norbi Opublikowano 27 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2005 Po złożeniu silnika,ustawieniu rozrządu,czyszczeniu gaźników i regulacji strzela w gażniki,nie cyklicznie ale losowo raz pierwszy raz trzeci raz drugi itd.strzały słychać na wolnych obrotach a gdy silnik wchodzi na obroty to strzały zanikają .Czy jest możliwość żeby był przesunięty zapłon?Pozdrawiam wszystkich forumowiczów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 28 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2005 Albo źle złożyłeś rozrząd (wątpliwe), albo masz podparty lub wypalony zawór, możliwa też jest zbyt uboga mieszanka (zbyt wysoka temp spalania i zbyt wolne spalanie mieszanki). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
norbi Opublikowano 29 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2005 fajnie ale co to znaczy z tą tempereturą i wolnym spalaniem ?jak to sie ma do regulacji?co do zaworów niewiem ale wedłóg mnie musiałyby być nadpalone wszystkie zawory bo strzela ze wszystkich gażników i to nie raz za razem ale jest chwila spokoju,po chwili piernięcie zaś spokój do wyrównania obrotów i znowu piernięcie ale z innego gażnika itd.pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 29 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2005 Stare GPZ słyneły z wypalających sie zaworów oraz zużywających się krzywek wałków rozrządu. Jeśli masz za ubogą mieszanke, to podczas jej spalania wytwarza się bardzo dużo ciepła, czyli komora spalania jest przegrzana. W takim przypadku może dochodzić do zapalenia się mieszanki w kanale dolotowym z tąd "cyknięcie w dolot". Coś takiego często się zdarza w sprzętach z zbyt małymi luzami zaworowymi. Nawet po przeprowadzeniu regulacji przez jakiś czas będzie to wytępowało, aż do momentu dotarcia się przylgni i gniazda. W przypadku gdy zawór został ostro nadpalony, tracimy sporo sprężania oraz mamy cykade na stałe... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
norbi Opublikowano 30 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2005 no dobra,wywaliłem głowice na stół i rozbebeszyłem ją do ostatniej podkładki i moim oczom ku mojemu zdziwieniu ukazał sie obraz zaworów w idealnym stanie.miejsca przylegania są wyraźne czyste i świecące.jestem rozczarowany bo myślałem że to będzie strzał w dzieiątke a tu wielka kicha.za rozrząd jestem pewny bo temat przerabiałem bardzo dokładnie i błędu być nie może.o podpartym zaworze również mowy być nie może ponieważ przed zdjęciem głowicy pomierzyłem luzy i było wszystko ok.sam już niewiem?????????czy świece mogą mieć z tym coś wspólnego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
norbi Opublikowano 30 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2005 zapomniałem dodać że dosyć ociężale schodził z wysokich obrotów niewiem czego to jest przyczyną ale może to ma coś wspólnego z tym problemem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 30 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2005 Masz gdzies lewe powietrze kolego. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 31 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2005 I bardzo bogato ustawiony skład mieszanki. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 31 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2005 I bardzo bogato ustawiony skład mieszanki. Piotrek chyba chodziło ci o ubogą? Tak jak słusznie sugeruje Adam M. Wolne schodzenie z obrotów, sugeruje lewe powietrze i a co za tym idzie ubogą mieszanke. Spawdz czy kućce ssące nie są popękane, podczas pracy silika rozpyl na krućce ssące samostart, jeśli silnik zacznie inaczej pracować, to już wiesz gdzie wciąga cie lewe powietrze. Sprawdz też osie przepustnic oraz skład mieszanki na biegu jałowym! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
norbi Opublikowano 1 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2005 poskładałem głowice i poskręcałem silnik ale nie zdążyłem go odpalić.jedno co zdążyłem znależć przy głowicy to nie podokręcane króćce gumowe .zauważyłem też że pozalewane są świece mimo że przed rozebraniem nie chodził na ssaniu.oczywiście nie wszystkie bo jedna wyglądała jak powinna więc co z teorią zabogatej lub zaubogiej mieszanki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 1 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2005 Niepodokrecane krocce gumowe b.dobrze wspolgraja z teoria za ubogiej mieszanki, a pozalewane swiece wprost przeciwnie - proponuje wszystko zlozyc i sprobowac jeszcze raz. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
norbi Opublikowano 1 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2005 wkręciłem śruby regulacji składu mieszanki o ćwierć obrotu,dokręciłem króćce i odpaliłem .spaliny przestały gryźć w oczy a i pierdzenie jakby troche ustało.napewno uspokoiło sie na wolnych obrotach,silnik pracuje dosyć równo jednak jedno co zauważyłem to że popierduje gdy schodzi z wysokich obrotów.mam jedno pytanie,wkręcając śrube regulacji składu mieszanki zubożamy ją czy odwrotnie? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 1 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2005 Wszystko zależy od tego, gdzie jest i czego zwiększa dawke. Przypuszczam że u ciebie zwiększa dawke paliwa, wiec wkręcając zubażasz mieszanke. Dla świętego spokoju srawdz czy masz prawidłowy poziom paliwa w komorze pływakowej, gdybyś miał za duży, to skład mieszanki będzie właśnie za bogaty! Strzelanie w wydech świadczy o zbyt bogatej mieszane, jeśli są to lekkie pyknięcia to sądze, że jest ok. Poprostu podczas hamowania silnikiem, prędkość obrotowa jest duża i wzrasta podciśnienie przed przepustnicą obrotową, więc do cylindra wpada dużo mieszanki paliwowo powietrznej, która jest niedopalana i wywalana do wydechu, gdzie może następować jej zapłon. Dlatego niektóre motocykle, mają membranki odcinające dopływa paliwa bypasem podczas hamowania silnikiem. Ps. Śruby składu mieszanki ustaw wg. wskazań producenta! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
norbi Opublikowano 2 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2005 teraz już napewno dam sobie rade z tymi problemami.dziękuje wam za pomoc.pozdrawiam wszystkich,do następnego tematu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arturoS Opublikowano 4 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2005 w 1000 RX sruba regulacji skladu mieszanki to dwa pelne obroty (dokrecasz do oporu i dwa obroty w lewo) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.