Enduroboj. Opublikowano 12 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2005 Witajcie ponownie, wiem że pojedynki teggo typu pojawiały się na 4um, jednak chodzi mi o sprecyzowanie co jest lepsze!! Czy starsza japonia czy dobrze znana CZ Cross. Jako, że na następny sezon planuje zakup setki i myślałem oczywiście o Crossie chciał bym się dowiedzieć czy lepiej jest kupić CZ która jest sporo tańsza i podobno mniej kosztuje jej utzymanie, czy postawić na któregoś z Japońskich Crossów które mają lepsze zawiechy, większą moc, lepsze heble jednak niestety częsci do nich są sporo droższe?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 12 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2005 Witajcie ponownie, wiem że pojedynki teggo typu pojawiały się na 4um, jednak chodzi mi o sprecyzowanie co jest lepsze!! Czy starsza japonia czy dobrze znana CZ Cross. Jako, że na następny sezon planuje zakup setki i myślałem oczywiście o Crossie chciał bym się dowiedzieć czy lepiej jest kupić CZ która jest sporo tańsza i podobno mniej kosztuje jej utzymanie, czy postawić na któregoś z Japońskich Crossów które mają lepsze zawiechy, większą moc, lepsze heble jednak niestety częsci do nich są sporo droższe??Jezeli bym kupowal fulla z lat 80 to bym kupil CZ. Te sprzety scigaly sie z Japoniami takze sa moze troche slabsze, ale porownaj sobie ceny czesci i ich dostepnosc... Z tymi zawiasami i heblami to tez nie musi byc tak jak piszesz (jezeli mowimy o tych samych rocznikach!!). Przeciez stare YZ czy Cr'ki takze mialy bebny no i jakos jezdzily. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduroboj. Opublikowano 12 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2005 Chodzi mi o roczniki troszke młodsze niż CZ. Koniec lat 80, początke 90. Co do Cz to ich ceny i dostępn do częsci są jak najbardziej na plus. Jednak brat dzwonił do kolesia który miał do sprzedania CZ i typ mu powiedział: "Jak nie chcesz ustawiać zapłonu co 2dni to jej nie kupuj". Ja chce jeźdżić a nie uczyć się mechanik, a przynajmniej z umiarem ;) A co powiecie na pantenty typu rama japonia, silnik CZ ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 12 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2005 A co powiecie na pantenty typu rama japonia, silnik CZ ??Wg mnei super sprawa. Zawieszenie pierwsza klasa no i moc 27km w pelni wystarczajaca do szalenstw w terenie. "Jak nie chcesz ustawiać zapłonu co 2dni to jej nie kupuj". Dlatego najlepiej kupic CZ do roboty. Gadalem z uzytkownikami tego sprzetu i nie moze byc w niej zadnych patentow! Wszystko musi byc idealnie bo inaczej bedzie sie psula. CZ'ka LuCZas'a (pozdro ;) ) przelatala u niego 1 sezon i musial przez ten czas kupic nowy lancuch (tamten sie zerwal), a podobno jezdzil dosc czesto. Aha nastepnie CZ zostala sprzedana nadal w bardzo dobrym stanie i jej biezacy wlasciciel lata do tej pory Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduroboj. Opublikowano 12 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2005 CZ zostala sprzedana nadal w bardzo dobrym stanie i jej biezacy wlasciciel lata do tej poryBrzmi zachęcająco:]Wydaje mi się że CZ będzie właściwym wyborem.A co powiecie na temat orginalnej zawiechy w CZ?? Ja nie skacze po 3metry w góre 1,5m-2m to max.Narazie to i tak tylko zbieranie informacji bo zakup moto planuje na następny sezon ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Meydey Opublikowano 12 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2005 Co do porównań to w tych latach co były CZ to chyba japończyków tyle nie jeżdziło. Jak kupisz starego japończyka (87-93) i spotka cię poważny remont to troche zapłacisz. Co do tego zapłonu to przeciaż w CZ 125 jest bezstykowy-raz dobrze ustawisz i masz spokuj, chyba, że to była 250 lub 380.A co powiecie na pantenty typu rama japonia, silnik CZ ??Co do tego to Jagon ma CZ 250 w ramie od KTM-a.CO do amorów to spokojnie wytrzymają, przecież wtedy kiedy je konstruowali to przewidywali skoki i to nawet ponad 2m. Co do jeszcze porównań to myśle, ze z japończykami (87-93) to CZ modele 519 i 520 spokojnie by mogły startować. A z "normalnymi" CZ-kami to jedynie chyba starszy Sachs i Huska by mogły konkurować, ale nie wiem jaki wynik by był. Tak czy siak CZ CROSS rządzi :!: :twisted: :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas Opublikowano 12 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2005 "Jak nie chcesz ustawiać zapłonu