Jasse James Opublikowano 8 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2005 Gdy jade z maksymalną prędkością rometem(polski silnik ,3biegi) to przy dłuższym trzymaniu max gazu silnik hamuje jakby niedostawał paliwa.Gdy puszcze gaz na pale sekund i znowu przekręce na max manetke silnik znowu ciągnie.Co może być tego przyczyną i jak to naprawić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kszyhoo Opublikowano 8 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2005 byc moze to byc sprawka gaznika:p ja w simsonku mialem podobnie jak mu odkrecalem to przerywal, byc moze jest cos z jedna z dysz...sprobuj je dokladnie przeczyscic, lub pokombinuj cos z plywakiem, moze jest w zlej pozycji i nie nadaza z podawaniem paliwka... pozdrawiam i zycze powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magik Opublikowano 8 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2005 ja tez tak mam w komarze. Tylko u mnie jest to ze jak jade z duza predkoscia to "podobno" juz ma takie obroty ze nie wyrabia. Kiedys mi to kumpel tlumaczyl 8) Cytuj Pozdrowienia z Kołobrzegu, europejskie miasto, ceny niemieckie pogoda angielska :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Meydey Opublikowano 8 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2005 Silnik często tak robi jak połączenie tłumik-kolanko-cylinder jest gdzies nieszczelne, albo tak jak juz ktos mówił - gaźnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nufry Opublikowano 9 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2005 hmm.... a może kranik masz przytkany i za malo paliwa podaje ? udanego sezonu -nufry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Plocho Opublikowano 9 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2005 Ja mysle ze to gaznik . wyczysc go dokladnie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aLLy Opublikowano 9 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2005 ja stawiam na swiece. Kolega mial identyko sytuacje ale w skuterze, przeczyscilismy swiece dokladnie i wszytsko dziala wporzo. Poprostu ja przeczysc ( sadze ) , badz wsadz inna jesli nie poskutkuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 10 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2005 A ja stawiam na kran. Sprawdz czy paliwo leci ciurkiem czy kapie przez wężyk. Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jasse James Opublikowano 11 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2005 Dadam że tak się dzieje przy nagrzanym silniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 12 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2005 Dadam że tak się dzieje przy nagrzanym silniku.To ustaw zapłon i zmień świece... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
młodymz Opublikowano 12 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2005 Jasse James napisał:Dadam że tak się dzieje przy nagrzanym silniku. To ustaw zapłon i zmień świece... kondensator ewentualnie zbyt niski poziom paliwa w komorze pływakowej, na wyższych szybkosciach <obrotach> zawsze więcej pali i po pewnym czasie mozna powiedziec że gaźnik nie wyrabia <nie nadąża>a co do kondensatora to sprawdź czy nie ma luzów w jego zamocowaniu <może on wpada w wibracje> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R.Y.B.A Opublikowano 18 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2005 A ja stawiam na kran mozliwe Moze twrzeba podniesc iglice na trzeci stopien. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati Opublikowano 18 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2005 Greedo ma racje to napewno kranik. Chyba że masz ten filterek paliwa i jak juz długo go masz i nazbierało się w nim syfu to tak lubi robić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek_1234 Opublikowano 20 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2005 Raczej nie ale może to też być sprawka nie dokręconego aparatu zapłonowego. :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pitu Opublikowano 22 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2005 ja mam podobny problem, tylko że mój nagrzany nie gaśnie na dużych obrotach (szybka jazda), ale na postoju ! Musze mu cały czas przygazówke robić, bo gaśnie ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.