bekriss Opublikowano 20 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2005 witam pytalem juz o to w temacie o v-max gs'a ale chyba tema sie wyczerpla bo jakos odpowiedzi nie uzuskalem. Jak wplynie zmian zebatki zdawczej z 16 na 15 na dynamike jazdy i v-max???? Moze ktos z was cos takiego robil lub poprostu wie. Nie mam jeszcze motorka ale planuje zakup i chyba bedzie to gs pod warunkiem jesli wykrzesa sie z niego troszke wiecej emocji :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 20 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2005 zamiana takich zębatek ma sens tylko wtedy jeżeli na orginalnym przełożeniu na ostatnim biegu silnik się nie dokręca do czerwonego pola to zaleca sie wymianę na mniejszą i wtedy poprawia się dynamika jazdy oraz wbrew logice prędkość max. SPRAWDZONE. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 20 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2005 Nie mam jeszcze motorka ale planuje zakup i chyba bedzie to gs pod warunkiem jesli wykrzesa sie z niego troszke wiecej emocji Dospawaj dwa dodatkowe cylindry, to będą emocje :-). Samą zębatką rakiety z GS`a nie zrobisz, musisz przeliczyć przełożenie i zobaczysz o ile procen się to zmienia. Osiągi trochę się poprawią, bo i tak GS osiąga maksa na 5 a nie 6 biegu, więc masz zapas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bekriss Opublikowano 20 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2005 zamiana takich zębatek ma sens tylko wtedy jeżeli na orginalnym przełożeniu na ostatnim biegu silnik się nie dokręca do czerwonego pola to zaleca sie wymianę na mniejszą i wtedy poprawia się dynamika jazdy oraz wbrew logice prędkość max. SPRAWDZONE. w przypadku gs'a jest tak jak napisales. Ale pytanie czy nie zaszkodzi to predkosci maks. bo moze byc tak ze skroce 5 bieg a 6 nadal bedzie zbyt dlugi i nie osigne na nim tyle co na 5 przed zmiana zebatki :evil: Pawel emocja i tak beda bo to bedzie moj pierwszy motocykl. Piszesz zebym sobie przeliczyl :( heh gdybym potrafil to bym sie nawet nie pytal. Poza tym nie znam przelozen w gs'ie. 6 ma chyba 0,85 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boniek Opublikowano 20 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2005 Przełożenia GSa1 2,462 1,773 1,384 1,125 0,966 0,85 Kiedyś w sieci wpadłem na opis różnych kombinacji uzębienia :evil: do GSa. Z tego co pamiętam ogromnych różnic nie było. Ja jeżdżę na standardowym zestawie i mi to wystarcza. Trzeba pogodzić się z faktem, że GS to nie sportowa maszyna i kosmicznych prędkości na nim nie rozwiniesz. Cytuj Boniekgg 644826Yamaha TDM900Bikepics // Nefre FCI // lotnictwo.net.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 20 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2005 Bekriss przeczytaj uważnie jeszcze raz mojego posta a zwłaszcza ostatnie słowo. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
01kriters Opublikowano 20 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2005 Zawsze możesz kupić Er 5 - ma troszkę więcej mocy.......... :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DrDredd Opublikowano 20 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2005 kriters cwaniak :evil: swoja droga to troche niepokojace ze nie mozesz sprzedac takiego ladnego sprzetu..a co do poprzednich postow to faktycznie z GS-a sie nie wyciagnie 120kucy. mimo to mozna przyjemnie posmigac nawet na standardowych przelozeniach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bekriss Opublikowano 20 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2005 Bekriss przeczytaj uważnie jeszcze raz mojego posta a zwłaszcza ostatnie słowo. czytam i czytam i nie wiem po co to napisales :roll: DrDredd no ale dlaczego mam nie uprzyjemnic sobie jazdy ciut wieksza dynamika skoro 6 bieg jest za dluuugi. Przeczytalem na pewnej stronie artukul ze swiata motocykli i oto co czytam: . Chodzi o zbyt „długie" przełożenie końcowe. Już „piątka" jest nadbiegiem a po włączeniu „szóstki" (przełożenie 