kiler Opublikowano 26 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2005 Czy ktoś próbował już i ew z jakimi skutkami zmienić zębatke zdawczą na mniejszą ??? Nie wiem czy dobrze myśle ale wg mnie powinno to dać efekt lepszego przyspieszenia kosztem mniejszej Vmax :) (niezbyt często potrzebuje jeździć 190- 200 km/h ale lepsze przyspieszenie przydałobysię ) jeśli źle myśle to prosze o sprostowanie :P . Ew czy w ogóle są do kupienia mniejsze zębatki zdawcze???? :?: I drugie pytanie . Jak wymienić olej w lagach ?? Ile i gdzie wlać?czy jest to skomplikowana "operacja"? i jak sie w ogóle do tego zabrać ??? GPz 500 93 r :notwort ;) h ;) y: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebJaw Opublikowano 26 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2005 Ja w tamtym roku w swoim GPZ 500 wymieniłem zębatkę na mniejszą o 1 ząbek. Właśnie z takich powodów, że nie często "latam" 180 km/h a za to często jeżdżę z dziewczyną - więc zależy mi na większej mocy na niskim biegu.Zębatkę kupiłem w salonie Kawasaki. ;) Ps:Kiler, z jakiego miasta jesteś ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 26 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2005 http://serwisy.gazeta.pl/motocykle/1,56423...23,1976940.html Tutaj masz o zawieszeniu, wprawdzie o wymianie uszczelniaczy, sam olej zmienia się łatwiej, bo wyciągasz lagi, ale nie mususz ich "rozpoławiać". Wchodzi 287 ml oleju 10w20 (możesz dać 20W, twardszy, lepiej się prowadzi). Po 1994 roku 300 ml. Pozdro, Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 26 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2005 Ps:Kiler, z jakiego miasta jesteś ?z poznania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 26 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2005 Coś ci sie Paweł pomyliło z lekka. Co ty jarasz? ;):D:D:D:DZałóż większą z tyłu jeśłi chodzi o zębatki. Możesz je kupić tu www.motorad.pl A to jakaś różnica czy przód mniejszy czy tył większy ???????? 8O 8O 8O Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 27 Maja 2005 Administrator Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2005 Coś ci sie Paweł pomyliło z lekka. Co ty jarasz? ;):D:D:D:DZałóż większą z tyłu jeśłi chodzi o zębatki. Możesz je kupić tu www.motorad.pl A to jakaś różnica czy przód mniejszy czy tył większy ???????? 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O od wczoraj jeździsz, czy co :?: pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 27 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2005 Tylem mozna dokladniej regulowac zmiany przelozen - 1 zab zebatki przedniej daje ci zmiane przelozenia jak 3 na tylnej.Zmiana przedniej zebatki o zab daje ci ta sama szybkosc przy obrotach o ok 400 obr / min wyzszych. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R.Y.B.A Opublikowano 27 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2005 A to jakaś różnica czy przód mniejszy czy tył większy ???????? od wczoraj jeździsz, czy co pzdr Wystarczy ze rower z przezutkami i tam wszysko witac na zebatkoch :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.