Skocz do zawartości

Suzuki Bandit 1200N


Rekomendowane odpowiedzi

posiadaczem B12s' date=' myslałem że po tryplu wszystko inne będzie jakieś takie bezpłciowe ale to nie jest tak tzn porównując trypla do B12 to tak jak np porsche 911 do bmw M5, niby porsche to [/quote']

a tak BTW: dlaczego zamieniles trypla na bandyte? Bo nie wierze, ze tylko przez owiewke :-) Mozna wiedziec?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fakt, unikat ta Inazuma, sam długo szukałem i w końcu kupiłem niestety 750... jej odpowiednik w wyglądzie, ale nie w osiągach...

 

w Niemczech raczej nie ma problemu z tym motocyklem, może warto sobie przywieźć http://www.motoscout24.autoscout24.de/ger/...rice&perpage=20

ceny całkiem całkiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo trypel jest w strzępach..........

 

Dokładnie - Trypel w strzepach ale...

chyba bym sie z powrotem nie zamienił na trypla - B12 jest może bardziej "zwyczajny" i mniej extremalny ale za to zapewnia komfort i osiągi o jakich mogłem marzyć.

Teraz na Katowickiej podróżna to 180-200 a jak jest kawałek prostej to 240 nie stanowi problemu a przedtem szkoda gadać

Co do zużycia paliwa też nie jest źle bo wciąż mieszczę się w 8 litrach co zakładając moją jazdę codzienną czyli 20 km Katowicką 180-220 potem 20 km w korkach to chyba nie jest źle :D

Tylko hamulce jakieś bezpłciowe...

I co najfajniejsze po zmianie oleju na pełny syntetyk 10w50 po pierwszych 500 km ubyło ok 150ml a teraz przez nastepne 1500 km nieraz ostrej jazdy nie ubyło NIC co w chłodzonym powietrzem silniku jest aż podejrzane ;):);)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może tłoczki się pozapiekały i niezbyt chętnie pracują, ani w jedną ani w drugą... deszcz, kurz - to wszystko powoduje że tak się dzieje. Trzeba by sprawdzić, wyjąć klocki (spr jakie są, przetrzeć na papierze ściernym) i rozruszać tłoczki, a przy okazji przesmarować je dokłądnie smarem silikonowym, co zapobiegnie szybkiemu ponownemu zapieczeniu. Też mi w sradzie niezbyt chciało chodzić te w sumie 12 tłoczków, ale po ww zabiegach mam hamulce jednopalcowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może tłoczki się pozapiekały i niezbyt chętnie pracują' date=' ani w jedną ani w drugą... deszcz, kurz .....[/quote']

 

Nie wszystko jest OK - zresztą już się przyzwyczajam, po prostu w tryplu były przewody w oplocie i ten moment reakcji był szybszy i pewniejszy teraz po prostu klamka chodzi inaczej co nie znaczy że hamulce sa złe.

Jestem juz po jakiś 2000 km od zakupu i powiem że b12 coraz bardziej mi odpowiada, ostatnio przeregulowałem zawieszenie i nawet szybkie łuki wychodzą nieźle.

Nie wiem skąd biorą się bajki o zużyciu paliwa... standardowo wychodzi mi 7,5 l a w czasie ostrej jazdy w trasie wyszło 9/100 (tzn średnia na trasie 200 km wyszła 150 więc grzałem zazwyczaj 200-240) więc nie wyobrażam sobie zużycia na poziomie 12-14l chyba żebym nie wyszedł poza 3-4 bieg i cały czas pod czerwonym polem :D ale prawde mówiąc nie ma po co bo praktycznie od 130-140 rzadko redukuję na IV nie mówiąc o III bo zasadniczo wystarcza V.

Zaczyna mi tylko przeszkadzać zbyt miękkie siedzenie które wywołuje ból tyłka po 200-300 km.

Aha - wg instrukcji regulacja zaworów jest w b12 co 12 tys km - tez tak robicie? czy może częściej

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam,

mam ciągle sentyment do bandita 1200... co do hamulców, to potwierdzam tę bezpłciowość w kontekscie porównania do monstera, pamiętam tylko że klocki muszą być oryginalne, bo na jakichs tańszych zamiennikach było jeszcze gorzej... ktoś napisał że światła okej - ja miałem nowy model i moim zdaniem tzw. krótkie były tragiczne - najgorsze ze wszystkich motocykli jakie miałem. Ta soczewka to jakaś pomyłka.

I jeszcze jedno - wg mnie najważniejsze - obowiązkowy amortyzator skrętu, bo z kufrem lub nawet plecakiem z tyłu łapał schimmi i to takie naprawdę niebezpieczne!!!

Ja założyłem lsl zakupiony w lousie -ale trochę dziwnie się go montuje - na ukos od lagi do głowicy i w efekcie sterczy z boku tuż przed kolanem - trochę strach w razie wywrotki... Nioemniej polecam - same plusy ,zero trzepotu kierownicy i usztywnia moto na zakretach - malina.

poza tym widzę same plusy w tym motocyklu - wg mie tzw, best buy czyli relacja osiągi-cena super!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko hamulce jakieś bezpłciowe...

 

 

zalóz oplot... ja mam i koleczko piszczy jka sie mocniej nacisnie.. mocniej chyba nie da sie hamowac.. ;)

a tak swoja droga.. moto ma 250 kg.. kierowca 80... wyhamowac ponad 330 kg z powiedzmy 200 km/h to nie tekie hop siup :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak należy nim jeździć w mieście wszystkie 4 biegi zapinane pod czerwone

 

?? na 4 ?/ czerwone ?? no to juz ze 200 albo i lepiej bedzie... po miescie ??!!

no zalezy jaka ma kto definicje miasta... ;)

 

4 bieg czerwone to ho ho ho

3 bieg to ok 210

2 bieg to 170

 

wiec w miescie góra 3 bieg :):);)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak należy nim jeździć w mieście wszystkie 4 biegi zapinane pod czerwone

 

?? na 4 ?/ czerwone ?? no to juz ze 200 albo i lepiej bedzie... po miescie ??!!

no zalezy jaka ma kto definicje miasta... ;)

 

4 bieg czerwone to ho ho ho

3 bieg to ok 210

2 bieg to 170

 

wiec w miescie góra 3 bieg :):);)

ale Ty piszesz o nowym modelu a ja o starym , tam inaczej wygladały predkości na poszczególnych biegach :( 2 bieg to był max 110 km/h

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...