Arecki Opublikowano 16 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2005 Mam zamiar przeskoczyć z VT 750 C2 na jakieś 1100...i poważnie myślę o 1100 C3.Co wy na to?? A może Drag Star ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Worriot Opublikowano 16 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2005 Ogolnie oba motory podobne do siebie, ale za yamaha przemawiaja: wieksza moc, dwie tarcze z przodu i stabilniejsze tylne zawieszenie typu softail.Honda ma hydraulike na zaworach i jest oszczedniejsza. Jezeli chodzi o stylistyke to bardziej podoba mi sie honda( taki surowy styl) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vpower Opublikowano 18 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2005 Witam,posiadam Hondę 1100 C3 z roku 2000 no i jestem zadowolony. Ujeżdżam ten motocykl kilka sezonów i jak na razie spełnia moje wymagania. Co do porównania zrobionego przez Worriota dodał bym jeszcze to, że Honda jest dużo większa od Drag Stara. Co do tych koników - racja parę koników różnicy jest ale za to Honda nadrabia momentem obrotowym. Hamulce - fakt - trochę brakuje tej dodatkowej tarczy z przodu a moto swoje waży. Spalanie - 6 litrów nie przekroczy no chyba żeby go katować. Drag Star jest trochę niższy i "poręczniejszy". Z kolei wielki plus dla Hondy to to, że jest to motocykl dość egzotyczny i nie spotkasz ich 10 na raz na jakimkolwiek zlocie. Dostęp do części - wydaje mi się, że i w przypadku jednego i drugiego modelu nie ma problemu. Nie chcę się powtarzać bo dużo napisałem Areckiemu na priva. Pozdrawiam. Cytuj AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polly Opublikowano 28 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2005 Witam!To jako kobieta pozwole sie pochwalic nowym nabytkiem mojego kolegi HONDA VT 1100C2 ACE wersja amerykanska jestem pod dzikim wrazeniem a kopsa ma poteznego... Pozdrawiam panow Polly. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klaus Opublikowano 28 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2005 No cóż ładne cacko ale drogie, a i utrzymanie pewnie będzie droższe OC, Ac itp. Nie stać mnie obecnie na takie cacko.Co do spalania 6 l na 100 km to tylko jeżdżąc do setki. Nie ma motocykla powyżej 1000 które latając 110-130 i więcej spali mniej niż 7,5 l - bynajmniej ja niesłyszałem o takowym do setki i owszem ale powyżej nie.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Worriot Opublikowano 28 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2005 I tu sie mylisz bo intruder 1400 przy tych predkosciach pali okolo 6l/100. Kiedys zmierzylem go jadac autostradami na zlot w Faaker See w Alpach z predkosciami 140-150 kmh i wyszlo dokladnie 6,5l/100 ( tylko z kierowca,duzymi sakwami, namiotem,karimatą), a OC dla wszystkich duzych motocykli jest takie samo (przynajmniej w pzu) Co do ceny- takie moto mozna naprawde tanio wyrwac na zachodzie. Tam cruisery raczej wychodza z mody. W Polsce sa chore ceny,jesli kupowac to tylko za granica. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 28 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2005 Co do spalania 6 l na 100 km to tylko jeżdżąc do setki. Nie ma motocykla powyżej 1000 które latając 110-130 i więcej spali mniej niż 7,5 l - bynajmniej ja niesłyszałem o takowym do setki i owszem ale powyżej nie. No kolego jesteś w dużym błędzie. Tutaj wyjątkowo zgodze się z Worriotem :buttrock: . Duże niewysilone V2 dosyć niewiele palą przy spokojnej jeździe. Mój rekord na Intruderze to jakieś 4,7-4,8 litra na 100km. Predkość do 120km/h ale jechałem za dwoma Hondami Shadow: 600ccm i 750ccm więć przyśpieszenia też były delikatne. A srednio w trasie jak jeżdzę do 130km/h to około 6l a jak więcej to niemierzę żeby się niestresować :lol: Na autostradzie z prędkościami nieschodzącymi poniżej 110 (miejscami 140) wychodziło poniżej 6. