bart_b Opublikowano 19 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2005 No chyba o tym jest cały ten post!!!! I kurcze na samym poczatku już o tym pisałem! Ps. Czy ty bart_b w ogóle czytasz posty? czytam. nie zrozumiałes o co zapytałem czy tam sie nieprecyzyjnie zapytałem - nie wazne. to moze odwrotnie: czy moze paliwko pojawic sie na zewnatrz czyli np. pod motocyklem. jak np. ETZ czy wSKe zostawi sie z odkreconym to jasne ze bedzie plama. ale czy w motocyklu made in jaopan tak tez moze sie stac? w zwiazku z tym ze to kaniki podcisnieniowe to nie powinno tak byc ale... w zwiazku z tym co czytam top moze byc roznie. po prostu troche pogupiałem bo tu jednemu koledze w ustawieniu na przelew czy jak to tam sie nazywa PRI niby tylko do wew. sie lało a puzniej czy tam wczesniej na zewnatrz ... to mnie zastanowiło. i stad moje pytanie. fakt faktem u mnie nie ma takiej pozycji jak PRI ale warto wiedziec na przyszłośćczy teraz jest prawidłowo ?? :D Cytuj MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 19 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2005 Czolem! Owszem :D.Jak zostawisz kranik na PRI i okaze sie, ze masz zaworki nieszczelne w gaznikach, to paliwo bedzie cieklo do gaznikow, przeleje sie gardlem i zacznie naplywac z jednej strony do cylindrow, a z drugiej do filtra powietrza - a z filtra przewodem odprowadzajacym na ziemie :D. Tak bylo u mnie... Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 19 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2005 no i to jest dla mnie satysfakcjonujaca odp. Dzieki Zbychu. peeees Widzisz idahoo nie trzeba od razu rownac z gleba :D Cytuj MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 22 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2005 Czolem! No to tak:Poskladalem dzisiaj motorek do kupy, kranik dziala prawidlowo, w gaznikach nic nie znalazlem, tylko dysze jeszcze przeczyscilem.Zostal mi sie co prawda jeden przewod z gaznikow, z ktorym nie bardzo wiem co zrobic :oops:, ale chyba on sobie po prostu zwisal... (ten gorny przewod, wychodzacy z dwojnika laczacego oba gazniki). A teraz mam nastepujacy problem. Co prawda innego wyjscia nie mam, ale moze cos madrego mi poradzicie.Jutro bede zlewal ten olej z benzyna i... no wlasnie. Olej przed spuszczeniem trzeba rozgrzac, zeby lepiej splywal... No ale chyba odpalanie motocykla z takim olejem nie jest zdrowym pomyslem.To co - mam zlewac na zimno? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POM Opublikowano 22 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2005 może wykrec korek spustowy i zostaw na parę godzin żeby całośc zaszła z miski, taka sugestia ale może mechanicy mają jakiś inny patent na to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 22 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2005 Jeżeli jest dużo benzyny w tym oleju to i tak jego lepkość będzie prawdopodobnie mniejsza niż rozgrzanego oleju ( nie rozcieńczonego benzyną ) :PTak więc zrób tak jak radzi POM i odkręć korek spustowy i zostaw. Myślę że godzina czekania w zupełności wystarczy. Podczas wymiany odkręć filtr oleju, i poruszaj motocyklem , tak aby jak najwięcej tego oleju wyciekło.Jeżeli w silniku pozostanie tylko niewielka ilość oleju z paliwem nie ma się co przejmować, benzyna odparuje w podwyższonej temperaturze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 22 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2005 Czolem! Ok, serdeczne dzieki :P.Jutro odkrece to cholerstwo i sobie pojde do domu. I tak nowy olej jeszcze gdzies krazy z nasza kachana Poczta Polska ;).Dzieki za rady! Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 22 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2005 Ten wężyk o którym piszesz jest od odpowietrzenia komory pływakowej, powinien być wyprowadzony na dół silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 22 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2005 Czolem! Znaczy dobrze go poprowadzilem :P.Tak samo na dol idzie wezyk z puszki filtra i ten trzeci wychodzacy z baku... Duzo tego ;).Gdzie ten olej ;)? Pozdrowki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 23 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2005 Czolgiem :clap: Qrde flaki, lo zesz grna, ja pierdnicze! Dzisiaj zlalem "olej". Bylem swiecie przekonany, ze to bedzie tak, ze zleje sie najpierw olej, a potem paliwo, ktore wydawalo mi sie, ze nie jest mieszalne z olejem i bedzie plywalo na gorze...A tu doslownie niagara 8O. Jak siklo, to doslownie konsystencja wody 8O.I wyszlo tego ze srodka lekko liczac 7 litrow 8O 8O 8O 8O.Teraz sobie jeszcze wykapuje, bo tak to zostawilem... A nowego oleju jeszcze nie widac :D. Mam nadzieje, ze najpozniej jutro przyjdzie i bede mogl to poskladac wreszcie... Pozdrawiam DOPISANE:Mam awizo :D.Jutro bede mial olej, wiec moze tez moto sprawne :D.JUPI :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 24 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2005 Czolgiem :D Qrde flaki' date=' lo zesz grna, ja pierdnicze! Dzisiaj zlalem "olej". Bylem swiecie przekonany, ze to bedzie tak, ze zleje sie najpierw olej, a potem paliwo, ktore wydawalo mi sie, ze nie jest mieszalne z olejem i bedzie plywalo na gorze...A tu doslownie niagara 8O. Jak siklo, to doslownie konsystencja wody 8O.I [/quote'] Dyfuzja zrobiła swoje :clap: Olej i benzyna samoistnie mieszają się ze sobą.Gdyby tak nie było dwusuwy miały by niezły problem, bo np olej po dłuższym staniu motocykla wytrącał by się na dnie baku :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sql Opublikowano 24 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2005 Bylem swiecie przekonany' date=' ze to bedzie tak, ze zleje sie najpierw olej, a potem paliwo, ktore wydawalo mi sie, ze nie jest mieszalne z olejem i bedzie plywalo na gorze...A tu doslownie niagara 8O. Jak siklo, to doslownie konsystencja wody 8O.[/quote']ja co drugą wymianę oleju wlewam taki siuwax motula (300ml), do płukania silnika, odstawiam moto na 15min, czekach chwilkę aż przestygnie i spuszczam :clap:.też leci jak woda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 24 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2005 Czolem! No, to posmigalem :D :D :D :D.Rano odebralem olej z poczty, polazlem do garazu, wkrecilem filtr, wlalem nowy olej i Suzi chwycila nadzwyczaj chetnie :clap:. Az mi sie morda ucieszyla :).Od razu polazlem posmigac i nakrecilem po Rybniku ok 50 km :).Kranik dziala, bo mi raz rezerwa zaczela wolac, wszystko cacy :D. Tylko wolne obroty mam na 1500, jak wczesniej byly na 1000. Musialem zle linke gazu dokrecic :D. Suzi sprawna!! Z tego miejsca chcialem zatem podziekowac wszystkim za cenne rady i slowa otuchy :D. Przede wszystkim dzieku serdeczne dla kolegi SQL za pomoc w zdobyciu oleju i filtra :D.DZIEKI!!! Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.