misiek_virag535 Opublikowano 15 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2005 witam mam pytanie jak w temaciez jaką prękoscoa jeździcie w trasie swoimi Virago 535 ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 16 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2005 jak jeszcze jeździłem, to w granicach do złoty20. więcej bez szyby było dla mnie zbyt... niekomfortowe. normalnie tak lekko ponad 100, w granicach 110 - tyle, żeby poruszać się NIECO szybciej niż czterołapcena niemieckich autobahnach znajomy solo na xv535 z szybką (średnią) wyciągnął licznikowo ponad 150. ale to w idealnych warunkach, na prostej, po rozpędzeniu Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polokokt Opublikowano 16 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2005 WitamAkurat w przypadku jazdy czoperkiem bez szyby model nie ma wielkiego znaczenia (no moze masa ma jakis wplyw). Ale generalnie pozycja wyprostowana gdzie napor powietrza jest na caly korpus i glowe nie robi roznicy czym sie jedzie. Do 120 jest OK, do 140 trzeba sie juz troche trzymac a powyzej to juz jest walka. Troche lepiej jest na nakebike'ach, gdzie pozycja jest lekko lezaca wiec i napor powietrza na mniejsza powierchnie, ale z tego co pisza wlasciciele "golasow" to do 150 i tez przyjemnosc sie konczy.Ja na swojej wdowce raz zamknalem licznik, czyli 160, a normalne predkosci przy w miare bezwietrznej pogodzie to do 120 czasami jak z gorki mnie niepostrzezenie rozbuja to 140 sie pokaze.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 16 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2005 .... Troche lepiej jest na nakebike'ach' date=' gdzie pozycja jest lekko lezaca wiec i napor powietrza na mniejsza powierchnie, ale z tego co pisza wlasciciele "golasow" to do 150 i tez przyjemnosc sie konczy.............[/quote'] Właśnie na odwrót, powyżej 150 zaczyna się cała zabawa, oczywiście na dłuższą metę jest to męczące ale czego nie robi się dla przyjemności :) (po prostu zależy kto co lubi)Dlatego owiewkom szybkom i innym plastikom mówimy stanowoczo nie :)pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek_virag535 Opublikowano 16 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2005 hmmpytam bo ja zazwyczaj w trasie jade 100-120wszystko jest oki ;) tylko tak sie zastanawiam jak sie to w przyszłości odbije na żywotności śilnika, czy nie lepiej by bylo troszke zbastować przy takiej pojemności :? :?: :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 16 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2005 Mały off-topic Wiesz 150 to jeszcze nie jest dla niego zabójcza prędkość (bez żadnego pałowania tyle idzie) do 180 jeszcze jako tako da się go rozpędzić powyżej przyśpiesza jak malacz ;) (oczywiście mowa o wskaźnikach na prędkościomierzu), daje sobie świetnie rade więc raczej marne szanse że odbije sie to znacznie na żywotności silnika (obroty w granicach 7 tys. więc jeszcze troszke zostaje do czerownego pola - 3 tys.... Zbastować odmawiając sobie tym samym przyjemnosci :) nigdy... pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 16 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2005 kto komu odpowiada... jeden o xv535, grugi o er5... misiek: o ile pamiętam, maksymalna realna (nie licznikowa, bo ta byłaby wyższa) prędkość małej viragi podawana przez fabrykę to 144kmh (albo coś koło tego). jeśli tak, to niższa - nawet utrzymywana przez dłuższy czas - nie zaszkodzi silnikowi; jeszcze mu zostaje trochę do maksymalnych obrotów. tym bardziej, że kiedy licznik pokazuje 120, tak po prawdzie jedziesz około 100kmh... pozdrówka i wielu udanych wycieczek :mrgreen: Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eric535 Opublikowano 16 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2005 ;) hej wszystkim.ja dopiero stawiam pierwsze kroki po 15 latach przerwy i gdy wycisnąłem z yamaszki 110 myślałem,że się pokicham,ale fajnie było.pozatym mam łysielca z przodu i jeżdżę do max 100.dlaa mnie przy polskich dziurach to 80 czasem to zabójstwo.jak zmienię gumy i dopadnę jakiś dobry asfalt to spróbuję coś więcej wycisnąć.p.s.kupiłem motor z głośnym wydechem i szybka jazda/wysokie obroty/ trochę męczy.dlatego wolę taki lajcik.pozdrawiam-miłej jazdy.przede mną jeszcze kurs na prawko.... 8O Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kudza Opublikowano 16 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2005 Witam.Od niedawna jestem posiadaczem Virowki...narazie nawinałem 1 tys. kilometrow, no i w sumie jestem z niej zadowolony, jedyne czego moge sie doczepic to wlasnie prędkości osiąganej przez ten motorek.Przeważnie podróżuje z predkoscia (wg prędkościomierza) 110-120, kilka razy próbowalem bic jakieś rekordy, ale wiecej niż 135km/h nie udało mi sie z niej wycisnąć. Wg. katalogu predkość maksymalna wynosi 150, ale sądze to tylko teoria. Generalnie mój egzemplarz bardzo ochoczo rozpędza sie do 120, póżniej zaczyna się walka z naporem powietrza. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mar95 Opublikowano 16 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2005 2 sezony temu jeździłem wirażką....bez szyby przy 120 tu juz była walka....z szybą 120 stało sie prędkością przelotową, najszybciej poszła 140km/h, ale to juz była żadna przyjemność....Pozdrawiam, M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krasnal Opublikowano 18 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2005 Standard w trasie to 100-110 (nawet w 2 osoby), a max poszła 150 - z szybą ale sakwy były sciągnięte 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Inhalt Opublikowano 18 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2005 Nie ma jak 80 km/h! Z taką prędkością silnik pięknie pracuje na V i tylko nie może mi się nigdzie spieszyć. Na normalnych drogach jadę 120, ale brakuje mi nieco "szóstki". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dymo Opublikowano 18 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2005 Witam. Czytam wasze posty i postanowilem sprawdzic. Wczoraj wybralem sie na autostrade (nr 3 z Arnhem do Oberhausen) mam zalozona szybe i pojechalem 145 i byc moze poszlo by dalej ale to nie tego typu maszyne dosiadam. Prowadzi sie dosc ciezko przy takiej predkosci. Poza tym auta ktore wyprzedzaja z zawrotnymi predkosciami dodatkowo powoduja zawirowania i czasami jest nieciekawe uczucie. Osobiscie nie polecam takich predkosci na codzien. Potwierdzam ze predkosc 80 - 110 jest wrecz idealna dla 535. Ale jak ktos lubi to powodzenia (tylko pamietajcie o pozdrawianiu tu jest to niemal obowiazkowe ;)) :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek_virag535 Opublikowano 18 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2005 ale brakuje mi nieco "szóstki".to fakt, sam sie pare razy złapałem ze chciałem zapiąć 6 :? takie dziwne uczucie ze się nie da ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtasik Opublikowano 18 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2005 ja, podobnie do przedmowcow, trzymam przelotowa predkosc 110-120... chociaz w ubiegly lykend na trasie wawa-mazury-wawa raczej bylo 130... aha to wszystko bez szyby, bo jakos mi sie kloci virowka z szyba... ale jak znudzi mi sie zeskrobywanie robali z kurtki to pewnie sie pogodze :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.