co 2dni to jej nie kupuj". przecież seta ma bezstykowy któru ustawiasz raz i jak ma sie niby przestawić?? chyba ze koleś miał wyrwane gwinty z karterów albo poskładane wszystko na drut :| co do starszych zawiech ciezko jest porównać bo japonia miała chyba od 81 seryjnie montowaną centralke której nie masz co przyrównywac do 2 w CZ (ale w latach 70 w CZ montowali niższe zawiechy(zerknij na bike pics na moja 250 i jakoś na nich latali a jak mówi tata ze hopy były więszke i tory całkiem inne i sie dało skakac tylko zawodnika trzeba było :D ) przód sie nie róznił wiele miał chyba nawet taki sam skok i średnica goleni była też taka sama (pisze chyba zeby zaraz ktoś kto to kiedyś zmierzył mnie nie zabił ze tak napisałem bo nie jestem pewny) hamulce to w starszych tu beben i tam bęben w japoni od 85 były juz tarcze z przodu jeszcze teraz są kwestie twoich finansów na zakup moto i późniejsze jego utrzymanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekJ Opublikowano 12 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2005 Witam,Ja jeźdżę na CZ 380, model 514 (z małymi przeróbkami). Co do zapłonu to nie zgodzę się, przynajmniej jeśli chodzi o mój sprzęt. Mam co prawda zapłon od 250, z innym twornikiem, ale raz ustawiony nie sprawia mi niespodzianek. Faktem jest to, że nie ma prawa być luzów na łożyskach, pozrywanych gwintów czy byle jak zrobionych przewodów.Pełny remont można zrobić za 500-800 zł, a z japonią bywa drożej.Zawieszenie na pewno nie będzie takie, jak w japonii, ale jeśli nie latasz 4 metrów w górę, nie będzie to miało większego znaczenia. DIECEZJA należy do Ciebie :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trajka66 Opublikowano 12 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2005 Powiedzcie mi ile czeska pali ?? Jak czesto trzeba robic remont ?? Czy silnik w cieple dni albo po ostrym garowaniu nie przegrzewa sie ?? Jakim olejem sie zadowala - wystarczy mixol czy trzeba lac jakis 1/2 syntetyk albo syntetyk ?? Sorki za glupie pytania ale akurat z tym sprzetem sie nigdy na zywo nie spotkalem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas Opublikowano 12 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2005 spalanie zależy od twoich umiejetnosci, olej lałem zawsze full syntetyk i nigdy nic sie nie działo, w środku sierpnia po godzinie ostrego pałowania ta torze nie zauważyłem żadnych problemów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduroboj. Opublikowano 12 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2005 A właśnie, jak to jest, jeżeli ktoś lata głównie na 2 i 3 biegu, zalicza boki stawia na koło itp. czy silnik to przetrzyma?? Kasa jaką będe dysponował to tyle ile wezme za moją TS. Spodziewam się kwoty 2,000-2,500. Zawsze coś moge dozbierać. Słyszałem także opinie że na CZ jest podobnie jak na WSK'ach tu skrzypi tam piszczy, ogólnie zero komfortu z jazdy, japonie z lat 9x sprawiają wrażenie motocykli zwartych, bardzo komfortowych i przyjaznych. Czy z CZ to na serio taka runina??? A może ma ktoś filmiki z CZkami oprócz tych ze strony www.czcross.xt.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas Opublikowano 12 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2005 Słyszałem także opinie że na CZ jest podobnie jak na WSK'ach tu skrzypi tam piszczy, ogólnie zero komfortu z jazdy,ktoś nie ma sensu zebym sie rozpisywał bo po pierwsze jak sobie złożysz i jak będziesz dbał tak bedziesz miał a jak chesz mieć komfort jazdy to kup goldwinga bo crosse chyba ciezko jeździć komfortowo no a jak chcesz kupić japonie za 3 tyś to pomyśl sam co to bedzie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduroboj. Opublikowano 12 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2005 I mamy temat sprecyzowany :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 12 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2005 znajomy ma crke z 89 (albo okolo) z niemiec tanio kupil i teraz cos mu sie z tlokiem stalo i okazalo sie ze ma jeszcz nikasil na cylindrze wiec ze stanem to zalezy jak sie trafi ale w polsce to pewnie i tak padaka bedzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 12 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2005 japonie z lat 9x sprawiają wrażenie motocykli zwartychNo ale co to za porownanie. Jakbym moja DT z YZ125 '02 porownywal :D. To sa sprzety z innych epok i zobacz jaka jest roznica w cenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.