Gość guzik_Darek Opublikowano 23 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2005 guzik_Darek wez juz sie nie wypowiadaj bo jak narazie to sie tylko osmieszasz. Co ty nie powiesz. A ty "Mam 25 koni i nikt mnie nie dogoni... ". Jakby co to masz 24 KM (niecałe). Z jazdy Jawą to więcej od kolgi (ale też jeździłem) a MZ z doświadczenia. A po co ci elastyczność w mieście jak jeździsz pomiędzy samochodami i wąskimi uliczkami :evil: ??. Elastyczność i gabaryty Jawy mówią że jest ona bardziej motorem turystycznym. [ Dopisane: 23-07-2005' date=' 20:38[/i'] ]I jeszcze jedno. Każdy chwali to co ma. Ty masz Jawe dlatego jej bronisz i mówisz że ją wolisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emzet Opublikowano 23 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2005 A po co ci elastyczność w mieściechoćby po to żeby nie wachlowac dzwignią zmiany biegów. Co ty nie powiesz. A ty "Mam 25 koni i nikt mnie nie dogoni... ". Jakby co to masz 24 KM (niecałe).Zaczepić konia za ogon to paszczą kłapie :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość guzik_Darek Opublikowano 23 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2005 Zaczepić konia za ogon to paszczą kłapie Właśnie bo mnie zaczepia. Ale wyciągam do niego rękę na zgode. Nie chcę się z nim kłucić. I piszmy dalej o Jawie i MZ. A nie kłóćmy się. :) [ Dopisane: 23-07-2005' date=' 20:47[/i'] ]A jak z jazdą na jednym kole na orginalnej Jawie ?? Nigdy jeszcze nią na jednym nie jechałm i jestem ciekawy. :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m16 Opublikowano 23 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2005 Co ty nie powiesz. A ty "Mam 25 koni i nikt mnie nie dogoni... ". Tos mi pojechal :lol: A nie wpadles na to' date=' ze to ma sie rymowac ? Jakby co to masz 24 KM (niecałe). Byles? Widziales? Sprawidziles? Jak nie to nie gadaj bo znowu sie osmieszasz :mrgreen: :evil: (mowa oczywiscie o konkretnym egzemplarzu) A po co ci elastyczność w mieście jak jeździsz pomiędzy samochodami i wąskimi uliczkami ??. To jednak widze' date=' ze albo nie widziales miasta albo po nim nie jezdziles :) gabaryty Jawy mówią że jest ona bardziej motorem turystycznymNo te 14 cm to faktycznie ja stawia w klasie turystykow typu GL :lol: Ty masz Jawe Tyle wiesz ile zjesz :mrgreen: Ty masz Jawe dlatego jej bronisz i mówisz że ją wolisz.Bronil bym rowniez MZ gdyby ktos powtarzal totalne bzdury zaslyszane gdzies tam kiedys od kogos kto jezdzi stara rozpadowa. Właśnie bo mnie zaczepiaRaczej udziela przyjacielskiej porady.... Nie chcę się z nim kłucićA kto sie kluci ? Popprostu stwierdzilem' date=' ze gadasz pierdoly. Kontakt z jawa z tego co sam mowisz miales prawie zerowy, o jezdzie po miescie nie wspomne wiec czemu tak zaciekle bronisz tego czego wiedziec nie mozesz ? Rozumiem gdybys mowil o etz (nie wiem jaka masz dokladnie) bo takawa (z tego co mowisz) posiadasz, jezdzisz i znasz jej osiagi/spalanie itp, ale nie rozumiem czemu mowisz o jawie ? A jak z jazdą na jednym kole na orginalnej Jawie ?? Poszukaj w google strony niejakiego "Krzyska Dr. Mentosa". Koles wypowiedziami prezentuje poziom raczej denny ale to co wyczynia na jawie to ludzkie pojecie przechodzi.Jest tez z tego co pamietam na bikepics. PS: sorka za literowki ale jestem padniety. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati Opublikowano 23 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2005 1.Jawa twin sport 350 Sama nazwa mówi że owy motocykl na tamte czasy był motocyklem sportowym spójrz no sylwetke i była jawa 350 przypominająca twin sporta nie miała rur do góry, troche niżej dupa,inny bak i nie wiem czy ten sam silnik2. M16 posiada Cezet 3503. Elastycznośc silnika przydaje się najwiecej w mieście bo w tedy często manewrujesz manetką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m16 Opublikowano 23 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2005 3. Elastycznośc silnika przydaje się najwiecej w mieście bo w tedy często manewrujesz manetkąNareszcie ktos gada jak czlowiek :mrgreen: Przeciez na trasie wbijasz najwyzszy bieg i Cie elestycznosc rypie :evil: nie wiem czy ten sam silnik Tak - byl jeszcze LUX 350 ale to byl silnik od CZ A wracajac do katowania jawy w rozny sposob to zobaczcie tuhttp://www.bikepics.com/members/mentos/92jawa350/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość guzik_Darek Opublikowano 24 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2005 A wracajac do katowania jawy w rozny sposob to zobaczcie tu http://www.bikepics.com/members/mentos/92jawa350/Nawet nie wiedziałęm że tyle można zdziałać na Jawie :evil: To zdementujcie jeszcze tą plotke: Podobno w Jawach szybko idzie sprzęgło i skrzyni. Nie potwierdzam i nie zaprzeczam. Ale wy macie Jawy to powiedzcie czy to prawda. Gdyby nie to że słyszałem że Jawa jest usterkowa i dużo pali to pewnie bym ją kupił zamiast MZ. Ale nie wierze żeby te "plotki" nie były do końca prawdą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m16 Opublikowano 24 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2005 Podobno w Jawach szybko idzie