DzikoExtrem Opublikowano 17 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2005 Jutro zajrze do gaznikow i sprawdze poziom paliwa oraz zobacze jak wyglada filterek powietrza moze sie zaje......l i to wszystko dlatego. :) Albo dam na testy motorek kumplowi zeby on posmigal moze ja mam faktycznie za ciezka lape :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 18 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2005 Miałem krótko wirówkę 535. Najfajniej jeździło mi się 80 km/h - miły dźwięk silnika. Max jechałem chyba ze 140 i więcej nie chciałem, mając 194 cm czułem sie jak na małym taborecie i nie chciałem z niego spaść. spalanie było zawsze ok 6l/100 km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomGór Opublikowano 3 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2005 Mój pali ok. 6,5 l. Trochę dużo. Zwykle jeżdżę w dwie osoby.Mam jeszcze jeden problem, jak to możliwe że mam rocznik 92' a bak ku mojemu zdziwieniu jest pojemności ok 9.8 l ???????Czy sam bak można powiększyć. Na jednym baku zrobiłem 146 km (pamiętam dokładnie, gdyż później musiałem pchać maszynę przez ok 5 km).Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krasnal Opublikowano 3 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2005 Mam jeszcze jeden problem' date=' jak to możliwe że mam rocznik 92' a bak ku mojemu zdziwieniu jest pojemności ok 9.8 l ??????? [/quote']Hmmm :roll: .... dziwna sprawa. Za stroną http://virago535.w.interia.pl/Początkowo z tylko 8,8-litrowym zbiornikiem paliwa umieszczonym pod kanapą. Atrapa baku została w 1989 zastąpiona przez mieszczący 4,9-litra zbiornik, dzięki czemu całkowita pojemność wyniosła 13,5 l.Wynika, że zamiast górnego zbiornika masz atrapę. Tylko dlaczego??? Może oryginalny bak został uszkodzony i ktoś wstawił inny?? 6,5 na 100km nawet jak na 2 osoby to dość sporo, moja w takich warunkach bierze około 5,5 (przy przelotowej 110) - ale weź pod uwagę że jakem 'krasnal' do wielkich nie należę a i pasażer był mojego 'wzrostu' :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
x. Maślak Opublikowano 3 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2005 A może są standardowo oba baki, tylko włącznik rezerwy nie działa? Kilka wirażek miało ten problem, zresztą bardzo prosty do usunięcia. Zwykle wystarczy wyczyścić parę styków. Jeszcze mi się nie zdarzyło przekroczyć 5,5 l na setkę 535-ką (mierzyłem na trzech kolejnych sztukach i niewiele się między sobą różniły). Inaczej rzecz się ma z Drag Starami 1100 - tutaj niewielkie różnice ustawień i (chyba) rocznika powodują istne salta apetytu. Jeśli do tego dodać pasażera i bagaż, jazda powyżej 130 km/h może przyprawić o finansową ruinę :) . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomGór Opublikowano 3 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2005 Krasnalu, ja też wielkoludem nie jestem (170 cm). Silnik jest po regulacji gażników i po wszystkich przeglądach jakie są możliwe :?: Co do baku to to jak przeczyścić te styki?Ogólnie powiem, że się na silnikach nie za dużo znam, na elektronice też czyli co mam zrobić x. Maslaku??"Kilka wirażek miało ten problem, zresztą bardzo prosty do usunięcia. Zwykle wystarczy wyczyścić parę styków."Powiem o tym mojemu mechanikowi, pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
x. Maślak Opublikowano 4 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2005 Virago 535 ma bardzo pracowita ;) pompke paliwa i przelacznik rezerwy polaczony z elektromagnetycznie sterowanym zaworkiem. To na tej linii styki czasem sniedzieja, dlugo nie uzywane i nie czyszczone. Rzadziej nawala przekaznik. Niektore (nowsze? - ja widzialem to w sztuce z 2000 roku) egzemplarze maja takze dostepny pod glownym bakiem (z lewej strony, tuz nad slynna "gruszka" tlumiaca kranik paliwowy, ktorego w innych seriach nie zakonotowalem. Sprawdz, w jakim jest polozeniu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomGór Opublikowano 4 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2005 Dzięki, wszystko skopiowałem, zaniosę mechanikowi i poproszę by mi to pokazał. :oops: Czekam na instrukcję obsługi, to poczytam sobie w przerwach ja pojadę do Francji.Ewentualnie na co jeszcze zwrócić uwagę przed wyjazdem?Pozdr. :rolleyes2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ANDY Opublikowano 4 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2005 Widzę że większość zgadza się że 80 - 100 to prędkości przy których jazda sprawia przyjemność. Jeżdżenie szybciej stwarza problemy. Największy to opór powietrza przy takiej pozycjii prowadzącego. Ale droga to też problem. Ostatnio jechałem kilka kilometrów po "skrobanym" asflcie. Najpierw myślałem że coś jest nie tak z motocyklem, ale "odpuściłem" i było dalej jako tako. Najszybciej jechłem w 2 osoby 135, na równej drodze. Miałem wrażenie że poszła by więcej. Ale było mi szkoda pojazdu. Eksperymentować można ale powinno się mieć obrotomierz. Spalania nie sprawdzam bo jeżdżę dla przyjemności. I jeszce jedno przy 100 przy wyprzedzaniu ładnie się "zbiera". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krasnal Opublikowano 5 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2005 I jeszce jedno przy 100 przy wyprzedzaniu ładnie się "zbiera".Ale tylko solo 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomGór Opublikowano 5 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2005 No w dwójkę też :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krasnal Opublikowano 5 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2005 No w dwójkę też :roll:To już raczej mówisz o 1100 8) 535 z dwoma osobami jest już niestety mułowata Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyszekpa Opublikowano 27 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2005 mam virażkę z 2003 r , raz dla próby na autostradzie jechałem 150km/h, tylko przez ok 1 km. Najlepszą prędkością dla niej jest 90-110 km. Spalanie średnio 5,5-6 .Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartic Opublikowano 27 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2005 tomgór - dowiedziałem się, że 535 do '90 miał właśnie mniejsze baki. z jakiego masz rocznika swoją virażkę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek3578 Opublikowano 27 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2005 Stary spali tyle ile wlejesz :) to proste!!!A jesli chodzi o predkosc - to 90km/h jest w sam raz dla 535 no i spalanko tez jest poprawne :D POZDRAWIAM [ Dopisane: 27-11-2005, 21:19 ]Ja mam Virowke 750 i tez z reguly smigam na trasie 90km/h no chyba,ze mi palemka odbija to ... no ale wtedy zbyt czesto trzeba dolewac sosik do zbiorniczka a to kosztuje :cry: niestety coraz wiecej :!: do zobaczenia w trasie :) PRZEMO z OPOCZNA 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.