Skocz do zawartości

Co myślicie o SHADOW 1100 C3


Arecki
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ogolnie oba motory podobne do siebie, ale za yamaha przemawiaja: wieksza moc, dwie tarcze z przodu i stabilniejsze tylne zawieszenie typu softail.Honda ma hydraulike na zaworach i jest oszczedniejsza. Jezeli chodzi o stylistyke to bardziej podoba mi sie honda( taki surowy styl)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

posiadam Hondę 1100 C3 z roku 2000 no i jestem zadowolony. Ujeżdżam ten motocykl kilka sezonów i jak na razie spełnia moje wymagania. Co do porównania zrobionego przez Worriota dodał bym jeszcze to, że Honda jest dużo większa od Drag Stara. Co do tych koników - racja parę koników różnicy jest ale za to Honda nadrabia momentem obrotowym. Hamulce - fakt - trochę brakuje tej dodatkowej tarczy z przodu a moto swoje waży. Spalanie - 6 litrów nie przekroczy no chyba żeby go katować. Drag Star jest trochę niższy i "poręczniejszy". Z kolei wielki plus dla Hondy to to, że jest to motocykl dość egzotyczny i nie spotkasz ich 10 na raz na jakimkolwiek zlocie. Dostęp do części - wydaje mi się, że i w przypadku jednego i drugiego modelu nie ma problemu. Nie chcę się powtarzać bo dużo napisałem Areckiemu na priva.

Pozdrawiam.

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

No cóż ładne cacko ale drogie, a i utrzymanie pewnie będzie droższe OC, Ac itp. Nie stać mnie obecnie na takie cacko.

Co do spalania 6 l na 100 km to tylko jeżdżąc do setki. Nie ma motocykla powyżej 1000 które latając 110-130 i więcej spali mniej niż 7,5 l - bynajmniej ja niesłyszałem o takowym do setki i owszem ale powyżej nie.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tu sie mylisz bo intruder 1400 przy tych predkosciach pali okolo 6l/100. Kiedys zmierzylem go jadac autostradami na zlot w Faaker See w Alpach z predkosciami 140-150 kmh i wyszlo dokladnie 6,5l/100 ( tylko z kierowca,duzymi sakwami, namiotem,karimatą), a OC dla wszystkich duzych motocykli jest takie samo (przynajmniej w pzu) Co do ceny- takie moto mozna naprawde tanio wyrwac na zachodzie. Tam cruisery raczej wychodza z mody. W Polsce sa chore ceny,jesli kupowac to tylko za granica.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do spalania 6 l na 100 km to tylko jeżdżąc do setki. Nie ma motocykla powyżej 1000 które latając 110-130 i więcej  spali mniej niż 7,5 l  - bynajmniej ja niesłyszałem o takowym do setki i owszem ale powyżej nie.

 

No kolego jesteś w dużym błędzie. Tutaj wyjątkowo zgodze się z Worriotem :buttrock: . Duże niewysilone V2 dosyć niewiele palą przy spokojnej jeździe. Mój rekord na Intruderze to jakieś 4,7-4,8 litra na 100km. Predkość do 120km/h ale jechałem za dwoma Hondami Shadow: 600ccm i 750ccm więć przyśpieszenia też były delikatne. A srednio w trasie jak jeżdzę do 130km/h to około 6l a jak więcej to niemierzę żeby się niestresować :lol: Na autostradzie z prędkościami nieschodzącymi poniżej 110 (miejscami 140) wychodziło poniżej 6.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do spalania to ja na prawdę nie jestem bajkopisarzem więc te 6 litrów to jest najszczersza prawda. Przy prędkościach 120-130 wychodzi to około 5,8 - 5,9 litra. Takie motocykle są na prawdę oszczędne. OC - 60 PLN na rok - AC zależy od firmy.

Pozdrawiam.

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie stać mnie obecnie na takie cacko.

Klaus - problemem jest tylko koszt zakupu. Reszta kosztów jest porównywalna z kosztami VN. Wiem coś o tym bo przez ponad 3 sezony jeździłem VN 800 Classic. Koszty filtrów - porównywalne, VT ma dwie świece więcej ale za to dłużej wytrzymują niż w VN, jedyne co bije po kieszeni to koszt opon. Przednia jest nietypowa (jak na Polski rynek) 140/70 - 17 cali) więc i cena jest kosmiczna. Za oponami warto rozejrzeć się w Niemczech - są dużo tańsze i dostępne w 2 dni a nie w kilka tygodni jak w naszym kochanym kraju.

Pozdrawiam.

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No trochę przesadziłem - ale wszystcy moi kumple z maszynami powyżej 1000 płaczą o paliwo.

Może wcale nie jest tak źle a jako polacy lubią narzekać.

Dzięki za rojaśnienie. Jakość oni twierdzą że te 7 litów to przy intruzie 1400 trzeba przyjąć jako średnia.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć.

od paru dni jestem posiadczem hondy VT 1100 ACE C2.Przesiadłem się na nią z yamahy drag star 650.Napisze krótko-inna bajka.Nie chodzi o porównywanie tych motockli,bo to nie są motocykle z tej samej klasy,ale o wrażenia z jazdy.Ten moment.......nie do opisania.Jeżeli chodzi o spalanie to muszę powiedzieć,że te motocykle(co jest dla mnie dziwne) można porównać.Testowałem to osobiście.Honda spaliła o 0,5 l więcej w mieście-w granicach 6,2 i też o 0,5 więcej na trasie-czyli 5,4-5,5 jadąc ok.120-130.Przy okazji prosze o kilka info.na temat tej hondy-96 r.bo mam sprzeczne dane.Szczególnie chodzi mi o moc i moment

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Klaus_Drifter -> ostatnio trochę regulowałem gaźniki (czy ja sie od tego uwolnię :lol: ) i mierzyłem spalanie na trasie :

Przy ostrej jeździe z pasażerem (i odrobiną bagażu) wyszło mi 5,9 l/100km

Przy spokojnej jeździe solo (do 120km/h) 5,4l/100km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reszta kosztów jest porównywalna z kosztami VN

Klaus to z naszymi VN'ami jest coś nie tak...mój /800 Classic/w 2 osoby na trasie pali ok 5.8 l /jadąc tak do 130 -ale generalnie spokojnie/. Katalogowo średnia to ok 5,4. VN 1500 znajomego nie schodzi poniżej 6 nigdy...

No, ale przy waszych sprzętach />1000/ to może kwestia techniki jazdy oraz sporego zapasu Nm... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć

Od marca jestem szczęśliwym posiadaczem wild stara 1600, i też sprawdzam jego możliwości . Przy spokojnej jeździe w trasie z plecaczkiem i bagażami spala mi od 5,2 do 6l zależnie od prędkości.

5,2 spalił mi na trasie przy prędkości od 90 do 110

max 6 l spala w trasie od 110 do 130km/h też z plecaczkiem :D

Jak doginam do 170 robi się wir w baku i wychliwa do 9l :lol: .

Szadołka 750 c4 spalała w trasie od 4 do 5 l

 

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...