miejscemocy Opublikowano 10 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2005 Czesc Wlasnie kupilem akumulator firmy KOYO YB14L-B2. W sklepie powiedzialem, ze ma to byc do do Transalpa rocznik 91'. Z ciekawosci wszedlem na strone producenta i zauwazylem ze AH (CAPACITYAH (10H-R) ) tego akumulatora wynosi 14, w specyfikacji Transalpa napisane jest 12. Moje pytanie jest nastepujace, czy moge wsadzic to aku do moto czy powinienem je jednak wymienic? Dzieki za infoMiejsceMocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klapek Opublikowano 10 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2005 Nie będzie problemu, wkładaj 14stkę i śmigaj.Nie sądzę żeby przy tak małej różnicy altek miał problem z naładowaniem go.No ale to tylko moje zdanie poczekajmy aż wypowie się jakiś elektryk z zamiłowania bo mamy ich tu sporoPozdro all :D Cytuj Chcesz porozmawiać z fachowcami, zamiast mitomanami..? www.kolyaska.fora.plObecnie: K-750, Ural M-67, ZX-9R C2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 10 Maja 2005 Administrator Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2005 Wg katalogu Larssona, a ten się zwykle nie myli, powinienieś mieć w Trampku 14 AH.pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miejscemocy Opublikowano 10 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2005 A jak z ladowaniem? Do aku dostalem dwa pojemniki z elektrolitem, ktory mysze wlac do srodka. W instrukcj napisane jest, ze aku jest suche i naladowane, ale kilka linijek dalej pisza, ze dobrze jest wykonac pierwsze ladowanie, dla najlepszych osiagow i maksymalnej zywotnosci. Co w takim razie z przeladowaniem akumulatora? W sumie chcialbym od razu zalozyc do moto po uprzednim wypelnieniu, ale jesli mialoby sie to odbic na pozniejszym zdrowiu aku i moim, to moze lepiej poczekac. Co robic Panowie? :D PozdrawiamMiejsceMocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 10 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2005 Dominik napisał"Wg katalogu Larssona, a ten się zwykle nie myli, powinienieś mieć w Trampku 14 AH. pzdr"A ja mój poprzedni katalog wyrzuciłem do kosza bo był totalnie pobazgrany poprawkami i mnie wku***ł.Ostatnio dostaliśmy uszczelkę pod głowicę do CBR500RR a miała być do CBR600F2 ???????????XL600V/91 powinien mieć baterię "YB12A-B" lub innej firmy o takich samych parametrach i w/g mnie sklep powinien sprzedać ten typ baterii chyba że sprzedają beleco do beleczego aby tylko skroić klienta a jak mu padnie regulator to dostanie po rogach jeszcze raz bo w końcu do biednych nie należy jak go stać na drogi motocykl. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 10 Maja 2005 Administrator Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2005 Piotr - w moim katalogu krzaczków nie ma żadnych.IMO jeżeli sprzedają 14 do Trampka to ma być 14. Jak coś jebnie, to jest na papierze dowód na to, że źle podali dane. Ja bym wsadził i jeździł. I tyle. Miejscemocy ( 8O :lol: ) - co do ładowania. Zwykle coś tam piszą żeby ladować. Ale jeżeli po zalaniu elektrolitem zamierzasz zaraz jeździć, to wstępne ładowanie nie jest potrzebne. No jeżeli się uprzesz to możesz na kilka godzinek małym prądem (1 am) podładować. Aha, jeszcze jedno. Zalej eletrolit powyżej górnej kreski. Odczekaj z godzinkę. Aku na pewno pobąbelkuje i poziom kwasu siądzie. Wtedy dolej znów do górnej kreski. Podczas pierwszych jazd na nowym aku poziom może jeszcze dedatkowo spaść. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 10 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2005 panowie! nie kloccie sie o 2Ah, bo to smieszne. wystarczy, ze beda zasniedziale styki w instalce, czy ktos wsadzi zarowke 110/100W i te 2Ah, to maly pikus w porownaniu z tym :mrgreen: 2Ah mozna dac wiecej, mniej nie powinno sie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 10 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2005 ja w zeszłym roku kupowałem nowy akumulator i mimo że był suchoładowany to starszy mi go "sformował"na pewno mu nie zaszkodzi a pomóc może Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 10 Maja 2005 Administrator Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2005 Jak jest czas i prostownik pod ręką, to 24-godzinne ładowano na pewno nie zaszkodzi!!pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miejscemocy Opublikowano 10 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2005 ...ech...jak sie okazalo, aku nawet nie chcialo spasowac, jakies takie wieksze bylo...poszedlem od razu i wymienilem na 12... Co ciekawe zaraz po wejsciu do sklepu gosciu, ktory sprzedal mi wczesniejszy, jakby wiedzial, ze to co mi ozenil nie bylo dobrym wyborem i od razu przyniosl taki jak ma byc...nawet bez mowienia mu co nie pasowalo...ech... ...kurde...ledwie jedno sie dowiedzialem, a juz musze pytac o drugie...:D... PozdrawiamMiejsceMocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.