Ghostraider Opublikowano 1 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2005 Witam! Mam problem z dętkami, które ciągle mi się przebijają:D Razem już pozbyłem się trzech sztuk :/ W pierwszej poszedł wentyl, więc wymieniłem na nową, z której po 20km zeszło powietrze do połowy tak, że strach było wracać na nim, ale jakoś dojechałem. Gdy napompowałem w domu powietrze to dętka trzymała powietrze bez problemu, ale wystarczyło, że przejechałem 5km i zeszło całkiem powietrze i była dziura o długości 4 cm. Zamówiłem na allegro nową bo u mnie w mieście zabrakło i dzisiaj przejechałem może z 7km max i znowu poszła :/ Pękło przy wentylu :banghead: I mam takie pytanie...Co jest nie tak ?? żeby 2 dętki przebić po przejechaniu takich małych odległości ?? Sprawdzałem przed zakłądaniem i w oponie i na feldze nic nie było co by mogło je przebić.Pomóżcie mi bo ja chce wkońcu troche pojeździć :( Jutro oddaje do wulkanizatora może on to jakoś założy, że nie peknie, ale jak znowu pójdzie to się chyba załamie :P Macie jakieś pomysłu na przyczyne tego??Z góry dzięki za odpowiedzi. PozdrawiamGhostraider Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Plocho Opublikowano 1 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2005 a masz zalozona taka opaske na oddzielajaca szprychy od detki ?? a moze za mocno wetyl przykrecasz do fegi ?? i dlatego Ci wyrywa wentyl...pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 1 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2005 i dlatego Ci wyrywa wentyl... Jezeli wyrywa wentyl to albo wlasnie dlatego ze za mocno przykrecony albo masz za male cisnienie w oponie! Najlepiej napompuj kompresorem, bo opona jest twarda i czasem trudno wyczuc czy jest OK! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ghostraider Opublikowano 1 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2005 W Simsonie SR50 nie ma szprych :DWentyl miał troche luzu jak napompowałem opone. Nie bardzo mam dostęp do kompresora. A wiecie może czy w wulkanizacji zakleją mi ten wentyl? urwało się pół tej gumy, która mocuje wentyl do reszty dętki, ale nie przy wentylu tylko przy reszcie dętki. Bo nie bardzo mi się widzi kupowanie już trzeciej dętki w ciągu 2 tygodni :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Icea_PL Opublikowano 1 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2005 1. Wentyl powinien miec pare mm luzu, poniewaz caly czas pracuje. Jesli ktos kaze ci dokrecac nakretka do oporu - tzn. ze wiejski mechjanik z niego. 2. To prawie napewno wina opony. Rozrywa ci detki - mialem tak w DT. Opcja: Wymiana opony i detki na nowa, przesmarowanie i ladne ulozenie detki na kole + odpowiednie cisnienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aster Opublikowano 1 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2005 Mozesz sprobowac mimo to "odizolowac" detke od piasty - kup plaster w aptece (taki na rolce, jak najszerszy) i oklej piaste. Cytuj Jawa 50 Mustang 1977 => Yamaha XJ 600N 1999 :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Techniacz Opublikowano 1 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2005 Mozesz sprobowac mimo to "odizolowac" detke od piasty - kup plaster w aptece (taki na rolce, jak najszerszy) i oklej piaste.Chyba obrecz, a nie piaste. W piaste wchodzi oska, do ktorej mocowane jest kolo. Pzdr Cytuj Simson SR 50 > Honda Transcity NX 125 > Honda XL 600 RM > Honda CBR 1000f SC 25 > Suzuki GSX-R 750 K1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aster Opublikowano 1 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2005 Mozesz sprobowac mimo to "odizolowac" detke od piasty - kup plaster w aptece (taki na rolce, jak najszerszy) i oklej piaste.Chyba obrecz, a nie piaste. W piaste wchodzi oska, do ktorej mocowane jest kolo. PzdrJa kudlaty durnowaty... :D.Przejezyczylem