Skocz do zawartości

DUŻE CRUISERY który wybrac???


Wiśnia Pawel
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli chcesz wzmocnić Wildka można dokupić filtr powietrza K&N i do tego dysze , czytałem też że zmieniają elektronikę która odcina zapłon przy 4000 tyś obrotów i ściągają ais z przodu czyli pompę powietrza po takim tubingu worrior zostaje z tyłu . Masz najbardziej wypasioną wersja Wildka :icon_razz: , ja warze 71 kg i daje sobie radę , tylko zanim zaparkujesz dobrze przemyśl lokalizacje :icon_razz: no i oczywiście promień skrętu większy jak w Dragu . Jeśli będziesz miał jakieś pytania warto zaglądnąć na http://www.motocyc.pl/ . Napisz jaką masz wersje z którego roku bo od 2004 zaczęli robić z silnikiem 1700 ( dokładnie 1670) . Ja mam serwisuwkę w PDF która jest przeznaczona dla serwisów 560 stron w tym tygodniu wyśle Wodar –owi na płytce . Pozdrawiam

Edytowane przez Seboka
[html]<p><b><a href="http://www.seboka.republika.pl/" style="text-decoration: none">
<font color="#008000">Moja strona </font></a></b>  <font color="#008000">
<b><a href="http://www.szczotkitechniczne.eu" style="text-decoration: none">
<font color="#008000">Moja praca </font></a></b></font></p>

[/html]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz wzmocnić Wildka można dokupić filtr powietrza K&N i do tego dysze , czytałem też że zmieniają elektronikę która odcina zapłon przy 4000 tyś obrotów i ściągają ais z przodu czyli pompę powietrza po takim tubingu worrior zostaje z tyłu . Masz najbardziej wypasioną wersja Wildka :) , ja warze 71 kg i daje sobie radę , tylko zanim zaparkujesz dobrze przemyśl lokalizacje ;) no i oczywiście promień skrętu większy jak w Dragu . Jeśli będziesz miał jakieś pytania warto zaglądnąć na http://www.motocyc.pl/ . Napisz jaką masz wersje z którego roku bo od 2004 zaczęli robić z silnikiem 1700 ( dokładnie 1670) . Ja mam serwisuwkę w PDF która jest przeznaczona dla serwisów 560 stron w tym tygodniu wyśle Wodar –owi na płytce . Pozdrawiam

Coś trzeba robić ,nie podobają się mi motory które są przesadnie obwieszone dodatkami; wyglądają potem ja choinka .Motor ma mieć TO COŚ w moim przypadku moc i delikatny tunning.Wiecie jeden woli blondynki inny brunetki."SEBOKA"Prześlę zdjęcie na twoją stronę.Pozdrawiam wszystkich ,nie podziękowałem wam za mił przyjęcie.Hej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja sobie czytam czytam i może troszkę zazdroszczę ARMATURY...hmmm .wygoda dobra pozycja za kierą , miłe pyrkanie w uszach..hmmm

No może sobie też za jakiś czas zakupie cośśśśś to dołacze do waszych rozmów narazie tylko czytam i pozdrawiam, szerodkościi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o motocykle typu choper, criuser to nie ma co strzępić języka nad kwestią czy Hary jest lepszy od japońskich marek , czy na odwrót...w tych motocyklach fajerwerki technologiczne są najmniej istotne...w ogóle patrząc na podejście Yamahy do tematu...to można powiedziec że cofnęła się w rozwoju (oczywiście zamierzony to był krok) wprowadzając rozrząd OHV w silniku Wild Stara... w sumie ma to sens z mechanicznego punktu widzenia...(silnik wolnoobrotowy o dużym skoku tłoka... zmniejszenie wysokości silnika...łańcuchy musiałbybyć długie)...albo też marketingowy...upodobnienie się do pirewowzoru, czyli Harleya... Temat o wyżzości Japonii nad Harym ma rację bytu jeśli chodzi o motocykle sportowe..ale przciez Hary takim nie jest... tak więc...nie wiem po co takie zaciekłe obstawanie przy swoim... zarówno Hary jak i Wild Star pod wzgędem technologicznych rozwiązań i patentów dla powiedzmy użutkownika motocykli spotrowych stoją na etapie ery kamienia łupanego (chociaż silnik V-roada to już wyższa szkoła jazdy i Japnia wcale nie ma do zaoferowania więcej)... fakt że za cenę Harasa można kupić 2 motocykle japońskie...świadczy tylko o wydajnym dziale marketingowym firmy... i gdyby ten motocykl tyle nie kosztował...nie byłby tym czym jest... legendą...i zabawką dla nielicznych... trzeba się pogodzić z tym że Intruder, czy Wild Star czy Vulcan...to taki Harley dla "ubogich"...i każdy marzy po cichu o Harleyu, ale nie chce się do tego przyznać, bo poprostu wielu na niego nie stać... tak jak z garniturami...nie wazne czy kupisz w hipermarkecie czy w butiku u Armaniego... nosi się tak samo...ale różnica w cenie jest... w tym przypadku nie płaci się za produkt, tylko za markę...za prestiż... poprostu są ludzie którzy zapłacą za to ..choć nam zwykłym zjadaczom chleba to nie miesci się w głowie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

