Skocz do zawartości

Syntax

Forumowicze
  • Postów

    25
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Lubię
    Motoryzacja, elektronika, informatyka
  • Skąd
    Bydgoszcz

Osiągnięcia Syntax

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Za daleko nie moge pojechać bo mieszkam w Bydgoszczy i nie mam motoru jeszcze na siebie przerejestrowanego (powiniem zrobic to rok temu :icon_twisted: ). A czy jest jakis sposob żebym po roskręcenia lewego dekla nie musiał spowrotem sprzęgła na nowo regulowac? Tego wlasnie najbardziej sie boje że sobie pozniej nie bede mogl poradzic z regulacja :icon_twisted:
  2. Niestety nic nie pomaga, jeździłem, probowalem na stopce rozpedzac kolo i hamowac ale dalej jest sklejone. Czy pozostaje mi tylko rozkręcenie? Może są jeszcze jakies sposoby ? Pomocy... ;)
  3. Motor kupilem rok temu i poprzedni wlasciciel mówił, że olej dopiero co był zmieniany. No ale nie wiadomo czy można w to wierzyć. Jak sposcilem troche oleju to nie wyglądał on za ciekawie. Płowały w nim takie pyłki. No cóż może tak powinno byc. Sproboje waszych rad i napisze czy pomogło. Pozdrawiam
  4. Witam, dzisiaj po raz pierwszy od zeszłego sezonu chcialem odpalic motor. Odpalił dosyc gładko ale sprzegło sie skleiło chyba ma amen. Probowalem kopac motor na chamulcu i jedynce ale nie pomoglo. Probowalem tez odpalic motor i rozpedzic kolo na stópce i zachamowac ale motor gaśnie a sprzęgło dalej jest sklejone. Co byście poradzili w tym wypadku. Wogule cos chyba mam nie tak z tym sprzeglem bo kiedys po miesiacu nieuzywania motoru bylo sklejone rownie mocno ale wtedy jakoś sobie poradzilem. Prosze o pomoc i pozdrawiam PS: mam MZ 251
  5. Okej wielkie dzięk za pomoc. POZDROO
  6. Czy mówiąć dyszę wolnych obrotów masz na myśli śróbkę od składu mieszanki?
  7. OK, więc zrywam plombę i reguluje tak jakby śrubą oporową przepusnicy była śruba powietrza bocznikowego. Dzięki za odpowiedzi!
  8. No właśnie to poradźcie zrywać tą plombę, czy zostawić tak jak jest. Bo świeca jest czarna i olejem uświniona. Jęśli jej nie ruszać to jak moge go wyregulowac?
  9. No właśnie w tym gaźniku są 2 sruby regulacji. Jedna od składu mieszanki(zalepiona plombą), druga od powietrza w kanale obejściowym.
  10. Witam, przejżałem całe forum i nie znalazłem odpowiedzi jak wyregulować gaźnik 30n3-1. Problem jest w tym, że nie ma on śruby oporowej przepustnicy, wiec wszystkie instrukcje regulacji gaźników nijak się mają do tego. Pozdrawiam
  11. Świece zmieniałem kilka dni temu na Isolator, ale dziś okazało się, że świeca jest czarna i pokryta sadzą. Kilka dni temu sprawdzałem ją i była ok. Czyżby się gaźnik sam rozregulował? 8O To co sądzicie o tej plombie? Zrywać czy zostawić jak jest?
  12. A jak wyregulować gaziora? Czy jeśli mam tą śrubkę regulacyją zalepioną jeszcze fabrycznie taką plombą to czy mam ją zerwać?
  13. Mam problem z odpalaniem mojej ETZ 251 na zimnym silniku musze z 10 razy kopać żeby odpaliła. Zapłon(elektroniczny) sprawdziłem jest OK, świeca jest koloru piaskowego(same elektrody), wczoraj czyściłem jeszcze gaźnik i filtr powietrza. Czy ktoś ma pomysł co się za tym kryje? Na ciepłym silniku odpala od kopa. PS: Zdziwiło mnie to, że wczoraj jak czyściłem gaźnik i poźniej złożyłem go do kupy to silnik odpalił za 1-szym razem mimo że był zimny. Dziś z koleji znowu musiałem się nakopać :twisted: przed jazdą.
  14. Hey. Mógłby ktoś mi wysłać ten skan: [email protected] Z góry dziękuję! [ Dopisane: 14 ] Skanu jeszcze nie dostałem więc proszę jeszcze raz. Moj mail to [email protected] Czy ktos wie jak wyregulować gaźnik 30N3-1 ??
  15. No faktycznie, że 27. A zawsze myślałem że 36. :) Pozdroo
×
×
  • Dodaj nową pozycję...