motor Opublikowano 18 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2005 witamopisze swój problemik z motorkiem wsk 125..........a mianowicie zachol**ere niemoge go odpalić ........co może być przyczyną.........? motor ma dobra iskrę ,ładna niebieska pełna,sprwadzałem na róznych swiecach ciągle nic,wymieniłem gaznik na nowy,chociaż ten poprzedni tesz jest ok,motor dalej niegada. paliwo dochodziwlewam mieszanke do cylindra i wiecie co????...............NIC!tzn raz zagadał,chodził bardzo ładnie ,ale było to w nocy , poszedłem spać a rano jusz cisza,.,,,,,,,;(z czym może być problem ,?zapłon ,?????????? wydaje mi sie ze przestawiałem jusz na każdą możliwośc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 19 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2005 moze odpal z pychu, zrob cokolwiek zeby zapalila, a potem ustaw gaźnik... moze za bogata miesznka?? dwusuwy nie lubią bogato. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motor Opublikowano 19 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2005 z pychu tesz cisza,nic nie łapie, :? :?zastanawiam sie czy to może dlatego ze kondenstaor jest przykręcony jedną sróbką do podstawy,ale mimo to stycznośc ma bez zmian Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GaCek Opublikowano 20 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2005 Sprawdź wszystko jeszcze raz. Ustaw odpowiednio zapłon. Dalej przerwe na przerywaczu (nie znaczy że jak jest duża iskra to bedzie cacy ci chodził motor). Dalej zmień kondenstator bo z tego co piszesz wynika że może być zwalony objawia się to pełną niebieską iska na świecy a brakiem na przerywaczu. Dalej ustaw gaźnik. Wkręć całkowicie śrube regulacji biegu jałowego.Przy odpalaniu zakryj tylną cześć wlotu gaźnika ręką i zostaw tylko małą szczeline. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 20 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2005 a moze ciepłota swiecy sie nie zgadza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 20 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2005 czy swieca jest mokra po tym jak go probujesz odpalic?? jaki kolor ma iskra?? kondensator to pol biedy bo nawet gdyby to byla jego wina to motor chodzilby na wolnych obrotach, sprawdzilbym dokladnie stan przerywacza i jego przerwe i gaznik przede wszystkim...:mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motor Opublikowano 20 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2005 własnie swiece wcale nie jest mokra jakos ewidentnie!!!!!!!! gazniki mam dwa,wszystkich mam moze z 5 ,są to dobre gazniki,krocce są dobrze poprzykręcane ,silnik niema przedmuchów,uszcelki są OK pod cylindrem Ale podsumując ! swieca jest bardziej sucha nisz mokra,jeśli sie tak moge wyrazić! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radziok16 Opublikowano 20 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2005 he he no jak swieca nie jest mokra to postaraj sie ustwic tlok na samej gorze wstrzyknij troche paliwa i zobacz wtedy czy odpali moze wogole paliwo niedochodzi zobacz tak :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 21 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2005 to chyba wiesz co wpierw masz rozebrac w drobny mak i wyczyscic.....:mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radziok16 Opublikowano 21 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2005 he he ja nigdy nieczyszcze zawsze rozbiore gaznik wrzuce do garnka naleje troche octu mozna tez soli ale po soli blednie wszystko bo za mocno wyzera no i gotuje, poskladam i jezdze :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubaDR600 Opublikowano 21 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2005 Sprawdź wszystko jeszcze raz. Ustaw odpowiednio zapłon. Dalej przerwe na przerywaczu (nie znaczy że jak jest duża iskra to bedzie cacy ci chodził motor). Dalej zmień kondenstator bo z tego co piszesz wynika że może być zwalony objawia się to pełną niebieską iska na świecy a brakiem na przerywaczu. Dalej ustaw gaźnik. Wkręć całkowicie śrube regulacji biegu jałowego.Przy odpalaniu zakryj tylną cześć wlotu gaźnika ręką i zostaw tylko małą szczeline. Błąd: najpierw ustawiamy przerwę na przerywaczu a dopiero potem kąt wyprzedzania zapłonu - jeżeli zrobimy odwrotnie to po zmianie przerwy kąt wprzedzenia zaplonu również ulegnie niewielkiej zmianie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mundy Opublikowano 7 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2005 witam!Zgadzam się z tym:najpierw ustawiamy przerwę na przerywaczu a dopiero potem kąt wyprzedzania zapłonu - jeżeli zrobimy odwrotnie to po zmianie przerwy kąt wprzedzenia zaplonu również ulegnie niewielkiej zmianie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 7 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2005 sprawdz tez kat wyprzedzenia zaplonu...:mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mundy Opublikowano 7 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2005 sprawdż też czy paliwo masz dobre :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaburas Opublikowano 8 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2005 moze własnie paliwo masz jakies lipne. jak kiedys miałem wsk i wlałem benzyny ruskiej 76-oktanowej to za chiny jej nie mogłem odpalic. wlałem polska i jezdziłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.