Skocz do zawartości

norbi

Forumowicze
  • Postów

    23
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Skąd
    wieruszów

Osiągnięcia norbi

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. interesuje mnie czy blok silnika z gpz 1000 rx rok prod.1988 będzie pasował do silnika 900 z tego samego roku? pozdrawiam
  2. witajcie, owszem mam ostatnio pecha ale to przedewszystkim z mojej winy ponieważ nic przy nim nie robiłem przez trzy lata to sie teraz na mnie mści.co do przewodów to bardzo wątpliwe ponieważ nie iskrzą dwie świece których przewody wychodzą z jednej cewki. impulsatory ok.a cewki jak można pomierzyć?
  3. od pewnego czasu moja gpz 1000 rx zaczyna sie buntować.czy ktoś może mi powiedzieć czy brak iskry na dwóch świecach może być przyczyną uszkodzonego modułu zapłonowego czy tylko cewki lub impulsatora?
  4. jeśli już tak rozwijamy temat to może ktoś powie mi jaka jest zależność między złą synchronizacją gażników a zużyciem wału i panewek :?:
  5. teraz już napewno dam sobie rade z tymi problemami.dziękuje wam za pomoc.pozdrawiam wszystkich,do następnego tematu.
  6. wkręciłem śruby regulacji składu mieszanki o ćwierć obrotu,dokręciłem króćce i odpaliłem .spaliny przestały gryźć w oczy a i pierdzenie jakby troche ustało.napewno uspokoiło sie na wolnych obrotach,silnik pracuje dosyć równo jednak jedno co zauważyłem to że popierduje gdy schodzi z wysokich obrotów.mam jedno pytanie,wkręcając śrube regulacji składu mieszanki zubożamy ją czy odwrotnie? pozdrawiam
  7. poskładałem głowice i poskręcałem silnik ale nie zdążyłem go odpalić.jedno co zdążyłem znależć przy głowicy to nie podokręcane króćce gumowe .zauważyłem też że pozalewane są świece mimo że przed rozebraniem nie chodził na ssaniu.oczywiście nie wszystkie bo jedna wyglądała jak powinna więc co z teorią zabogatej lub zaubogiej mieszanki?
  8. zapomniałem dodać że dosyć ociężale schodził z wysokich obrotów niewiem czego to jest przyczyną ale może to ma coś wspólnego z tym problemem
  9. no dobra,wywaliłem głowice na stół i rozbebeszyłem ją do ostatniej podkładki i moim oczom ku mojemu zdziwieniu ukazał sie obraz zaworów w idealnym stanie.miejsca przylegania są wyraźne czyste i świecące.jestem rozczarowany bo myślałem że to będzie strzał w dzieiątke a tu wielka kicha.za rozrząd jestem pewny bo temat przerabiałem bardzo dokładnie i błędu być nie może.o podpartym zaworze również mowy być nie może ponieważ przed zdjęciem głowicy pomierzyłem luzy i było wszystko ok.sam już niewiem?????????czy świece mogą mieć z tym coś wspólnego?
  10. fajnie ale co to znaczy z tą tempereturą i wolnym spalaniem ?jak to sie ma do regulacji?co do zaworów niewiem ale wedłóg mnie musiałyby być nadpalone wszystkie zawory bo strzela ze wszystkich gażników i to nie raz za razem ale jest chwila spokoju,po chwili piernięcie zaś spokój do wyrównania obrotów i znowu piernięcie ale z innego gażnika itd.pozdrawiam
  11. Po złożeniu silnika,ustawieniu rozrządu,czyszczeniu gaźników i regulacji strzela w gażniki,nie cyklicznie ale losowo raz pierwszy raz trzeci raz drugi itd. strzały słychać na wolnych obrotach a gdy silnik wchodzi na obroty to strzały zanikają .Czy jest możliwość żeby był przesunięty zapłon?Pozdrawiam wszystkich forumowiczów
  12. felga jest nie lakierowana jest poprostu stara i brudna.Co do polerowania,konstrukcja felgi nie pozwala na zrobienie tego dokładnie.Bardziej chodziło by mi o jakiś środek chemiczny
  13. czy ktoś może powiedzieć mi czym wyczyścić felge aluminiową,czy są jakieś płyny,oczywiście nadmieniam że niema możliwości polerowania.Prosze o pomoc,pozdrawiam
  14. byłbym bardzo wdzięczny za skany z serwisówki.Jest to chyba najlepszy sposób na zakończenie tematu rozrządu.pozdrawiam email: [email protected]
  15. tu zgadzam sie ze wszystkimi zainteresaowanymi co do znaków że powinny któreś pasować że powinno być tyle znaków ile powinno ale żeczywistość jest całkiem inna.Każde z kół ma po kilka oznaczeń.Jest IN z kreseczką,jest EX z kreseczką,jest IN 896 również z kreseczką,jest sama kreseczka to oczywiście na obydwóch kołach jednakowo jest jeszcze cecha bez oznaczeń która pokrywe sie ze znakiem IN na wałku ssącym ale na wydechowym wychodzi ta cecha po drugiej stronie czyli 180 stopni dalej.A może ktoś wie jak powinny być ustawione koła na wałkach tzn na których otworach może to doprowadziło by mnie do konkretów?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...