0' date='85) każdy przeciwny podmuch wiatru czy lekkie wzniesienie zmuszają do redukcji. Podczas jazdy „solo" nie jest to może aż tak dokuczliwe, ale przy pojeździe obciążonym pasażerem i bagażami nabiera poważnego znaczenia. Ci, którzy często wyjeżdżają w trasę ratują się zamontowaniem zębatki zdawczej o 15 zębach (zamiast 16). Także do dzisiaj nie poprawiono miejsca dla pasażera[/quote'] Powiem tak: moze nie mam zbyt duzo kasy na motocykl (dlatego chyba kupie gs'a) ale wole zeby mi spalil 0,5 l wiecej na trasie niz toczyc sie na tym dlugasnym przelozeniu i moc go uzywac tylko z gorki i na prostej z wiatrem w plecy. W innych konkurencyjnych motocyklach tak nie ma wiec chce sie dowiedziec jak skutecznie temu zaradzic i zrobic z gs'a jeszcze ciekawsza propozycje. Jesli to nie ma sensu to pomysle nad czyms z normalna skrzynia biegow :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 20 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2005 On wcale nie jest ładny... z bliska wygląda okropnie, cały podrapany ... bo taki mistrz kierownicy nim jeżdzi co sam wywraca motocykl na światłach :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 20 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2005 a tak w temacie czy warto zmienic zebatke zdawcza na nowa jesli widac ze robi sie ostra :?: tylnia wyglada na nie ruszona a lancuch RK w polowie naciagu i nie podnosi sie z zebatk tylniej moto to Enduro Kawa KLR 650i jeszcze jedno co to za zebatki "SUNSTAR" warto montowac czy cos ala Yris :evil: ewentualnie jakie polecacie i gdzie w necie mozna je dostac Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 20 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2005 W czasach gdy w szkółce latała SR'ka 250, używaliśmy łańcuchów "REGINA" z uwagi na kompromis między ceną a jakością. W sprzęcie niezbyt wysilonym, jakim był nasz szkolny osiołek, zestaw łańcucha zwykłego (bez O-ringów), zębatki tylnej from Larsson wytrzymywał 20 tyś.km, lecz wraz z dwoma zębatkami zdawczymi. Zakładałem nowy zestaw, a po przebiegu ok. 12-15 tyś. zmieniałem tylko zębatkę zdawczą (20 złotych) i całość dobijała do przebiegu 20 tysięcy kilometrów. Wtedy to kończyła się regulacja naciągu, a przedni trybik był też na wykończeniu z uwagi na pracę z łańcuchem już mocno zużytym.Może to nieksiążkowo, lecz w sytuacji gdy maszyna robi te 20 tyś. w jeden sezon - opłacalnie. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Embrion Opublikowano 20 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2005 Nie mam jeszcze motorka ale planuje zakup i chyba bedzie to gs pod warunkiem jesli wykrzesa sie z niego troszke wiecej emocji Nie masz motocykla a już jest za słaby?? 8O Kup sobie odrazu F-16, oczywiście pod warunkiem że bedze odpowiednio przerobiony :( GS to fajna maszyna i jeździ się przyjemnie nawet na standardowych przełożeniach. I nie bruździć mi tu że nie ma w niej emocji! Szczegolnie że wiesz to tylko z gazet.... :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bekriss Opublikowano 21 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2005 na tym forum jest rowniez temat w ktorym czytam ze predk. maks. osiagaja chlopaki na 5 bo na 6 sie nie dokreca do czerwonego pola. A poniewaz nie mam zbyt wiele kasy wiec chce cos trwalego a ponoc gs taki jest ale niestety osiagi ma slabsze niz cb 500 czy gpz 500 i dlatego przed kupnem zastanawiam sie czy da sie to poprawic i utwierdzic mnie w przekonaniu ze gs'a najbardziej warto kupic. To takie nienormalne i smieszne?? Da niektorych przeczytany artukul w gazecie jest wazny. Zreszta mnie nie interesuje kwestia slusznosci tej przerobki tylko jak to wplynie na dynamike i v-max'a. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samson Opublikowano 21 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2005 Ja się przymierzam do zmiany zdawczej w GSie na numer mniejsza, tylko czasu brak. Jedyny minus tego rozwiązania to większy luz na łańcuchu = mniej regulacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.