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vpower Opublikowano 29 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2005 Co do spalania to ja na prawdę nie jestem bajkopisarzem więc te 6 litrów to jest najszczersza prawda. Przy prędkościach 120-130 wychodzi to około 5,8 - 5,9 litra. Takie motocykle są na prawdę oszczędne. OC - 60 PLN na rok - AC zależy od firmy. Pozdrawiam. Cytuj AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vpower Opublikowano 29 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2005 Nie stać mnie obecnie na takie cacko.Klaus - problemem jest tylko koszt zakupu. Reszta kosztów jest porównywalna z kosztami VN. Wiem coś o tym bo przez ponad 3 sezony jeździłem VN 800 Classic. Koszty filtrów - porównywalne, VT ma dwie świece więcej ale za to dłużej wytrzymują niż w VN, jedyne co bije po kieszeni to koszt opon. Przednia jest nietypowa (jak na Polski rynek) 140/70 - 17 cali) więc i cena jest kosmiczna. Za oponami warto rozejrzeć się w Niemczech - są dużo tańsze i dostępne w 2 dni a nie w kilka tygodni jak w naszym kochanym kraju.Pozdrawiam. Cytuj AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klaus Opublikowano 29 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2005 No trochę przesadziłem - ale wszystcy moi kumple z maszynami powyżej 1000 płaczą o paliwo.Może wcale nie jest tak źle a jako polacy lubią narzekać.Dzięki za rojaśnienie. Jakość oni twierdzą że te 7 litów to przy intruzie 1400 trzeba przyjąć jako średnia. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 29 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2005 7l/100km też bez większych problemów da się spalić. Wystarczy wjechać w miasto i trochę poszaleć wtedy to i 9 nie jest złym wynikiem :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eda Opublikowano 30 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2005 Cześć.od paru dni jestem posiadczem hondy VT 1100 ACE C2.Przesiadłem się na nią z yamahy drag star 650.Napisze krótko-inna bajka.Nie chodzi o porównywanie tych motockli,bo to nie są motocykle z tej samej klasy,ale o wrażenia z jazdy.Ten moment.......nie do opisania.Jeżeli chodzi o spalanie to muszę powiedzieć,że te motocykle(co jest dla mnie dziwne) można porównać.Testowałem to osobiście.Honda spaliła o 0,5 l więcej w mieście-w granicach 6,2 i też o 0,5 więcej na trasie-czyli 5,4-5,5 jadąc ok.120-130.Przy okazji prosze o kilka info.na temat tej hondy-96 r.bo mam sprzeczne dane.Szczególnie chodzi mi o moc i moment Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 9 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2005 Klaus_Drifter -> ostatnio trochę regulowałem gaźniki (czy ja sie od tego uwolnię :lol: ) i mierzyłem spalanie na trasie :Przy ostrej jeździe z pasażerem (i odrobiną bagażu) wyszło mi 5,9 l/100kmPrzy spokojnej jeździe solo (do 120km/h) 5,4l/100km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szafir Opublikowano 9 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2005 Reszta kosztów jest porównywalna z kosztami VNKlaus to z naszymi VN'ami jest coś nie tak...mój /800 Classic/w 2 osoby na trasie pali ok 5.8 l /jadąc tak do 130 -ale generalnie spokojnie/. Katalogowo średnia to ok 5,4. VN 1500 znajomego nie schodzi poniżej 6 nigdy...No, ale przy waszych sprzętach />1000/ to może kwestia techniki jazdy oraz sporego zapasu Nm... :) Cytuj http://www.hdceleven.pl/index.php/pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PAWLO Opublikowano 10 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2005 CześćOd marca jestem szczęśliwym posiadaczem wild stara 1600, i też sprawdzam jego możliwości . Przy spokojnej jeździe w trasie z plecaczkiem i bagażami spala mi od 5,2 do 6l zależnie od prędkości.5,2 spalił mi na trasie przy prędkości od 90 do 110max 6 l spala w trasie od 110 do 130km/h też z plecaczkiem :D Jak doginam do 170 robi się wir w baku i wychliwa do 9l :lol: .Szadołka 750 c4 spalała w trasie od 4 do 5 l Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.