kubaDR600 Opublikowano 27 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2005 Jakie zużycie oleju w jednocylindrowym motocyklu (DR600) należy uznać za niepokojące? Zaznaczę, że mam na mysli jazdę w mieście i trochę trasy (bez terenu). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubaDR600 Opublikowano 27 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2005 No tak ale jakieś konkretne wskazówki? Czy to jest 0,5l na 1000km czy może 1,5l na 1000km ?W którym momencie trzeba zacząć łapać za narzedzia i zamawiać części? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 27 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2005 no przy 1,5l/100km to chyba każdy silnik potrzebuje już naprawy :D a ile wchodzi oliwki do Twojego silnika (mozna by stosuknowo obliczyć :lol: ) Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubaDR600 Opublikowano 27 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2005 no przy 1' date='5l/100km to chyba każdy silnik potrzebuje już naprawy :D a ile wchodzi oliwki do Twojego silnika (mozna by stosuknowo obliczyć :lol: )[/quote'] To jest oczywiste - w moim poście było jedno zero więcej :D Moim zdaniem pojemność miski olejowej nie ma tu znaczenia.Wiem, że single złopią wiecej oleju niż silniki wielocylindrowe ale czekam na opinie mechaników, którzy remontowali już takie silniki i wiedzą w jakim były stanie i ile brały oleju przed naprawą.Czekam także na opinie użytkowników podobnych motocykli ile konkretnie oleju wciągają ich maszyny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 27 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2005 sorki-miałem na myśli oczywiście na 1000kmto zależypodobno niektóre silniki lubią olej i nawet nowe wpiepszają ok 0,5l/1000kmzależy też czy masz wycieki?tzn ile stosunkowo przepala a ile wycieka.ja np w więksozści gubiłem olej i ponad 1l/1000km nie było czymś nadzwyczajnym-pilnowalem stanu i tylepojemność miski może nie ma znaczenia ale ja stałem się po prostu nie przekraczać w żadną stronę stanumocno Ci dymi? Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubaDR600 Opublikowano 27 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2005 Wycieków nie mam ŻADNYCH, nie dymi WCALE a utrzymywanie stanu pomiędzy "kreskami" w okienku jest dla mnie sprawą oczywistą.W chwili obecnej dokładnie nie jestem w stanie określić ile wsuwa moja maszyna dlatego nic na ten temat nie piszę. Dodam jeszcze uprzedzając inne odpowiedzi nie wnoszace nic nowego do tematu: uszczelniacze zaworowe wymieniane były w poprzednim sezonie, żadnych niepokojacych objawów nie mam. Po prostu chciałbym dowiedzieć sie jakie wyniki należy uznać za niepokojące. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 27 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2005 KLR pala nawet do 1.5 na 1000 moja pali ok 300/1000 z tym ze jest niedogrzana bo termostatu nie mam a motobot polecial se w h.. wzial kase za termostat po miesiacu napisali ze im go wcielo w raichu i tyle go widzialem kase rowniez :D :D Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nika Opublikowano 27 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2005 Jakie zużycie oleju w jednocylindrowym motocyklu (DR600) należy uznać za niepokojące? Zaznaczę, że mam na mysli jazdę w mieście i trochę trasy (bez terenu).przy takim trybie jazdy żadne :!: to nie yamaha :lol: przy pałowaniu może i wziąć nawet 0,5/1000qplowi kiedyś bigos brał 1,5/1000 ale to juz kwalifikował sie do kapitali i go dobijał :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubaDR600 Opublikowano 4 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2005 Prawdę mówiąc spodziewałem sie większej ilości wypowiedzi :? Wiem już ile mniejwięcej wcina mój sprzecik - około litra na 1000kmkiedyś jadł mniej - ale też łagodniej go traktowałem.Ciekawe jest to , że nawet małego dymka nie puści :? i nie cieknie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 4 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2005 A tak swoją drogą nie doczytałem co tam miałeś wlane i jak mocno silnik dostaje w dupę? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubaDR600 Opublikowano 4 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2005 Wlany mam Motul 15 w 50 a co do warunków jazdy to faktycznie jeżdzę trochę dynamiczniej niz kiedyś ale nie można tego katowaniem nazwać - w teren jeżdzę żadko a jazda na trasie przy obrotach rzedu 4500 to też nie powinien być problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 4 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2005 Wypada na zimnym zmierzyć kompresję albo dolewać oliwy i poganiać jeżeli na świecy nie masz nagaru to poczekaj jeszcze z remontem. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubaDR600 Opublikowano 4 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2005 Świece są jak ta lala - kolorek odpowiedni, czysciutkie itd. Poza tym , że oliwy ubywa nie ma się do czego przyczepić ;) Denerwujące tylko , że jak gdzieś dalej jadę to musze buteleczke ze soba zabierać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 4 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2005 spoko u mnie to samo ostatnio zrobilem traske 300 km w 2 osoby lecialem srednio 120 km/h no i zjadlo mi troszke oliwy ok 200 setek a moto po remonciku z tym ze w KLR to nic dziwnego nie wiem jak w DR Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 5 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2005 Spotkałem się z tym że przy źle wyregulowanych gaźnikach, oraz przy zawalonym filtrze powietrza ( bogata mieszanka ) silnik potrafił zjeść więcej oleju, zwłaszcza przy słabo rozgrzanym silniku.Spowodowane jest to prawdopodobnie wymywaniem filmu olejowego przez świeża mieszankę.Po uśnięciu problemu, dymienie na czarno znikło, a zużycie oleju spadło o około 50% ( przynajmniej tak twierdzi użytkownik na podstawie swoich obserwacji) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.