sie. Cytuj Jawa 50 Mustang 1977 => Yamaha XJ 600N 1999 :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ghostraider Opublikowano 1 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2005 2. To prawie napewno wina opony. Rozrywa ci detki - mialem tak w DT. Opcja: Wymiana opony i detki na nowa, przesmarowanie i ladne ulozenie detki na kole + odpowiednie cisnienie. Dziury są zawsze od dołu, więc raczej to nie wina opony... chyba, że się myle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Icea_PL Opublikowano 1 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2005 2. To prawie napewno wina opony. Rozrywa ci detki - mialem tak w DT. Opcja: Wymiana opony i detki na nowa, przesmarowanie i ladne ulozenie detki na kole + odpowiednie cisnienie. Dziury są zawsze od dołu, więc raczej to nie wina opony... chyba, że się myle. Nie wiem co oznacza 'od dolu'. Jesli od zew. strony to wina opony. Od totalnie wew. - zlej opaski. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ghostraider Opublikowano 1 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2005 2. To prawie napewno wina opony. Rozrywa ci detki - mialem tak w DT. Opcja: Wymiana opony i detki na nowa, przesmarowanie i ladne ulozenie detki na kole + odpowiednie cisnienie. Dziury są zawsze od dołu, więc raczej to nie wina opony... chyba, że się myle. Nie wiem co oznacza 'od dolu'. Jesli od zew. strony to wina opony. Od totalnie wew. - zlej opaski. Od dołu=od wewnątrz :D Skoro nie mam tam żadnej opaski to chyba będę musiał takową zrobić... Teraz nie wiem czy oddawać do wulkanizatora, który założy nową dętke czy samemu założyć i dać jeszcze tą opaske? Co byście wybrali? Bo niedługo skończy mi się kasa na te dętki :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Icea_PL Opublikowano 1 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2005 Jesli wulkanizator to tylko renomowany, firmwy. Pan mietek tylko ci detke podziurawi i felge porysuje, a potem bedzie przepraszal. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 1 Czerwca 2005 Administrator Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2005 Kup na stacji lub w sklepie motoryzacyjnym tzw taśmę amerykanę, dzięki której połowa endurzystów na świecie w ogóle wyjechała z garażu ( :D ), to jest -jeżeli nie wiesz, szeroka, gruba taśma klejąca, czarna, szara lub hit ostatnich lat - przezroczysta (dzięki przezroczystej amerykanie druga połowa endurzystów, ta lubiąca się lansować, też w ogóle wyjechała z garażu). Jak już kupisz tę magiczną taśmę, to wówczas dokładnie wyklej nią wewnętrzną część felg. Naokoło kilka razy. Jak już szprychy zostaną porządnie zaizolowane, wówczas wkładaj dętki. Na moje oko tu leży powód Twoich problemów. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tm85 Opublikowano 1 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2005 Jak już szprychy zostaną porządnie zaizolowane' date=' wówczas wkładaj dętki.[/quote'] Szprych podobno nie ma w tym simsonie. Ciekawe natomiast czy felga nie obraca sie w oponie i nie urywa wentyla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 1 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2005 Szprych podobno nie ma w tym simsonie.W Simsonie SR50 nie ma (jak zreszta w prawie kazdym skuterku :D ) Jak już kupisz tę magiczną taśmę' date=' to wówczas dokładnie wyklej nią wewnętrzną część felg. Naokoło kilka razy. Jak już szprychy zostaną porządnie zaizolowane, wówczas wkładaj dętki. Na moje oko tu leży powód Twoich problemów. [/quote']Mi sie wydaje ze szprychy ( a wlasciwie nyple) moznaby winic gdyby dętki dziurawily sie wylacznie od strony wewnetrznej, a tu chodzi o wyrwanie wentyla. Jest jeszcze taka opcja, ze detka Ci sie przebija, jedziesz troche na flaku i wtedy wyrywa Ci wentyl :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.