sprzęgło skrzyniDomyslam sie' date=' ze chodzi o kosz i wodziki w TSce. Dementowac raczej tego nie moge bo jak juz ktos zauwazyl mam CZ a nie jawe i u mnie ten problem nie wystepuje :evil: Gdyby nie to że słyszałem że Jawa jest usterkowa i dużo pali to pewnie bym ją kupił zamiast MZ. Ale nie wierze żeby te "plotki" nie były do końca prawdą. Powiem tak:W kazdej plotce jest troche prawdy. W tej terz. Chodzi o to, ze w jawie musisz miec wszystko dopiete na ostatni guzik. Zaplon ustawiony bardzo dokladnie (a nie jest to takie proste jak w mz), gaznik itd. Poprostu jawa wymaga znacznie wiecej uwagi na poczatku i nie przebacza tego jesli ktos zaniedba jej serwisowanie. W tedy faktycznie robi sie awaryjna i duzo pali. Natomiast jesli ktos zaraz po zakupie doprowadzi wszystko do stanu w jakim powinno byc i bedzie to regularnie kontrolowal to spalanie bedzie na takim poziomie jak pisalem a i awaryjnosc prawie zerowa.MZ natomiast duzo z tych bledow wybacza zapominalskiemu wlascicielowi.Ot i cala tajemnica :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 24 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2005 jawa ma troche błędów w silniku źle dobrana skrzynia, mało kanalików smarujących, padające sprzęgło, wadliwy i trudny do ustawinia zapłon, wiecznie tłukący sie wał. Ogulnie silnik etz 250 teżnie jest doskonały ale jest lepszy !! tak samo silnik cz 350 jest lepszy od jawy ts !! zaraz zaczna do mnie strzelac użytkownicy jaw !! jawa ma niezła rame ale według mnie każda mz prowadzi się lepiej i jest zwrotniesza:) 5 biegowa skrzynia pomaga. nie mówie ze jawa jest zła bo na trasie jest świetna :evil: ma więcej miejsca niż etz 250, ale wyposarzenie jawy jest o klase niższe od mz !! bęben z przodu w takim ciężkim motocyklu to dobre było ale w latach 70 :/ w jawie przeszkadza też olbrzymi skok dźwigni biegów!! teraz spujżcie na wydechy w swoich jawach wiecie dlaczego znich kapie paliwo :> odpowiem na szybko źle wypalają :/ winą są najprawdopodobniej wydechy !! Oczywiście i mz bez win nie pozostaje 3-bieg 10- wodzik, przekrzywiajacy się silnik, jak dlamnie brakuje dołu :/ w 251 stanowczo mało miejsca dla 2 osoby:/ mam nadzieje ze tymrazem wszystko dobrze zrozumoiecie :) już więcej niebęde się wypowiadał na tema mz i jawy bo to bezsensu :/ jedni niezauważają błędów mz drudzy błędów jawy :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emzet Opublikowano 24 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2005 teraz spujżcie na wydechy w swoich jawach wiecie dlaczego znich kapie paliwo :>Mi nie kapie żadne paliwo :evil: wadliwy i trudny do ustawinia zapłonUstawienie mechanicznego zapłonu zajmowało mi około 3-4minuty. Jeśli dojdzie się do wprawy' date=' to można nawet szybciej. wiecznie tłukący sie wał.Oczywiście, jeśli robisz remont metodami "młotek i śrubokręt" 5 biegowa skrzynia pomaga.5 bieg to typowy nadbieg. Poprostu jawa wymaga znacznie wiecej uwagi na poczatku i nie przebacza tego jesli ktos zaniedba jej serwisowanie. W tedy faktycznie robi sie awaryjna i duzo pali. Natomiast jesli ktos zaraz po zakupie doprowadzi wszystko do stanu w jakim powinno byc i bedzie to regularnie kontrolowal to spalanie bedzie na takim poziomie jak pisalem a i awaryjnosc prawie zerowa. ZGADZAM SIĘ W 100% Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość guzik_Darek Opublikowano 24 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2005 bęben z przodu w takim ciężkim motocyklu to dobre było ale w latach 70 Ale wydaje mi się że chyba Jawy 350 też były z tarczą w późniejszych latach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emzet Opublikowano 24 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2005 Ale wydaje mi się że chyba Jawy 350 też były z tarczą w późniejszych latach. tak, Jawa TS350 typ 639. różniła się właśnie hamulcem tarczowym, troche innym wydechem, oraz małą owiewką na lampe. Pompka hamulcowa Jawy była lepsza (bardziej skuteczna) od MZ. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mozej Opublikowano 24 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2005 Z tego co dobrze pamiętam (gdzieś coś przeczytałem :D ) to jawa wypuściła wersje z tarczówką na swój rynek a nie na import. Mz natomiast postąpiła na odwrót :evil: Jeśli się myle to uznajmy że tej wypowiedzi nie było :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość guzik_Darek Opublikowano 24 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2005 Z tego co dobrze pamiętam (gdzieś coś przeczytałem ) to jawa wypuściła wersje z tarczówką na swój rynek a nie na import. Mz natomiast postąpiła na odwrót Jeśli się myle to uznajmy że tej wypowiedzi nie było Na niemieckich aukcjach jest wiele MZ z tarczą z przodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati Opublikowano 24 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2005 Z tego co dobrze pamiętam (gdzieś coś przeczytałem ) to jawa wypuściła wersje z tarczówką na swój rynek a nie na importa mi się zawsze wydawało że ostatnie egzemplarze tsek miały tarcze dlatego jest ich tak mało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.