Fat Opublikowano 28 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2005 posiadaczem B12s' date=' myslałem że po tryplu wszystko inne będzie jakieś takie bezpłciowe ale to nie jest tak tzn porównując trypla do B12 to tak jak np porsche 911 do bmw M5, niby porsche to [/quote']a tak BTW: dlaczego zamieniles trypla na bandyte? Bo nie wierze, ze tylko przez owiewke :-) Mozna wiedziec? Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wicher Opublikowano 28 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2005 Bo trypel jest w strzępach.......... Cytuj Najlepszym dowodem na istnienie obcej inteligencji w kosmosie jest to, że nas nie odwiedzają... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crazy_chris Opublikowano 29 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2005 fakt, unikat ta Inazuma, sam długo szukałem i w końcu kupiłem niestety 750... jej odpowiednik w wyglądzie, ale nie w osiągach... w Niemczech raczej nie ma problemu z tym motocyklem, może warto sobie przywieźć http://www.motoscout24.autoscout24.de/ger/...rice&perpage=20ceny całkiem całkiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marlew Opublikowano 6 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2005 Bo trypel jest w strzępach.......... Dokładnie - Trypel w strzepach ale...chyba bym sie z powrotem nie zamienił na trypla - B12 jest może bardziej "zwyczajny" i mniej extremalny ale za to zapewnia komfort i osiągi o jakich mogłem marzyć.Teraz na Katowickiej podróżna to 180-200 a jak jest kawałek prostej to 240 nie stanowi problemu a przedtem szkoda gadaćCo do zużycia paliwa też nie jest źle bo wciąż mieszczę się w 8 litrach co zakładając moją jazdę codzienną czyli 20 km Katowicką 180-220 potem 20 km w korkach to chyba nie jest źle :DTylko hamulce jakieś bezpłciowe...I co najfajniejsze po zmianie oleju na pełny syntetyk 10w50 po pierwszych 500 km ubyło ok 150ml a teraz przez nastepne 1500 km nieraz ostrej jazdy nie ubyło NIC co w chłodzonym powietrzem silniku jest aż podejrzane ;):);) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 6 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2005 Tylko hamulce jakieś bezpłciowe... może stalowy oplot pomoże ? no chyba że jest seryjnie monotwany w b12... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marlew Opublikowano 6 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2005 Tylko hamulce jakieś bezpłciowe... może stalowy oplot pomoże ? no chyba że jest seryjnie monotwany w b12... W tryplu był, tu są normalne :D i mimo 6 tloczkowych zacisków działają tak jakoś nie tak... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suzuki123 Opublikowano 6 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2005 może tłoczki się pozapiekały i niezbyt chętnie pracują, ani w jedną ani w drugą... deszcz, kurz - to wszystko powoduje że tak się dzieje. Trzeba by sprawdzić, wyjąć klocki (spr jakie są, przetrzeć na papierze ściernym) i rozruszać tłoczki, a przy okazji przesmarować je dokłądnie smarem silikonowym, co zapobiegnie szybkiemu ponownemu zapieczeniu. Też mi w sradzie niezbyt chciało chodzić te w sumie 12 tłoczków, ale po ww zabiegach mam hamulce jednopalcowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marlew Opublikowano 13 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2005 może tłoczki się pozapiekały i niezbyt chętnie pracują' date=' ani w jedną ani w drugą... deszcz, kurz .....