viperPL Opublikowano 6 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2006 Tu masz slicznie zrobiona 251http://www.bikepics.com/pictures/146052/ naszego forumowego kolegi Vipera. Dzieki za uznanie :DTe foto troszke nie aktualne, aczkolwiek odzwierciedla mniej wiecej styl moto. Aktualnie zabieram się za rozebranie Mz`tki - wiec foto stanie sie mooocno nie aktualne :D Mz dotknie 3`ecia młodośc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 7 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2006 Bierz Etz 250. Miałem kiedys taka. A co mozna w niej zrobic? hmm ja mialem opone 180 zalozona z tylu, poniesiony lekko tlumik, kierunki mogly mi sie swiecic non stop, podswietlane na niebiesko liczniki, wskaznik paliwa mialem nawet. Etka robi pole to majsterkowania, takze spoko. Siedzialem na 251 tez, ale jak dla mnie za mala jest, jedzie sie jakby siedzialo sie na baku. Znajomy mial Etke ktora ponoc 150km/h szla, sprawdzali z jakims plastkiem, zrobil polerke kanalow , jakas tam swiece zamontowac czy cos. :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SAke Opublikowano 7 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2006 (edytowane) Chciałbym zapytać w tym temacie, bo może wiecie ;-) Czy podejmował się ktoś sensownego wizualnego tuningu MZ 250? Widziałem rzeczy typu przekładka baku ze 150 (bardzo fajne). Co jeszcze można zrobić? Marzą mi się np. chromowane solniczki zegarów... Może macie jakieś linki/strony/porady?http://www.mz-club.pl/ narazie wtargneła jakas awaria ale za dzien powinna stronka smigac :D Tam jeden koles ma 250 z chromowanymi słoiczkami zegarow co ci sie tak badzo marzy :D Edytowane 7 Maja 2006 przez SAke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzpower Opublikowano 7 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2006 Miałem dwie mz. Może to się wydawać dziwne ale najlepiej jeździło mi się na etz 150. Moja była z 1991 z plastikowym błotnikiem i elektronicznym zapłonem. Przez 4000km w tamtym sezonie ani razu się nie popsuła. Troche szkoda było sprzedawać ale nie stać mnie na opłaty dwóch motocykli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 7 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2006 miałem kiedys 251 :D i powiem ze "lepszejszego" moto chyba nie znam :D, wygodna, piekna i w ogóle zajefajna :D . Kilka dni temu jak jezdziłem po miescie widziałem moja laleczke ;) - troche brudna była ale nadal zadbana ;)-az mi sie łezka zakreciła. Bardzo polecam do miasta i na krótkie trasy - bo na dłuższe to juz chyba 250 bedzie lepsza- jest troche dłuzsza i łatwiej pakowac ją :P (no ale nie ma za to wygladu 251 :D :(). Jednym słowem ETZ rulezzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz :D Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viperPL Opublikowano 7 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2006 (edytowane) hmm ja mialem opone 180 zalozona z tyluTo chyba musiałeś obciąc prawą strone opony, aby łancuch się zmieścił :D Znajomy mial Etke ktora ponoc 150km/h szla, sprawdzali z jakims plastkiem, zrobil polerke kanalow , jakas tam swiece zamontowac czy cos. To chyba z przepaści. :D Pozdro. Edytowane 7 Maja 2006 przez viperPL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buła Opublikowano 7 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2006 (edytowane) witam,co do tuningu MZ to nic nie zastapi orginalnego wyglądu,mozna załorzyc białe tarcze do zegarów,białe szkła zagarów,wypolerowa felgi połorzyc ładny lakier,a reszta jakies cuda,owiewki ultrafiolety to mi się nie podoba,ale to jest moje zdanie,a co do spraw technicznych to dobrze utrzymaną MZ mozna nakręcic wiele kilometrów. Edytowane 7 Maja 2006 przez Buła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domieniek Opublikowano 7 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2006 (edytowane) Ja swoją 251 jechałem 125 km/h i więcej bym się nie odważył. Jak słyszę, że ktoś niby jechał 150 km/h to tylko się śmiać... :D moja przy 120 km/h chce już odlatywać, tylko skrzydeł jej brakuje :D . swoją zrobiłem ok 10 tys km i jak narazie tylko paliwo leje, nawet gaźnika jeszcze nie czyściłem, więc jeżeli ktoś kupi zadbany sprzęt to naprawdę nic nie trzeba przy niej kręcić. Mnie już niestety jazda na eci nudzi :D czas na zmianę. Ale na początek moto idealne! pzdr :D Aha i jeszcze co do przeróbek, to jestem przeciwko. Chyba, że polepszenie wyglądu w ten sposób jak zrobił to Viper. Naprawdę profesjonalna robota. Pamiętam jak kiedyś pierwszy raz zobaczyłem MZ Vipera, to mi szczena opadła. Jego etka wygląda naprawdę ślicznie. Ale jakieś sportowe tłumiki itp to już jest porażka. Edytowane 7 Maja 2006 przez Domieniek Cytuj Motorynka - Komar 50 - Jawa TS 350 x2 - Mz Etz 251e - Kawasaki zx6r 636 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 7 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2006 Bierz Etz 250. Miałem kiedys taka. A co mozna w niej zrobic? hmm ja mialem opone 180 zalozona z tylu, poniesiony lekko tlumik, kierunki mogly mi sie swiecic non stop, podswietlane na niebiesko liczniki, wskaznik paliwa mialem nawet. Etka robi pole to majsterkowania, takze spoko. Siedzialem na 251 tez, ale jak dla mnie za mala jest, jedzie sie jakby siedzialo sie na baku. Znajomy mial Etke ktora ponoc 150km/h szla, sprawdzali z jakims plastkiem, zrobil polerke kanalow , jakas tam swiece zamontowac czy cos. :D kolego powiedz co ty za ziolo palisz bo tez bym chetnie sprobowal.... :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubaziom Opublikowano 7 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2006 (edytowane) mz'ta vipera robi WIELKIE wrażenie, moj brat tez ma etz'te tyle że 150- ma w niej: białe tarcze w zegarach podświetlane na niebiesko, lakier w brokatem, białe kierunki, awaryjne :D siatke na kask :D i tez polerowane dekle tyle ze az tak sie nie śwecą :D :Dtutaj fotka:http://www.bikepics.com/pictures/581557/ Edytowane 7 Maja 2006 przez Bubaziom Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fv Opublikowano 7 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2006 Tu masz slicznie zrobiona 251http://www.bikepics.com/pictures/146052/ naszego forumowego kolegi Vipera.Przyłączam się do gratulacji, wspaniała maszyna! :icon_exclaim: Taki właśnie styl mi się podoba - polerka, żadnych naklejek, czyste piękno. Tuning idealny. Taki stan wymaga wielu poświęceń, zwłaszcza czasu. Dziękuję za liczne inspiracje! :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karlik129 Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Moja dobra rada!!! Sam się przekonałem!!!!! Niedawajcie do 250 tłumików z 251(lepszy wygląd bo krótsza) ja dałem do mojej 250 i ciągła tylko 110-120km/h włożyłem ten gorszy z 250 i ciągnie 140 ;D !!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartas Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Heh, tlumikow sie nie przeklada z 251 do 250 i odwrotnie, bo cylindry nie sa identyczne!! Przez to jest tylko oslabienie mocy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.