wawrzyn15 Opublikowano 21 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2005 heh...pamietam jak gdy nie mialem co robic a znajomy korzystal z mojej NSRki uczac sie na prawko to krecilem osemki razem z nim...na koncu doszedlem juz do takiej wprawy ze robilem je na kolanie...trzeba bylo pozadnie zlozyc NSRe zeby przejechac osemke...z tym slabym skretem hondy nie bylo innego wyjscia..nie raz zdazylo sie smyrnac kolankiem..hah...super:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Salata123 Opublikowano 22 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2005 Ruff w Warszawie nie wolno jechac na placu na wyższym biegu niź 1. Jeśli na GS nie jesteś w stanie zrobić 8 to musisz się jeszcze duuużo nauczyc młody Skywalkerze. Ja robie 8 na XJ 600 Diversion z gazem i sprzęgłem. nie slyszalem o tym :o Nigdy nikt nic nie wspomnial o biegach... a zdawalem juz 2 motocyklowe prawka :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ruff. Opublikowano 22 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2005 Hehehszczerze mówiąc próbowałem tylko raz zrobić 8 na GSie...wtedy mi nie wyszło, ale podejrzewam, że po paru razach spokojnie bym przejechał...nawet na pierwszym biegu :buttrock:A możesz jakos uzasadnić dlaczego niby na pierwszym biegu ??Bo nie rozumiem czemu to ma służyc... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ruff. Opublikowano 22 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2005 Czemu ma służyć nakaz jazdy w 8 na pierwszym biegu?Jak ktos umie przejechac 8 na 6tce i się mieści to jakie to ma znaczenie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAYON Opublikowano 23 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2005 Ja robiłem na 1, ale na fajnym, nowym, błyszczącym motorku Honda CBF250A czepiali się drugiego biegu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 24 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2005 Jeśłi ktos oblewa 8 to znaczy że nie umie jeździć.aa jak zda to juz umie?? ;) Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gustaw Opublikowano 24 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2005 Ja sposób na 8-kę znalazłem po pierwszym jej oblaniu.Dużo łatwiej jest jechać na 2-gim biegu. Opreując gazem motor nie wykonuje gwałtownych skoków lub nurkowania.Spróbuj , mnie naprawdę to pomogło.Nikt się mnie nie czepiał , że wrzuciłem 2-gi bieg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 24 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2005 Ryży koń ma dużo racji, jeśli chodzi o technikę jazdy po ósemce. Z gazem i sprzęgłem można ją pokonać na wielu maszynach. Jednak w Warszawie egzaminatorzy maja nasrane pod czapką i nie pozwalają włączać drugiego biegu. Dlaczego nie? Bo nie i już! Niet razgawora!To samo z hamulcem podczas ruszania pod wzniesienie. Przepisy nie mówią którym trzeba sie posiłkować, a wielu egzaminatorów uznaje tylko tylny. Moja kursantka poszła na egzamin z zabandażowaną prawą kostką którą skręciła dzień przed egzaminem. Staw skokowy usztywniony - to jak korzystać z tylnego hebla? Trzeba z przedniego, co przy łagodnym podjeździe jaki jest na Odlewniczej nie stanowi problemu. Ale Eminencja Egzaminator zabronił użycia przedniego hamulca i powiedział "tak się nie robi". Oblała. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Salata123 Opublikowano 24 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2005 :PNo dobra kto był w sobotę na stegnach widział że na XJ 600 Diversion można zrobić 8 z gazem i sprzęgłem. Ja bym nawet GL zrobil ;) wiec sie nie chwal :) :) :P A wiesz czemu? :P bo zobacz jakiego mialem instroktora http://www.centrum.kicks-ass.org/stuff/sho...lbum.php?id=127 :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CosmoSquig Opublikowano 25 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2005 Ja jechałem na egzaminie metodą RyżyKoniową i zdałem bez problemów. Też uważam, że jazda ze sprzęgłem i gazem jest najpewniejsza i wychodzi bez względu na to jak sprzęt jest ustawiony. Sporo osób w mojej grupie oblało właśnie dlatego, że kombinowali z jazdą bez gazu na którymśtam biegu, a gdy wypadali z 8 to złościli się, że "ten motocykl jest jakiś dziwny".A dziwny nie był, bo był funkiel nóweczka i jeździł naprawdę bardzo kulturalnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warrior.gwe Opublikowano 25 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2005 Ja miałem instruktora typu: "tu jest motor MZ251, tam jest plac i ćwicz".I faktycznie tą MZ wyćwiczyłem 8 perfekcyjnie, wychodziła nawet jedną ręką. Ale na egzaminie do dyspozycji w PORD Gdańsk i Gdynia jest tylko Junak Gladiator 125cm3. I co? i kiszka. Pierwszy egzam padam na 8. :oops: Wracam na placyk na MZ i 8 super. Drugi egzam padam znów na 8 :oops: Już przed trzecim podejściem poszedłem po rozum do głowy. Zadzwoniłem do kumpla z drogówki a ten do swojego kumpla, który ma na boku małą szkółkę jazdy i na dwa dni przed trzecim podejściem poćwiczyłem 8 na Suzuki GN. I dopiero wtedy do mnie dotarło jaka jest kolosalna różnica między 2 a 4T :oops: ;) :oops: . Nie muszę chyba dodawać, że trzecie podejście było miodzio i już sobie śmigam legalnie. :mrgreen: PZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroMax Opublikowano 27 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2005 Ja 8 ćwiczę jeszcze przed kartą motorowerową :D i myslę że wyjdzie mi to na dobre. Osobiście jeszcze dość czesto wyjeżdżam poza wyznaczona linie. Moim zdaniem w moim wieku lepiej już opanowac motocykl i być spokojnym o prawko zamias ścigac sie romatami po wsi z zawrotną predkością 55km/h. Ja 8 zwykle przejeżdżam na 2 choć ostatnio pojechałem na 1 i wyszło łatwiej. Za to mam pytanie: Czy często operowaliscie hamulcem przednim?? Cytuj http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m16 Opublikowano 27 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2005 Czy często operowaliscie hamulcem przednim??Wogole - a po co na 8 hamulce ? 8O Jak za szybko najechales to sprzeglo i bardziej sie skladasz.A na czym ta osemke krecisz ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m16 Opublikowano 28 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2005 W 8 operujemy hamulcem przednim i tylnymAle nie bardzo rozumiem po co ?Przeciez przy tej metodzie ktora opisales jest to (IMHO) zbedne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroMax Opublikowano 28 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2005 8 kręce na nowej wfm-ce 125cm3 z kołami 18calowymi :buttrock: Sam używam tylko przedniego hamulca ale wyprubuje i z tylnym Cytuj http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.