Skocz do zawartości

Honda CBR 600RR, 600 RR


Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 miesiące temu...

Witam!

Mam pytanie do użytkowników Cebry 600 RR (głównie rocznik 2005). Jakie są Wasze opinie na temat tego motocykla, jakie są jego zaley i wady, na co zwrócić uwagę przy zakupie, co polecacie a czego lepiej unikać (opinie serwisantów mile widziane), jak byście go porównali do innych sportów w podobnym przedziale cenowym. Po sezonie będę się rozglądał za tym sprzętem więc z góry dzięki za pomoc.

Pozdrawiam :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swojego czasu sam miałem dylematy odnośnie wybory: F vs RR.

Tak więc jak zdecydowałem się na RR'kę, to postanowiłem założyć

(mniej lub bardziej badziewny) blog:

 

Blog CBR 600 RR

 

Może znajdziesz tam ciekawe informacje (archiwum).

Poza tym w miarę jeżdzenia blog będzie się rozrastał :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

600rr dobry motocykl na szalenstwa , jezdzi dopiero od 10tys obr, strasznie twardo zestrojony jedyna rzecz jaka padla to lozysko wentylatora , pozatym wqrwiajace sa niektore rozwiazania hondy , swoje porwnanie odnosze do zx636r ktore jest wg mnie lepiej sie nadaje do jazdy miejskiej i turystyczniej , pozatym i tak sie lepiej zbiera od 600rr

WERA#111

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swojego czasu sam miałem dylematy odnośnie wybory: F vs RR.

Tak więc jak zdecydowałem się na RR'kę, to postanowiłem założyć

(mniej lub bardziej badziewny) blog:

 

Blog CBR 600 RR

 

Może znajdziesz tam ciekawe informacje (archiwum).

Poza tym w miarę jeżdzenia blog będzie się rozrastał :)

 

 

Przyjemnie czyta sie ten blog - uzupelniaj zapewne przyda sie nie jednej osobie ..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak ustawić zegar w rrce?

Honda CBR 600RR 2005:

- wejście w tryb ustawienia czasu: ADJ + RESET

- zmiana godziny/minut odbywa się za pomocą RESET

- przycisk ADJ służy do przejścia z ustawień godzin na ustawienia minut oraz do zakończenia ustawień czasu

 

Scenariusz ustawienia czasu:

1. wciskasz razem ADJ + REST i trzymasz około 3-4 sekund, aż zacznie migać licznik godzin (poczym puszczasz oba przyciski)

2. pojedynczym wciśnięciem (lub przytrzymaniem) RESET zwiększasz licznik godzin

3. pojedynczym wciśnięciem ADJ przechodzisz na licznik minut

4. pojedynczym wciśnięciem (lub przytrzymaniem) RESET zwiększasz licznik minut

5. pojedynczym wciśnięciem ADJ wychodzisz z ustawień czasu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BartZX - fajny blog :)

 

Ja mam przejechane eReRką jakieś 7 tys km i kilka drobnych uwag z mojej strony (nieraz pokrywające się z blogiem):

- nadgarstki bolą :D ,

- przelotówka na poziomie 160 km/h powoduje, że wiatr odciąża nadgarstki a ty jeszcze nie musisz się kierownicy trzymać żeby do tyłu nie odlecieć (przy w pełni wyprostowanej pozycji - ja mam 180 cm),

- w trasie jeżdżąc samotnie nie zanotowałem wielkiej różnicy w spalaniu - czy to szybko czy wolno pali tyle samo (ok. 6,5 - 7 l/100),

- w trasie z pasażerem jest wielka różnica w spalaniu. Jadąc ok 120 - 130 (czyli utrzymując obroty w okolicach 7 - 8 tys) pali tak jak bym jechał sam. Jadąc 150 - 160 (i więcej czasami :D ) trzeba tankować nawet co 150 - 160 km (czyli spalanie w okolicach 11l / 100 km),

- jeśli zamierzasz przebywać dłuższe trasy to kup wyższą szybę z deflektorem,

- jeśli zamierzasz przebywać dłuższe trasy to wymyśl dobry sposób na prostowanie i masowanie nóg podczas jazdy :)

 

Ogólnie sprzęt jest niezawodny, męczy mnie tylko pierniczony przycisk do resetu przebiegu dziennego, który po prostu gdzieś wpadł do środka zegara.

 

Jeśli jedziesz w trasie to wrzucasz 6 bieg i tak możesz aż do celu - dla mnie silnik jest na tyle elastyczny, że większość przypadków wyprzedzania robię bezpiecznie bez redukcji.

 

Minus za seryjny tłumik - po prostu jedziesz jak z silnikiem elektrycznym, nic nie słychać (a ja lubię jak mnie słychać ;) )

 

Ot i tyle. Generalnie polecam.

 

PS. W wyścigu na 1/4 mili zanotowałem czas 12,04 s (ET). Na mecie 236 km/h (jechałem pierwszy raz w życiu i zająłem 4 miejsce) :)

********************

Triumph Speed Triple :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

PS. W wyścigu na 1/4 mili zanotowałem czas 12,04 s (ET). Na mecie 236 km/h (jechałem pierwszy raz w życiu i zająłem 4 miejsce) :icon_exclaim:

 

no no calkiem spoko ;))) na pierwszy raz :)))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swojego czasu sam miałem dylematy odnośnie wybory: F vs RR.

Tak więc jak zdecydowałem się na RR'kę, to postanowiłem założyć

(mniej lub bardziej badziewny) blog:

 

Blog CBR 600 RR

 

Może znajdziesz tam ciekawe informacje (archiwum).

Poza tym w miarę jeżdzenia blog będzie się rozrastał :icon_exclaim:

 

 

Fajnie się czyta ten blog, kontynułuj ;)

 

 

Dzieki za dotychczasowe posty, liczę również na opinie mechaników. Może ktoś się wypowie także na temat istotnych różnić w modelach RR-ki z lat 2004-2006.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

W 2005 poprawili średni zakres,zmienili lekko wahacz i chyba lekko układ dźwigni w tylnym zawiasie (chociaż nie jestem pewien tego ostatniego). Profil zbiornika i owiewki również minimalnie się różnią. Z przodu pojawił się widelec upside-down i radialnie montowane zaciski. Rocznik 2006 to tylko inne malowania. Pytanie do właścicieli 2005 wzwyż. Czy hamulce dalej są super ostre tak jak w modelu 03-04 czy troszkę je złagodzili?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sorry za off topic ale zapytam przy okazji. Kolega ma 600rr z 2003 roku jeszcze tą z normalnym zawieszeniem nie do góry nogami. Nie chce to jeżdzić na kole. Nie wiem czy jest to zdławione czy cholera wie co ale moje wrażenia z jazdy. Siedzisz wysoko i na przdnich lagach. Bujam to do 60km/h odchylam sie na maxa do tyły, dupa tez i próbuje wyrwać z gazu. Jak nie szarpne kierą w ogóle nie wstaje chociaż rolke chce wykręcić jak ręcznik. Jak szarpne wstaje ale po podbiciu na około 20cm nie moge utrzymac go w gorze chociaz rolka wykręcona w pokrzywke. Motocykl rozpędza się do 230km/h. To chyba tez za mało bo F4 zasuwała 260. Napiszcie jakies swoje wrażenia bo jak sie wkurwie to założymy zębatke z tyłu od karuzeli i wtedy bedzie to musiało jeżdzic :) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...