Skocz do zawartości

W jaki sposób i jakim koszetm można podkręciac FZR 600R...


speedy
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W jaki sposób i jakim koszetm można podkręciac FZR 600R z 1995 roku. chodzi mi głównie o wiecej koni bo mam pewien pomysł bo ja mam rozmiar gardzieli 34 a jak bym wziol gazniki od yzf750 one maja rozmiar 38mm czy coś by to dało ? no ale chetnie jescze posłucham innychg rad mam sportowy wydech założony "sebring evolutuon" no ale co jeszcze czekam na wasze odpowiedzi narazie . pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adam M -> A jak by zmieni/dorobić kolektory? Jaki wpływ na charakterystyke silnika miała by taka modyfikacja?

 

Sam nosiłem się z zamiarem założenia gaźników o większej średnicy gardzieli. Ale na szczęście (dla mojego budżetu) motocykl który miałem kupić i modyfikować okazał się kompletną ruiną ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chodzi mi o gumowe laczniki miedzy gaznikami a glowica tylko o kanaly ssace w glowicy, ktore trzeba by bylo rozwiercac i potem wyrownywac, podcinac i opilowac prowadnice, aby nie zaslanialy przelotu i odpowiednio powiekszyc kanaly wydechowe.

Poza tym dalej trwa dyskusja czy powiekszanie gaznikow i kanalow jest celowe, czy nalezy sie nastawic na szybkosc przelotu gazow przy zwezonych kanalach. Tak czy owak to kupa roboty i pieniedzy przy bardzo niewielkim wzroscie mocy do uzyskania ze sportowej 600 o ktorej mowa.

W mojej opinii to zupelnie bez sensu, bo ten silnik jest i tak podkrecony w fabrycznym stanie i wszelkie przerobki odbija sie negatywnie na jego trwalosci.

Podkrecac to mozna stara japonie jak np mojego parowoza.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...
OT: Podłączam sie do tematu' date=' bo nie chce tworzyc nowego posta. Ktos-kiedys na forum podał link z instruktażem jak przerobic tylny stelaz od FZR i zamienic go na tył od R6(1). Moge prosic o linka, bo nie moge znalezc. Dzieki.[/quote']

prosz: http://heath.agdog.com/fzr/workbench/1999_...ail/index.shtml

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W silniku FZR600 są za cieńkie ścianki pomiędzy kanałami dolotowymi a kanałami wodnymi i nie ma możliwości ich powiększenia.

Podniesienie mocy w tym silniku związane jest z dużymi kosztami bo należy wymienić tłoki na wyższe i zamontować ostre wałki rozrządu tylko czy taki chodzony silnik to przeżyje?

Tańszym wyjściem byłoby założenie silnika z FZR750R(OW-01) do tej ramy.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...