Wazzabii Opublikowano 29 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2005 takie pytanko, ktos wspomnial ze OBNIZYL SOBIE PLYWAK, powiedz mi jak to sie robi i co to daje bo nie rozumiem, chyba ze w twoim sprzecie jest jakies dziwne rozwiazanie, plywak jest chyba po to zeby sie podniesc jak naleci benzyna do gaznika, podnosi sie i dociska zaworek iglicowy ktory odcina doplyw benzyny do gaznika, wiec co tam mozesz regulowac z poziomem plywaka? no dobra odegniesz blaszke i bedzie szybciej zamykal doplyw benzyny, ale jak wiem to ta benzyna jest gromadzona w zborniczku w ktorym jest plywak, i to od iglicy i innych czynnikow zalezy jak duzo tej benzyny bedzie bral zgadza sie? czy sie myle? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hz10 Opublikowano 29 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2005 troche sie mylisz ;) poziom papliwa ma bardzo duży wpływ na jego zużycie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dubey Opublikowano 29 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2005 poziom papliwa ma bardzo duży wpływ na jego zużycieale jak to????!!!!??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FosGate Opublikowano 29 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2005 ja obnizylem poziom paliwa ;) tzn plywak dalem nizej ..... na poczatku palil mi ok 10-12 litropw a teraz pali 7 litrow wiec chyba roznica a manetke odkrecam do konca !!! nic wiecej nie ruszalem jedynie dysze odbrotow ustawilem na 3 obroty i wszystko ladnie chodzi iglicy wogule nie ruszalem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wazzabii Opublikowano 29 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2005 no jak wiem to u mnie przestawiac plywaka sie nie da Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 29 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2005 no jak wiem to u mnie przestawiac plywaka sie nie daOj nie sadze Wazzabii. Wg. mnie musisz miec taki blaszki ktore jakby ograniczaja ruchy plywaka. Ja w kazdym sprzecie mialem mozliwosc regulacji (z wyjatkiem jawki, bo w niej konstrukcja plywaka jest troche inna). W Simsonie jak sie kupuje nowy plywak to nawet trzeba go wyregulowac bo inaczej benzyna bedzie sie przelewala. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KML Opublikowano 30 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2005 Ja też kiedyś obniżyłem poziom paliwa pływakiem bo mi przelewało, ale pali tyle samo co palił wcześniej. :| Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 30 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2005 U mnie objawy były takie (nie wiem czy nadal są bo jeszcze nie miałem okazji testować) że jeżdżąc po torze miał za mało paliwa (tak stwierdzili) poprostu gasnął co jakis czas trzeba było go przechylić naleciało i znowu 2-3 kołka i znowu to samo ;/ rozkręciłem gaźnik wyczyściłem przedmuchałem i w sobote zobaczymy co to bedzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FosGate Opublikowano 30 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2005 U mnie objawy były takie (nie wiem czy nadal są bo jeszcze nie miałem okazji testować) że jeżdżąc po torze miał za mało paliwa (tak stwierdzili) poprostu gasnął co jakis czas trzeba było go przechylić naleciało i znowu 2-3 kołka i znowu to samo ;/ rozkręciłem gaźnik wyczyściłem przedmuchałem i w sobote zobaczymy co to bedzie ma na 100% za mala dawke paliwa !! podnies troche plywak i bedzie OK !!!! tak samo mial kumpel w RM 125 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Inhalt Opublikowano 1 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2005 XT-eki z natury sa oszczedne ' date=' powinien sie mieścić w 7 litrach :!:[/quote'] Moja pali 5 litrów - głównie ścieżki leśne, 2 i 3 bieg, trochę po sasfalcie, ale tak do 120 km/h. Tylko, że ja nie daję ostro w terenie, nie wjeżdzam na wydmy i nie skaczę. Do tego toczę się na zwykłych oponkach enduro a nie na kostce więc ostra walka niedostępna (pomijam brak umiejętności :banghead:).Spalanie na poziomie 10 l to chyba jednak kwalifikuje sprzęt do regulacji. Tylko coś nie za bardzo wierzę w te regulacje na oko i ucho. Może nie mam racji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baron Opublikowano 3 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2005 No to pierwsza gleba na XT. :? Ale nie bolało, sprzęt nawet nie draśnięty, więc jadę dalej w las! :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KML Opublikowano 3 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2005 To właśnie zaleta motocykli enduro podnosisz i jedziesz dalej.No chyba że przyrżniesz w drzewo jak ja jakiś czs temu, kiera i handbary do wymiany :D .Kiere już wymieniłem a hand bary kupię jutro na bajzlu :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baron Opublikowano 3 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2005 Heh... jakie ciśnienie dowalić do kół w teren do kostek? Bardzo mi tył nosi, a mam 1,4 atmosfery z tyłu. :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nika Opublikowano 3 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2005 wg nawierzchni podłoza itp ale zawyczaj w terenie poniżej 1atmnp 0,7tył i 0,9 przód , zależy tez od stanu kostki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wazzabii Opublikowano 6 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2005 u mnie przod 1,2 tyl 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.