speedy Opublikowano 14 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2005 W jaki sposób i jakim koszetm można podkręciac FZR 600R z 1995 roku. chodzi mi głównie o wiecej koni bo mam pewien pomysł bo ja mam rozmiar gardzieli 34 a jak bym wziol gazniki od yzf750 one maja rozmiar 38mm czy coś by to dało ? no ale chetnie jescze posłucham innychg rad mam sportowy wydech założony "sebring evolutuon" no ale co jeszcze czekam na wasze odpowiedzi narazie . pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 14 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2005 Najlepszym i najtanszym sposobem `podkrecenia` FZR600 jest jej zamiana na FZR1000. Adam M.PS. Jak sobie wyobrazasz beda dzialaly gazniki o przelocie 38 mm z kolektorami ssacymi w glowicy o przelocie 34 mm ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 15 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2005 Adam M -> A jak by zmieni/dorobić kolektory? Jaki wpływ na charakterystyke silnika miała by taka modyfikacja? Sam nosiłem się z zamiarem założenia gaźników o większej średnicy gardzieli. Ale na szczęście (dla mojego budżetu) motocykl który miałem kupić i modyfikować okazał się kompletną ruiną ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 15 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2005 Nie chodzi mi o gumowe laczniki miedzy gaznikami a glowica tylko o kanaly ssace w glowicy, ktore trzeba by bylo rozwiercac i potem wyrownywac, podcinac i opilowac prowadnice, aby nie zaslanialy przelotu i odpowiednio powiekszyc kanaly wydechowe.Poza tym dalej trwa dyskusja czy powiekszanie gaznikow i kanalow jest celowe, czy nalezy sie nastawic na szybkosc przelotu gazow przy zwezonych kanalach. Tak czy owak to kupa roboty i pieniedzy przy bardzo niewielkim wzroscie mocy do uzyskania ze sportowej 600 o ktorej mowa. W mojej opinii to zupelnie bez sensu, bo ten silnik jest i tak podkrecony w fabrycznym stanie i wszelkie przerobki odbija sie negatywnie na jego trwalosci.Podkrecac to mozna stara japonie jak np mojego parowoza. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yogi Opublikowano 10 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2005 OT: Podłączam sie do tematu, bo nie chce tworzyc nowego posta. Ktos-kiedys na forum podał link z instruktażem jak przerobic tylny stelaz od FZR i zamienic go na tył od R6(1). Moge prosic o linka, bo nie moge znalezc. Dzieki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
S?AWO-CBR Opublikowano 10 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2005 DYNO JETY=KN=PRZELOTOWY TŁUMIK DO TWOJEGO MODELU MOGA COS ZDZIAŁAC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 10 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2005 OT: Podłączam sie do tematu' date=' bo nie chce tworzyc nowego posta. Ktos-kiedys na forum podał link z instruktażem jak przerobic tylny stelaz od FZR i zamienic go na tył od R6(1). Moge prosic o linka, bo nie moge znalezc. Dzieki.[/quote']prosz: http://heath.agdog.com/fzr/workbench/1999_...ail/index.shtml Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 10 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2005 W silniku FZR600 są za cieńkie ścianki pomiędzy kanałami dolotowymi a kanałami wodnymi i nie ma możliwości ich powiększenia.Podniesienie mocy w tym silniku związane jest z dużymi kosztami bo należy wymienić tłoki na wyższe i zamontować ostre wałki rozrządu tylko czy taki chodzony silnik to przeżyje?Tańszym wyjściem byłoby założenie silnika z FZR750R(OW-01) do tej ramy. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.