ResoR Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Witam. Bardzo poważnie zastanawiam się nad zmianą motocykla na przyszły sezon na RC46i z 2001 roku. Tak mnie naszło pytanie oglądając zmieniające się modele. Czy ktoś próbował albo słyszał lub czytał o tym ,że da się przełożyć wydechy z VFR'ki z modelu VTEC (te poprowadzone pod zadupkiem) do poprzedniego modelu czyli 98-01. Mi osobiście z nowego modelu cholernie się podobają tak poprowadzone wydechy ... i gdyby nie VTEC i rozrząd na łańcuszku to pewnie bym w tą wersję celował.. Ciekaw jestem czy są różnice w np. tylnej części ramy uniemożliwiające w/w montaż Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Powiedz mi czy jezdziles VTEC'iem ? Ja mam takowy i jakos nie mam powodów do narzekań wręcz przeciwnie jestem bardzo zadowolony. Domyslam sie ze kazdy chwali to co ma ale stwierdzenie ze to czy tamto to nieporozumienie jest lekko naciągane.Zawsze sa plusy i minusy co nie oznacza ze cos nowszego jest gorsze :icon_mrgreen:Moze ja inaczej podchodze do tego i dla mnie vtec jest czyms bardzo fajnym, zawsze jezdzilem hondami tyle ze 4 kolowymi (np. civic czy integra) z vteciem i ten w motorze jest równe dobry ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SirAdam Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2006 @Bart ja Ci wierze na slowo ze jestes zadowolony z twojej VFR.To co mialem na mysli mowiac ze VTEC to nieporozumienie, to to ze nie ma w tym systemie (prawie) zadnych zalet. Moment obrotowy polepszyl sie o niecale 5Nm , a o to Hondzie przedewszystkim chodzilo.Zuzycie paliwa w praktyce wzroslo, koszty utrzymania wzrosly, ustawianie zaworow jest tylko u Hondy mozliwe bo potrzebujesz specjalnych narzedzi i trwa 2 godz. dluzej.(Ja ustawiam sobie moj rozrzad sam)Dlatego pisalem ze to jest nieporozumienie.VFR potrzebuje wiecej pojemnosci , a nie jakis hightec rozrzad.VFR jest wspanialym motocyklem, dlatego kazdy kto ja posiada bedzie/jest z niej jak najbardziej zadowolony.Jedno musze Ci przyznac; VTEC model jest ladniejsza optycznie od RC46I , ale to juz jest inna dzialka.Zycze Ci dalszego zadowolenia z Twojej VFR i wielu wspanialych kilometrow na niej przejechanych (naturalnie wszystkim innym rowniez) SirAdam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SirAdam Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Bez duzych zmian lub zamianie tylnej ramy nic nie zrobisz (o ile wogole sie da) SirAdam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ResoR Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Tego właśnie się obawiałem, że rama jest inna z tyłu .... .... ale te wydechy to właśnie jest jedyna rzecz, której mi brakuje w tym modelu VFR ... szkoda .... Dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SirAdam Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Jeszcze co do wydechow w VTEC, nie oczekuj ze sa glosne, naleza do tej grupy extremalnie cichych, wiec jezeli chcesz miec glosny wydech, to poszukaj czegos innego np. BOS ma wspanialy klang. SirAdam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ResoR Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Akurat nie zależy mi na głośnych wydechach. Raczej do jazdy turystyczno miejskiej. Tak pociągnięte wydechy strasznie mi się podobają wizualnie. Wracając do dziwięku to raczej może ładniejszy ton z rury by mi odpowiadał taki bardziej rasowy .... ale to już inna kwestia .... i zależna od gustu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major Opublikowano 21 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2006 Możesz mieć kłopot ze wstawieniem kominów od VTECa. Zdecydowanie szybciej byłoby kupić jakiś akcesoryjny, od pociągnięcia pdzy kanapie.Mam takiego Devila - burczy przednio, ale nie jest rażąco głośny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major Opublikowano 21 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2006 Też polecam RC46, VTEC wydaje mi się zbyt zbajerowany, a moc i wygoda 46 jest naprawdę w porządku. Przelatałem trzy sezony na RC36 i też bardzo sobię chwalę ten model, ale jak pisał SirAdam co wtrysk to wtrysk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateuszm Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Byłem dzisiaj oglądać Hondę VFR 750 rok prod. 1987, bo kolega chciał kupić. Wszystko wydawało mi się OK oprócz jednej rzeczy. Mianowicie na nierównościach motocykl zaczął tańczyć po ulicy. Kierownica ruszała się delikatnie na prawo i lewo, przy czym nie było to z pewnością shimmy, ponieważ działo się to bardzo powoli, tak jakby poprostu motocykl wężykował i bujało nim na prawo i lewo. Opony są łyse, ale nie sądzę żeby to było przyczyna. Łożysko główki ramy OK. Może poprostu ten typ tak ma? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rad3k Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Ja bym stawiał na opony. Miałem tak samo w gpx, łysy lacz z tyłu i moto pływało. Nie bez znaczenia jest też ciśnienie w gumach. PzdrRadek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Ten typ oprocz lysych opon ma wyrobione lozyska wahacza. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ResoR Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2006 No ale jak patrzyłem w serwisówkę to wygląda na to, że tylna część ramy(to rusztowanie pod zadupkiem) jest odkręcalne i wtedy zmieniając cały zadupek - czysto teoretycznie - można by to tam przypasować. Nie chce mi się wierzyć, że zmienili przednią część ramy przy tym face-lifting'u. Oczywiście mogę się mylić .. pewnie trzebaby na żywca porównać obie ramy ..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2006 (edytowane) A czy zmiana wydechu nie wpłynie na charakterystykę silnika?Jak myślisz o VFR to proponowałbym 800cc i rozrząd na kółkach. Dwóch kolegów miało i bardzo sobie chwalili. Nie pamiętam w którym roku założyli łańcuchy. Edytowane 24 Kwietnia 2006 przez Hun996 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ResoR Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Napisałem wcześniej, że właśnie taką VFR chcę - na kółkach do 2001 roku. a same wydechy bym przełożył z nowszej która już ma rozrząd na łańcuszku .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.