]acha. gorący był po jeździe.. może nie strasznie ale ciepły , tak koło 30 stopni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lacho Opublikowano 27 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2005 Witam!!! 13,4V jest to normalne napiecie dla naładowanego aku tak powinno byc.Moi poprzednicy maja racje uzupełnij wode w razie potrzeby i ładuj go jak najmniejszym pradem!!! Pozdro!!! :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 27 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2005 możliwe że z aku już jest śmieć -a może jeszcze trochę pochodziakumulatory mają tolerancje ładowania (chwilowe wyższe napięcie im raczej nie zaszkodzi) i powyżej chyba ok 15V następuje "spływ mas czynnych" Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszN Opublikowano 4 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2005 mogło nastąpić przebicie którejś z ce aku wtedy sie laduje le szybko traci prąd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dobczok Opublikowano 4 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2005 Tak dla ciekawostki dodam, ze moj kumpel jezdzi z mzta, w ktorej napiecie na akumulatorze wynosi 18-20 V przejechal tak chyba ponad 5 tys km i nadal jezdzi :( Jak narazie spalilo mu sie kilka zarowek. Sam mierzylem napiecie, wiec to nie zadne bajki :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
customer Opublikowano 5 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2005 no i o to dowód , że jak idzie napięcie wyzsze nz cewke to świecy nie pali.. no chyba moc bierze tą samą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 5 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2005 nie, moc bierze wieksza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
customer Opublikowano 6 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2005 no masz racje, co za bzdure napisałem :oops: chodziło mi po prostu ,że pomimo większej mocy nie przepala mu ani cewki ani świecy;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 6 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2005 cewki nie przepali, bo cewka jest autotransformatorem, wiec dajac wiecej na pierwotne uzyskamy po prostu wiecej na wtornej stronie. swieca padac moze, a dokladniej moga wypalac sie elektrody ze wzgledu na wieksza moc iskry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszt Opublikowano 9 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2005 Jakie napięcie powinno być na aku na wolnych obrotach? Bo u mnie jest na wolnych tak jakby nie ladowalo i dopiero powyzej chyba 2,5 tys napiecie wzrasta. Czy tak ma byc? Jezeli nie, to gdzie szukac przyczyny?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.