Gość Anonymous Opublikowano 21 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2005 Witam posiadaczy ciężkiego sprzętu 8)Zastanawiam się własnie nad zakupem ruska (K-750), i w związku z tym chciałem dowiedzieć się kilku rzeczy:1. Jakie jest realne spalanie (litrów na setke) benzyny takiego moto ?2. spalanie oleju na setke :lol: 3. Ile wynoszą opłaty (ubezpieczenie, itd)No i przedewszystkim interesują mnie REALIA takiego utrzymania!Z góry thx :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 21 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2005 1. w terenie, z koszem, nie zapinajac 4rki okolo 18 litrow na setke. w trasie okolo 8. dloniak, ma male sprezania mala wydajność i dużo pali.2. kniga podaje ze w ciężkim terenie spalanie oleju wynosi 2l/1000km. ale to zależy od tego w jakim stanie silnik, czy sie przegrzewa itd...3. ja za 35 letniego urala majac prawko prawie dwa lata place 136pln w pzu. mam tylko OC No i przedewszystkim interesują mnie REALIA takiego utrzymania! a dokładniej?pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 21 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2005 No właśnie interesują mnie dane (zużycie paliwa itd) nie wdł. instrukcji tylko z obserwacji użytkownika!A pozatym chodzi mi o koszta elementów które trzeba wymieniać, bo wiadomo że w ciagu roku to zawsze cos "strzeli"Co najczęsiecj sie zuzywa?, trzeba wymieniać? etc.. :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 21 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2005 ale Cię Simr skroilinawet przy zerowych zniżkach nie powinieneś zapłacić więcej niż 70zł/rok Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IRBIT Opublikowano 21 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2005 M-72 na gaźnikach K-68 w trasie pali mi 6,5-7 L - przy jeździe ok 80-85km/hUral M-61 na tych samych gaźnikach (2 osoby) w trasie pali mi 7L - przy jeździe 80-90km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzpower Opublikowano 21 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2005 A ja mam takie pytanie do posiadaczy rusków.Ile wytrzymują silniki np. w K 750 M 72 chodzi mi o przebieg między remontami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Opublikowano 23 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2005 A ja mam takie pytanie do posiadaczy rusków.Ile wytrzymują silniki np. w K 750 M 72 chodzi mi o przebieg między remontami Dobrze zrobiona i normalnie eksploatowana K-750 / M-72 powinna wytrzymać ok. 50 000 km. Trzeba pamiętać by nie oszczędzać na oleju, na czas go wymieniać, czyścić filtr powietrza, dbać o szczelność układu dolotowego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gobert Opublikowano 24 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2005 Mam MT12 z koszem i napędem.W trasie na gaźnikach szufladach pzry 70 km/h niewyjęte 10 l.Zawsze! Nie ma różnicy czy jechałem sam czy z pasażerem i bagażem.W sezonie przejeżdżam 3500 km, i spalam bańkę 4l oleju.Rok temu kupiłem gażniki z okrągłymi przepustnicami, takie nowe.Solówka pali 7l. Z koszem koło 8-9, zalezy jak się jeździ.Ale nie łudź się, dolniak lubi benzynkę.Z górniakami nie mam doświadczenia. [ Dopisane: 24-06-2005, 08:47 ]A i lej olej sporo ponad górną kreskę...Nie zapominaj o jego częstej kontroli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 24 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2005 ale Cię Simr skroili nawet przy zerowych zniżkach nie powinieneś zapłacić więcej niż 70zł/rokw zeszłym roku była to najtańsza oferta.No właśnie interesują mnie dane (zużycie paliwa itd) nie wdł. instrukcji tylko z obserwacji użytkownika! no to sprecyzuje. dolniaki palą dużo, bo sa mniej wydajne (pisalem wcześniej). nigdy nie mialem do czynienia z eksploatowania dolniaka. moj gorniak ural na pogoni za lisem (z koszem, tata w koszu, walka na trasie, prawie wogole nie zapinana czworka, dyfer 8) przejechał 120km i wyjeździł 22litry benzyny. na trasie dojazdowej spoalił okolo 9litrow.co najcześciej wymieniać? olej :-). no bo co jeszcze? sypnąć sie moze wszystko, urwać sie kabelek w instalacji, moze sie urwać korbowód. zdaje mi sie ze w krakowie jest małżeństwo, ktore handluje cześciami do rusków, wiec jakby co to nie bedziesz miał daleko :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 