Skocz do zawartości

dwa pytania


kiler
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czy ktoś próbował już i ew z jakimi skutkami zmienić zębatke zdawczą na mniejszą ??? Nie wiem czy dobrze myśle ale wg mnie powinno to dać efekt lepszego przyspieszenia kosztem mniejszej Vmax :) (niezbyt często potrzebuje jeździć 190- 200 km/h ale lepsze przyspieszenie przydałobysię ) jeśli źle myśle to prosze o sprostowanie :P . Ew czy w ogóle są do kupienia mniejsze zębatki zdawcze???? :?:

 

I drugie pytanie . Jak wymienić olej w lagach ?? Ile i gdzie wlać?czy jest to skomplikowana "operacja"? i jak sie w ogóle do tego zabrać ???

 

 

GPz 500 93 r

 

:notwort ;) h ;) y:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w tamtym roku w swoim GPZ 500 wymieniłem zębatkę na mniejszą o 1 ząbek. Właśnie z takich powodów, że nie często "latam" 180 km/h a za to często jeżdżę z dziewczyną - więc zależy mi na większej mocy na niskim biegu.

Zębatkę kupiłem w salonie Kawasaki. ;)

 

Ps:

Kiler, z jakiego miasta jesteś ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://serwisy.gazeta.pl/motocykle/1,56423...23,1976940.html

 

Tutaj masz o zawieszeniu, wprawdzie o wymianie uszczelniaczy, sam olej zmienia się łatwiej, bo wyciągasz lagi, ale nie mususz ich "rozpoławiać". Wchodzi 287 ml oleju 10w20 (możesz dać 20W, twardszy, lepiej się prowadzi). Po 1994 roku 300 ml.

 

Pozdro, Pawel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś ci sie Paweł pomyliło z lekka.  

Co ty jarasz? ;):D:D:D:D

Załóż większą z tyłu jeśłi chodzi o zębatki. Możesz je kupić tu www.motorad.pl

 

 

A to jakaś różnica czy przód mniejszy czy tył większy ???????? 8O 8O 8O

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator
Coś ci sie Paweł pomyliło z lekka.  

Co ty jarasz? ;):D:D:D:D

Załóż większą z tyłu jeśłi chodzi o zębatki. Możesz je kupić tu www.motorad.pl

 

 

A to jakaś różnica czy przód mniejszy czy tył większy ???????? 8O 8O 8O

 

8O 8O 8O 8O

od wczoraj jeździsz, czy co :?:

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylem mozna dokladniej regulowac zmiany przelozen - 1 zab zebatki przedniej daje ci zmiane przelozenia jak 3 na tylnej.

Zmiana przedniej zebatki o zab daje ci ta sama szybkosc przy obrotach o ok 400 obr / min wyzszych.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...