Skocz do zawartości

Odpalnie WSk 125 PROBLEM!


motor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam

opisze swój problemik z motorkiem wsk 125..........a mianowicie zachol**ere niemoge go odpalić ........

co może być przyczyną.........?

 

motor ma dobra iskrę ,ładna niebieska pełna,sprwadzałem na róznych swiecach ciągle nic,

wymieniłem gaznik na nowy,chociaż ten poprzedni tesz jest ok,motor dalej niegada. paliwo dochodzi

wlewam mieszanke do cylindra i wiecie co????...............NIC!

tzn raz zagadał,chodził bardzo ładnie ,ale było to w nocy , poszedłem spać a rano jusz cisza,.,,,,,,,;(

z czym może być problem ,?

zapłon ,?????????? wydaje mi sie ze przestawiałem jusz na każdą możliwośc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź wszystko jeszcze raz. Ustaw odpowiednio zapłon. Dalej przerwe na przerywaczu (nie znaczy że jak jest duża iskra to bedzie cacy ci chodził motor). Dalej zmień kondenstator bo z tego co piszesz wynika że może być zwalony objawia się to pełną niebieską iska na świecy a brakiem na przerywaczu. Dalej ustaw gaźnik. Wkręć całkowicie śrube regulacji biegu jałowego.

Przy odpalaniu zakryj tylną cześć wlotu gaźnika ręką i zostaw tylko małą szczeline.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy swieca jest mokra po tym jak go probujesz odpalic??

jaki kolor ma iskra??

kondensator to pol biedy bo nawet gdyby to byla jego wina to motor chodzilby na wolnych obrotach, sprawdzilbym dokladnie stan przerywacza i jego przerwe i gaznik przede wszystkim...

:mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

własnie swiece wcale nie jest mokra jakos ewidentnie!!!!!!!!

 

gazniki mam dwa,wszystkich mam moze z 5 ,są to dobre gazniki,krocce są dobrze poprzykręcane ,silnik niema przedmuchów,uszcelki są OK pod cylindrem

 

Ale podsumując ! swieca jest bardziej sucha nisz mokra,jeśli sie tak moge wyrazić!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź wszystko jeszcze raz. Ustaw odpowiednio zapłon. Dalej przerwe na przerywaczu (nie znaczy że jak jest duża iskra to bedzie cacy ci chodził motor). Dalej zmień kondenstator bo z tego co piszesz wynika że może być zwalony objawia się to pełną niebieską iska na świecy a brakiem na przerywaczu. Dalej ustaw gaźnik. Wkręć całkowicie śrube regulacji biegu jałowego.

Przy odpalaniu zakryj tylną cześć wlotu gaźnika ręką i zostaw tylko małą szczeline.

 

Błąd: najpierw ustawiamy przerwę na przerywaczu a dopiero potem kąt wyprzedzania zapłonu - jeżeli zrobimy odwrotnie to po zmianie przerwy kąt wprzedzenia zaplonu również ulegnie niewielkiej zmianie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

witam!

Zgadzam się z tym:

najpierw ustawiamy przerwę na przerywaczu a dopiero potem kąt wyprzedzania zapłonu - jeżeli zrobimy odwrotnie to po zmianie przerwy kąt wprzedzenia zaplonu również ulegnie niewielkiej zmianie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...