Yogi Opublikowano 29 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2005 redwater - masz wogole wiecej fotek do obejrzenia? chetnie bym rzucil okiem na dobry kawał japonii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość blejk Opublikowano 29 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2005 czy 46 tyś przebiegu to dużo jak na taki motor :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 29 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2005 niebardzo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 29 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2005 super :lol: ale czemu chcesz silnik z bandziora wkładać?pewnie dla tego, że 750 jest za słaby nie mówiac juz o momencie obrotowym i wieku samego silnika , a z bandita to świerzynka i łatwa do odławienia :twisted: A co w Bandicie 1200 oddlawiac? - starsze wersje maja 110 KM na kolo, nowsze(Np.2001) ma tylko 102KM na koło. Resztę musi załatwic tuning- najlepiej znajdz angielską strone n/t tuningu Bandyty 1200, bo rzeczywiscie 750-na idzie dopiero od ok 7000 obr. Tylko pytanie- jesteś pewien ze silnik B-1200 zmiesci sie do ramki GSXR 750? Zrob dobrze pomiary: wielkosc samego silnika+ punkty mocujące+ symetria zebatek+ chlodnica oleju od B-1200, a i czy gazniki sie mieszczą. Pozdr. Janek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nika Opublikowano 30 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2005 czy 46 tyś przebiegu to dużo jak na taki motor :?:zależy jak go katowali ;) normalnie taki silnik powinien 100 tys robić bez problemów jannikiel silnik pasuije bez problemu , metoda stosowana od niepamiętnych czasów w UK by wyruchac firmy ubezpieczniowe, tak jak one ruchaja stawkami od pojemności/mocy :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojciechnowak Opublikowano 30 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2005 przeciez to ten sam silnik tylko rozwiercony, po to kupowalem `91 zeby pasowal silnik do ramy. na www.oldskoolsuzuki.info jest wszystko.cytuje: Frames and Engines - An old GSX750 and 1100 are the same framewise and are so big that they will take allmost anything, but only EFE engines are a straight fit if you're looking for an upgrade. - Any 750/1100 frame for an oil cooled engine will accept all big oil cooled engines (GSX-R,Bandit,late GSX) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 30 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2005 To znaczy ze nie bajerowali mnie chlopaki w Grecji ze: kanena prowlimata towgalis ena moteur ewdekakosiary sto rachokokaliu tou eftakosiapeninda kai nakanieis "souza"poso telis(nie ma zadnego problemu wsadzic silnik 1100 do ramy 750-ki i zrobisz Souzy- ile chcesz- Souza to od marki Suzuki - to okreslenie na jazde na jednym kole:-)))) ). Pozdr. Janek.Cieżko mi zapomniec lat minionej mlodosci i zabawy- w Grecji:-))))) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojciechnowak Opublikowano 2 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2005 Widac chlopaki w Grecji znaja sie na oldskool. W Polsce prawdopodobnie bede pionierem. Jak ktos to zrobil wczesniej prosze odezwac sie. ps. dzis na slowacji pozamykalem oponke tylko na 4mm, jestem zniesmaczony, niewyczuwam jeszcze sprzeta do konca, cholera trza pocwiczyc, jutro ubieram skorzane spodnie to moze niebede sie bal dotknac kolanem asfaltu tak jak dzisiaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 3 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2005 Widac chlopaki w Grecji znaja sie na oldskool. W Polsce prawdopodobnie bede pionierem. Jak ktos to zrobil wczesniej prosze odezwac sie.no nie bardzo z tym pionierem. Pare osob w Polsce tez juz chyba wpadlo na ten pomysl. Jednym z nich jest m.in. moj znajomy, ktory tworzy sobie taka oto wydumke: http://bikepics.com/members/KrisB4/91gsxr750/ Silnik z B12, rama GSX-R 750, przod GSX-R1000 i wiele innych smaczkow. Gosc jest totalnym maniakiem Suzuki ;-), planuje wyjechac jeszcze we wakacje Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojciechnowak Opublikowano 3 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2005 no to juz niejestem pionierem w Polsce ;)a czy moglbys mi dac jakies namiary do niego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 3 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2005 a czy moglbys mi dac jakies namiary do niego ?pisz na: krsm [maupa] op [kropka] pl Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domieniek Opublikowano 16 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2005 Wracając do tematu :P Może mi ktoś powiedzieć z których roczników gsx-r podchodzi silnik od bandita 1200, tzn od ktorego roku do którego??? Wiem już, że z 91r a do innych roczników też podpasuje? pozdrawiam :P Cytuj Motorynka - Komar 50 - Jawa TS 350 x2 - Mz Etz 251e - Kawasaki zx6r 636 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojciechnowak Opublikowano 17 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2005 do kazdej ramy od poczatku produkcji gsxr-750 do 91 roku, jednak ramy do roku 89 sa troche slabe i wiotkie jak na ten silnik, ale tez i najlzejsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nika Opublikowano 17 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2005 Kudłaty swego streeta na ramie 85 czy 86(niepamiętam dokładnie) zszedł z wagi na 160 kilo :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.