każdy marzy po cichu o Harleyu, ale nie chce się do tego przyznać, bo poprostu wielu na niego nie stać

Bo ja wiem... W Harrym podobają mi się trzy rzeczy - legenda, dźwięk i zlot w Karpaczu.

Owszem, z pierwszego powodu: "Harry to Harry", ale bez przesady.

Nie mam zaufania do jego "niezawodności" a co do wyglądu, to też na kolana mnie nie rzuca.

Aha, dodatkowo należy oddać sprawiedliwość, że akcesoria są pierwszej jakości, zarówno co do wykonania jak i samego zaprojektowania w aspekcie połączenia z resztą sprzęta. No ale za tą cenę to już nawet samoczynnie powinny się montować :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Buhahahaha! Cena akcesworiów do HD rzeczywiście potrafi zaskoczyć. Przy salonach HD w PL chciałbym mieć kantor, bo mają zajefajne przeliczniki - chyba razy 4! Za pewnien model wydechów w Niemczech 1100 EU a u nas (nieistotne gdzie) ponad 8 tys. PLN. A co do ceny akcesoriów, to polecam ameryk. eBuy. Ceny rozsądne i zachęcające. Ostatnio miałem kaprys kupić sobie chromowane okucia na błotniki do Wild Stara. Ale jak usłyszałem "ponad 1600 PLN" za komplet, zbladłem Wolałem to na wakacje przeznaczyć. A na eBuy proszę - w okolicach stu $wystarczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W poście cabaniero jest wiele prawdy. Każdy posiadacz cruisera po cichu marzy o Harleyu, kazdy producent japoński próbuje go naśladować. Sam kupiłem japończyka po to, by przypomniec sobie jak się jezdzi na dwóch kołach i czy jeszcze to lubie. Za relatywnie małą kasę; a przy okazji rodzina oswoiła sie z głośnym wydechem. Wiosną pewnie dam go synowi a sam kupię Harleya.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak by nie patrzeć Harley był pierwszy i wytyczył wzory,nie wydaje się że jest to trochę snobistyczne i jak kupujemy to czujemy się lepsi od innych.Są Harleyowcy i reszta.NIe urażając nikogo.

gdzie był pierwzzy co

jaką historie ty czytałeś

pierwszy i był ale do plajty w latach 80-tych , i gdyby nie japończycy to już by super hd nie było

a tak nawaisem

popatrz sobie - jakie HD ma : zaciski, wtryski, układ paliwowy, potem poczytaj o japończykach o firmie mikuni

a na samym końcu sprawdź elementy gumowe w HD z napisem - made in china

 

pozdrawiam

klaus

I niech Indian z 1901 będzie wzorem w stanach

bo w europie to już dużo więcej marek jest wzorem - (marlon brando w filmie dziki jezdzi triumphem)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdzie był pierwzzy co

jaką historie ty czytałeś

pierwszy i był ale do plajty w latach 80-tych , i gdyby nie japończycy to już by super hd nie było

a tak nawaisem

popatrz sobie - jakie HD ma : zaciski, wtryski, układ paliwowy, potem poczytaj o japończykach o firmie mikuni

a na samym końcu sprawdź elementy gumowe w HD z napisem - made in china

 

pozdrawiam

klaus

I niech Indian z 1901 będzie wzorem w stanach

bo w europie to już dużo więcej marek jest wzorem - (marlon brando w filmie dziki jezdzi triumphem)

ZWRACAM HONOR .SPRAWDZAM LITARATURĘ I DAM ZNAĆ.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...