[/quote'] Nie wszystko jest OK - zresztą już się przyzwyczajam, po prostu w tryplu były przewody w oplocie i ten moment reakcji był szybszy i pewniejszy teraz po prostu klamka chodzi inaczej co nie znaczy że hamulce sa złe.Jestem juz po jakiś 2000 km od zakupu i powiem że b12 coraz bardziej mi odpowiada, ostatnio przeregulowałem zawieszenie i nawet szybkie łuki wychodzą nieźle. Nie wiem skąd biorą się bajki o zużyciu paliwa... standardowo wychodzi mi 7,5 l a w czasie ostrej jazdy w trasie wyszło 9/100 (tzn średnia na trasie 200 km wyszła 150 więc grzałem zazwyczaj 200-240) więc nie wyobrażam sobie zużycia na poziomie 12-14l chyba żebym nie wyszedł poza 3-4 bieg i cały czas pod czerwonym polem :D ale prawde mówiąc nie ma po co bo praktycznie od 130-140 rzadko redukuję na IV nie mówiąc o III bo zasadniczo wystarcza V.Zaczyna mi tylko przeszkadzać zbyt miękkie siedzenie które wywołuje ból tyłka po 200-300 km.Aha - wg instrukcji regulacja zaworów jest w b12 co 12 tys km - tez tak robicie? czy może częściejpozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suzuki123 Opublikowano 13 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2005 Zaczyna mi tylko przeszkadzać zbyt miękkie siedzenie które wywołuje ból tyłka po 200-300 km. ...w moim sradzie przeszkadza mi zbyt twarde, wywołuje ból po 15km ;) hahahaha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Staszek_s Opublikowano 14 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2005 witam, mam ciągle sentyment do bandita 1200... co do hamulców, to potwierdzam tę bezpłciowość w kontekscie porównania do monstera, pamiętam tylko że klocki muszą być oryginalne, bo na jakichs tańszych zamiennikach było jeszcze gorzej... ktoś napisał że światła okej - ja miałem nowy model i moim zdaniem tzw. krótkie były tragiczne - najgorsze ze wszystkich motocykli jakie miałem. Ta soczewka to jakaś pomyłka.I jeszcze jedno - wg mnie najważniejsze - obowiązkowy amortyzator skrętu, bo z kufrem lub nawet plecakiem z tyłu łapał schimmi i to takie naprawdę niebezpieczne!!!Ja założyłem lsl zakupiony w lousie -ale trochę dziwnie się go montuje - na ukos od lagi do głowicy i w efekcie sterczy z boku tuż przed kolanem - trochę strach w razie wywrotki... Nioemniej polecam - same plusy ,zero trzepotu kierownicy i usztywnia moto na zakretach - malina.poza tym widzę same plusy w tym motocyklu - wg mie tzw, best buy czyli relacja osiągi-cena super! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirek-b12 Opublikowano 14 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2005 Tylko hamulce jakieś bezpłciowe... zalóz oplot... ja mam i koleczko piszczy jka sie mocniej nacisnie.. mocniej chyba nie da sie hamowac.. ;)a tak swoja droga.. moto ma 250 kg.. kierowca 80... wyhamowac ponad 330 kg z powiedzmy 200 km/h to nie tekie hop siup :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nika Opublikowano 15 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2005 ) więc nie wyobrażam sobie zużycia na poziomie 12-14l tak jak należy nim jeździć w mieście wszystkie 4 biegi zapinane pod czerwone :-) dodaje do tego ujemne temperatury i lekko masz <14 :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirek-b12 Opublikowano 17 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2005 tak jak należy nim jeździć w mieście wszystkie 4 biegi zapinane pod czerwone ?? na 4 ?/ czerwone ?? no to juz ze 200 albo i lepiej bedzie... po miescie ??!!no zalezy jaka ma kto definicje miasta... :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marlew Opublikowano 18 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2005 tak jak należy nim jeździć w mieście wszystkie 4 biegi zapinane pod czerwone ?? na 4 ?/ czerwone ?? no to juz ze 200 albo i lepiej bedzie... po miescie ??!!no zalezy jaka ma kto definicje miasta... ;) 4 bieg czerwone to ho ho ho3 bieg to ok 2102 bieg to 170 wiec w miescie góra 3 bieg :):);) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nika Opublikowano 18 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2005 tak jak należy nim jeździć w mieście wszystkie 4 biegi zapinane pod czerwone ?? na 4 ?/ czerwone ?? no to juz ze 200 albo i lepiej bedzie... po miescie ??!!no zalezy jaka ma kto definicje miasta... ;) 4 bieg czerwone to ho ho ho3 bieg to ok 2102 bieg to 170 wiec w miescie góra 3 bieg :):);)ale Ty piszesz o nowym modelu a ja o starym , tam inaczej wygladały predkości na poszczególnych biegach :( 2 bieg to był max 110 km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.