Skocz do zawartości

FANI HONDY VFR 800 ( Honda VFR800 )


Rekomendowane odpowiedzi

Róznicy pomiedzy '90 a '91 nie ma żadnej.

 

Vlaad, roznice sa, tylko sa to roznice istotne dla mechanikow, a nie dla uzytkownikow. W tych dwoch latach uleglo lekkiej modyfikacji glownie zawieszenie. Jest roznica w dlugosci sprezyn i w poziomie oleju w lagach.

 

PS. Bialyb pisal o ZXR 750, nie wiem tylko czemu w tym temacie ?

 

Pozdrowki

:namoto:

 

 

Pomiędzy 90-93 nie ma żadnej różnicy, mam manuala do VFR i jest wyrazinie napisane

 

np.

 

ilość oleju w lagach 90-93 xxx cm3

ilość oleju w lagaf after 94 xxx cm3

 

 

 

Są tylko specyficzne wersje na rynek USA. I głównie one się różnią np. regulacją składów mieszanek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomiędzy 90-93 nie ma żadnej różnicy, mam manuala do VFR i jest wyrazinie napisane  

np.

ilość oleju w lagach 90-93  xxx cm3

ilość oleju w lagaf after 94 xxx cm3

Są tylko specyficzne wersje na rynek USA. I głównie one się różnią np. regulacją składów mieszanek

 

Wiesz, ja na poczatku tez bylem zdziwiony. I masz racje nie 90 na 91 rok, tylko jest roznica pomiedzy latami 90-91 a 92-93.

Spojrz w manualu na strony 12 i 13 w rozdziale "Informacje generalne" i daj znac.

 

Pozdrowki

:namoto:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oglądałem wczoraj swojego manuala, w moim jest podział na rok 90-93 i dalej 94 w zwyż.

 

Ale nie będę się upierał, możliwe, że masz inne dane. Temat podziału i różnic pomiędzy RC 36 z 90 a RC 36 z 93 zamykam.

 

 

To nieistotne, każda VFR jest dobra. :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

:lol: Witam. Sam posiadam vfr 750 rc36 z 90 r. Moto spisuje się bez zarzutu, ale ma jedną wadę. Jest nią regulator napięcia, ale jest na to sposób należy go przenieść pod siedzenie i zamontować na nim odpowiedniej wielkości radiator i będzie ok.

 

 

http://www.vfr-oc.de/

adres niemieckiej strony jak to zrobić

Pozdrawiam Seba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ZXR 750 to dobra żyleta do świrowania. Jednak jeśli chcesz czerpać przyjemność z jazdy zamiast kwiczeć z bólu po paru kilometrach to odradzam Kawe. Pozycja jest dość ekstremalna (w sumie to sport więc...), niezbyt przyjemny masaż między nogami 8O (po dłuższej jeździe narządy proszą o małe co nieco), nadgarstki- no comment.

Zdecydowanie plecam VFR. Mniej wadliwe, żywotniejsze, żadnych łańcuszków rozrządu, no i co V to V :D

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Ciezko powiedziec, ze to turystyk, porownujac go np. do kredensu (gold wing). Ciezko nazwac go tez sportowym, porownujac go np. do r6 (jest za ciezki). Tym, czym sie charakteryzuje, to stalosc przyspieszenia, przynajmniej na moje wyczucie. Jezdzilem innymi sprzetami R4 i tam to przyspieszenie wzrastalo w miare obrotow. W vfr, jakos tego nie zauwazylem. Odrazu zaczyna przyspieszac po ruszeniu i ciagnie tak do okolo 11tys rpm, a potem odcinka :mrgreen: Ostatnio scigalem sie tez z zzr600 i na przyspieszeniach od swiatel bylo podobnie, no ale to zalezy od wielu czynnikow, kierowcy, itd...

Silnik ten charakteryzuje sie rowniez:

- brakiem lancuszka rozrzadu :buttrock:

- mala awaryjnosc

- b. dobra skrzynia biegow

- olej co 12tys km

Reszte to chyba mozna wyczytac z pisadel...

Z doswiadczenia moge napisac, ze jezdzi sie tym pieknie na trasie, tylko trzeba sie troche poduczyc na zakretach. Spalanie 5-7 (przynajmniej w moim); na trasie z predkoscia 160-180 wynosi ono 5.5-6 8O z predkoscia 100-110 - 5, na miescie nie wzroslo mi jeszcze powyzej 7, a dresom nie odpuszczam :mrgreen: Wkurza troche skrzynia biegow przy spokojnej jezdzie, bo rusza sie i wachluje sie do tej 6, a potem sie mozna spoko juz kulac tak od 60 :mrgreen: Jakby byly jeszcze jakies pytania, to prosze ukierunkowac...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

motocykl turystyczno-sportowy...bardziej turystyk czy sport??

Bardziej turystyk niż sportowy.

przyspieszenie jak rzedowka czy v2??

bliżej ma do v2, zwłaszcza elastyczność silnkia jest doskonała

osiagi<w szczegolnosci przyspieszenie>jest duzo gorsze niz w cbr600??

osiągi gorsze z racji dużo większej masy

czym tak na prawde charakteryzuje ten silnik z racju v4??

a konkretnie o co chodzi? (to znaczy o jaka charakterystykę)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm.

a co z wydechem??

chodzi jak odkurzacz czy jak traktorek?>??

bo nie mam doswiadcze4nia a w szczegolnosci z v4.

 

 

wiem ze jest ciezki ale jak wyglada sprawa ze stopie i whelie?

p[ozdrawiam

 

Widziałem zdjęcia VFR na gumie, zarówno przedniej jak i tylnej, jednak na "żywo" nikt mi tej sztuki niepokazał (może któryś z forumowiczów na najbliższym zlocie? :twisted: )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no bo mi sie wydawalo ze nawet na sportowym bedzie chodzil ladnie ...ale jakos dziwnie...tzn wole dzwiek rzedowki od v2 a do v4 nie mam zdania

 

To musisz kupić sobie rzędówkę, nie ma co :mrgreen:

Najlepszym dowodem na istnienie obcej inteligencji w kosmosie jest to, że nas nie odwiedzają...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...