Skocz do zawartości

Olej w singlu.


kubaDR600
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

no przy 1,5l/100km to chyba każdy silnik potrzebuje już naprawy :D

a ile wchodzi oliwki do Twojego silnika (mozna by stosuknowo obliczyć :lol: )

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no przy 1' date='5l/100km to chyba każdy silnik potrzebuje już naprawy :D

a ile wchodzi oliwki do Twojego silnika (mozna by stosuknowo obliczyć :lol: )[/quote']

 

To jest oczywiste - w moim poście było jedno zero więcej :D

 

Moim zdaniem pojemność miski olejowej nie ma tu znaczenia.

Wiem, że single złopią wiecej oleju niż silniki wielocylindrowe ale czekam na opinie mechaników, którzy remontowali już takie silniki i wiedzą w jakim były stanie i ile brały oleju przed naprawą.

Czekam także na opinie użytkowników podobnych motocykli ile konkretnie oleju wciągają ich maszyny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sorki-miałem na myśli oczywiście na 1000km

to zależy

podobno niektóre silniki lubią olej i nawet nowe wpiepszają ok 0,5l/1000km

zależy też czy masz wycieki?tzn ile stosunkowo przepala a ile wycieka.

ja np w więksozści gubiłem olej i ponad 1l/1000km nie było czymś nadzwyczajnym-pilnowalem stanu i tyle

pojemność miski może nie ma znaczenia ale ja stałem się po prostu nie przekraczać w żadną stronę stanu

mocno Ci dymi?

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wycieków nie mam ŻADNYCH, nie dymi WCALE a utrzymywanie stanu pomiędzy "kreskami" w okienku jest dla mnie sprawą oczywistą.

W chwili obecnej dokładnie nie jestem w stanie określić ile wsuwa moja maszyna dlatego nic na ten temat nie piszę.

Dodam jeszcze uprzedzając inne odpowiedzi nie wnoszace nic nowego do tematu: uszczelniacze zaworowe wymieniane były w poprzednim sezonie, żadnych niepokojacych objawów nie mam. Po prostu chciałbym dowiedzieć sie jakie wyniki należy uznać za niepokojące.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KLR pala nawet do 1.5 na 1000 moja pali ok 300/1000 z tym ze jest niedogrzana bo termostatu nie mam a motobot polecial se w h.. wzial kase za termostat po miesiacu napisali ze im go wcielo w raichu i tyle go widzialem kase rowniez :D :D

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie zużycie oleju w jednocylindrowym motocyklu (DR600) należy uznać za niepokojące?  Zaznaczę, że mam na mysli jazdę w mieście i trochę trasy (bez terenu).

przy takim trybie jazdy żadne :!: to nie yamaha :lol:

przy pałowaniu może i wziąć nawet 0,5/1000

qplowi kiedyś bigos brał 1,5/1000 ale to juz kwalifikował sie do kapitali i go dobijał :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawdę mówiąc spodziewałem sie większej ilości wypowiedzi :?

 

Wiem już ile mniejwięcej wcina mój sprzecik - około litra na 1000km

kiedyś jadł mniej - ale też łagodniej go traktowałem.

Ciekawe jest to , że nawet małego dymka nie puści :? i nie cieknie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wlany mam Motul 15 w 50 a co do warunków jazdy to faktycznie jeżdzę trochę dynamiczniej niz kiedyś ale nie można tego katowaniem nazwać - w teren jeżdzę żadko a jazda na trasie przy obrotach rzedu 4500 to też nie powinien być problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świece są jak ta lala - kolorek odpowiedni, czysciutkie itd.

 

Poza tym , że oliwy ubywa nie ma się do czego przyczepić ;)

 

Denerwujące tylko , że jak gdzieś dalej jadę to musze buteleczke ze soba zabierać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spoko u mnie to samo ostatnio zrobilem traske 300 km w 2 osoby lecialem srednio 120 km/h no i zjadlo mi troszke oliwy ok 200 setek a moto po remonciku z tym ze w KLR to nic dziwnego nie wiem jak w DR

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spotkałem się z tym że przy źle wyregulowanych gaźnikach, oraz przy zawalonym filtrze powietrza ( bogata mieszanka ) silnik potrafił zjeść więcej oleju, zwłaszcza przy słabo rozgrzanym silniku.

Spowodowane jest to prawdopodobnie wymywaniem filmu olejowego przez świeża mieszankę.

Po uśnięciu problemu, dymienie na czarno znikło, a zużycie oleju spadło o około 50% ( przynajmniej tak twierdzi użytkownik na podstawie swoich obserwacji)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...