24 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2005 kolego jak ty porownujesz urwanie kabelka z korbowodem to ja juz wspolczuje..:mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 24 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2005 sam napisałes że motocykl ma ponad 25lat więc na wstepie masz 50%zniżki w PZUdla motocyklistów nie ma zwyżki dla młodych kierowcóww zeszłym roku stawka podstawowa z tego co się orientuję wynosiła chyba 110złwięc nie powienieś zapłacić więcej niż 55zł/rok Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 24 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2005 A pozatym chodzi mi o koszta elementów które trzeba wymieniać, bo wiadomo że w ciagu roku to zawsze cos "strzeli" Co najczęsiecj sie zuzywa?, trzeba wymieniać? etc.. jak wiadomo ruskie motocykle to dość specyficzna (pod względem awaryjności) materia.kolego jak ty porownujesz urwanie kabelka z korbowodem to ja juz wspolczuje.. napisalem tak, bo moje moto mialo kariere motocykla milicyjnego i tam korbowod urwal sie dwa razy (po czym zainstalowano nowy silnik). ja jeżdze nim rok i jedyna usterka był kabelek. przede mna jeździł tata (pare lat i dziesiatki tysiecy kilometrow-zjeździł polske i pół niemiec) i z tego co wiem, silnikowe sprawy były w porządku. pytanie było: "co najcześciej sie zuzywa? trzeba wymieniać?". bazujac na moim dopiero kiełkującym doświadczeniu odpowiadam: olej, i (w miom przypadku) kabelki w instalacji elektrycznej :mrgreen: . pomijam głowice, pokrywe zaworów, laske popychacza i zawór wydechowy bo te elementy również musiałm wymienić. ale to nie z powodu wady sprzeta, lecz kumpla ktory wjechał zaprzegiem w drzewo... nigdy zaprzegiem nie jeździł, i głupio ze mu dałem pojeździć po lesie... myślał ze zaprzegiem śmiga sie tak jak solówką. no ale wracajac do tematu - usterki w ruskach to popadanie ze skrajności w skrajność. raz duperel, raz korbowód :-). ale to tylko moje zdanie, za którym kryje sie dopiero zalążek ogromnej wiedzy o mechanice tych zacnych, aczkolwiek wymagajacych dbałości sprzetów. pozdrawiam kolege MOC. zazdroszcze Sokoła :!: konrad1f, pojechałem z ojcem do "pośrednika", ktory sie mnie spytał ile mam lat, ile lat mam prawko i przeanalizował rynek. pzu było najtańsze. nmie wiem czy to istotne, ale moto nie jest zarejestrowane jako zabytek, tylko jako "nośnik wartości kolekcjonmerskiej". w tej sytuacji chyba nie jest ważne ile lat ma moto.PS: moj ojciec nie jest osobą którą łatwo da sie nabić w butelke i chyba zrobiliśmy dobry interes. (ale i tak mozliwe ze mogli nas jakoś nabić w butelke :-). jak to w polsce - tylko sobie mozna ufać...) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harnaś Opublikowano 24 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2005 Ja jeżdziłem dnieprem MT - 11 przez rok i był to tylko motorek na wyjazd w niedziele bo inaczej by mnie zeżarły koszty paliwa :mrgreen: Ale ogólnie świetne moto ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 26 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2005 krótko mówiąc kolo zrobił Cię w balona o 100% :D Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Opublikowano 27 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2005 konrad1f, pojechałem z ojcem do "pośrednika", ktory sie mnie spytał ile mam lat, ile lat mam prawko i przeanalizował rynek. pzu było najtańsze. nmie wiem czy to istotne, ale moto nie jest zarejestrowane jako zabytek, tylko jako "nośnik wartości kolekcjonmerskiej". w tej sytuacji chyba nie jest ważne ile lat ma moto.PS: moj ojciec nie jest osobą którą łatwo da sie nabić w butelke i chyba zrobiliśmy dobry interes. (ale i tak mozliwe ze mogli nas jakoś nabić w butelke :-). jak to w polsce - tylko sobie mozna ufać...) Chyba nie zrobiliście dobrego interesu, ale na szczęście masz kolegów z forum, którzy Ci pomogą :D Weź ojca jedźcie do pośrednika i nakopcie go dobrze w dupsko :!: Ci zasrańcy mają dolę od wysokości zawartego ubezpieczenia wiec nic dziwnego, że w jego interesie jest szukanie jak najdroższych rozwiązań. Jeśli pojazd ma pow. 25 lat jest to automatycznie weteran szos(wcale nie musi być rejestrowany na zabytek) a te podlegają w PZU zniżce 70%. Ja za swoje MW płacę coś koło 50 PLZ. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.