Skocz do zawartości

Honda CBR 600RR, 600 RR


Rekomendowane odpowiedzi

a nie zdlawiona na niemiecki rynek do 100KM ? w oryginale ma 117 KM o ile dobrze myśle.kumplowa F4 600f ta 99-00 ( o ta: http://gtw-krakow.blog.onet.pl/1,5,0,album.html ) jezdzi 250-260km/h na oryginalnych przelozeniach. skad kumpel ma tego sprzęta kupionego?

jesli chodzi o kumplową f4 tez nie rwie z gazu tylko ze sprzegła. na dwójce z gazu w ogóle nie idzie a na jedynce mówi ze beznadziejnie w waskim zakresie obrotów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hamulce: nie bawcie sie w eksperymenty (tak jak ja) i od razu kupujcie przewody w oplocie stalowym - te standardowe tak puchna, ze mozna sie niezle wystraszyc i... mocno zdziwic :icon_razz: Jednak zanim przewody sie rozciagna, to heble lapia bardzo dobrze.

 

Guma (ja-swiezak): RR'2K5 daje rade po gazie bez problemu - na 1'szym biegu. Krece do 8K-9K, zamykam przepustnice, otwieram i... Wszystko zalezy jak bardzo ja otworze: albo idzie w DUZY pion (strach w oczach i mokro w gaciach - jak dla poczatkujacego), albo podnosi sie na 50-70cm, a po kilkunastu metrach mozna spokojnie cwiczyc lagodne opadanie.

Nie musze szarpac kiery, ani tez odchylac sie do tylu - 117 KM w zupelnosci wystarcza (p.s. ja waze 85 kg).

 

Vmax: jechalem 240 km/h i moglem wiecej, ale... skonczyly mi sie nerwy :flesje: i jak narazie nie mialem potrzeby bicia wlasnego rekordu...

 

Pzdr,

ZetX

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja miałam rr 03 ale przerobilam ją sobie na streeta i jeśli chodzi o dawanie na kole z gazu to idzie bez problemów. trzeba tylko trafic w odpowiedni zakres obrotów, ja robiłam to na czuja bo nie miałam w niej oryginalnego licznika tylko rowerowy :icon_mrgreen: więc obrotomierza nie było :icon_mrgreen:

 

aha hamulce faktycznie igła, tylko że ja miałm założone stalki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

 

- jeśli zamierzasz przebywać dłuższe trasy to wymyśl dobry sposób na prostowanie i masowanie nóg podczas jazdy :P

 

 

Taki mały OT..

 

używam do tego crash padów ;) i abym nie musiał ich sprawdzać w innych sytuacjach :biggrin:

 

PoZdRo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Na początek powiem ze znalazłem tylko jeden temat mniej więcej opisujący 600rr-ke

 

interesuje mnie jak wypada 600 rr czy ma taki trwały silnik jak to u hondy bywa

 

jak wypada na tle czołowych 600-ek takich jak np GSXR600 lub R6 albo ZX6R

bo jakoś mało słychać o hondzie RR

czyżby te 600-ki co wymieniłem przyćmiewały RR-ke ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=84326&st=0

http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=82977&st=0

http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...=71851&hl=600rr

http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=65960&hl=

http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=64871&hl=

http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=61848&st=0

http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=23898&st=0

http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=57246&hl=

http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=56864&hl=

 

nie czytam, bo mnie to nie interesuje - ale tylko przeglądnięcie 2 stron (z 4) wyników wyszukiwania "600rr" (szukanie w całych postach) pod kątem przypasowania do twojego pytania daje dość wyników, żebyś nie zakładał nowego wątku

 

BTW jak już znalazłeś chociaż jeden (ciekawe który to), to trzeba było się do niego podpiąć. taka dobra zasada niemnożenia bytów ponad potrzebę :icon_mrgreen:

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 1 miesiąc temu...

 

 

 

 

Minus za seryjny tłumik - po prostu jedziesz jak z silnikiem elektrycznym, nic nie słychać (a ja lubię jak mnie słychać :) )

 

 

 

Witam!

A jaki masz założony???

Pozdrawiam

Edytowane przez meander
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

 

Minus za seryjny tłumik - po prostu jedziesz jak z silnikiem elektrycznym, nic nie słychać (a ja lubię jak mnie słychać :icon_mrgreen: )

 

PS. W wyścigu na 1/4 mili zanotowałem czas 12,04 s (ET). Na mecie 236 km/h (jechałem pierwszy raz w życiu i zająłem 4 miejsce) :icon_twisted:

 

A kto nie lubi? :crossy: :biggrin:

 

A ten wynik całkiem konkretny ;) A nawet bardzo :lalag:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...