Skocz do zawartości

rk zakuty (larsson) czy did z zakuwka (klasa)? - dylemat


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

mam zamiar zmienic lancuch w sprzecie. i rozpatruje 2 oferty b. podobne cenowo i parametrowo:

- rk zakuty z larssona RK 530HFOE

- did z zakuwka z klasy DID50VM*

i co teraz?? chcialem miec fabrycznie zakuty, ale naslyszalem sie z o lancuchach z larssona. za to did z klasy rozkuty... wiec?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja tez zamowilem RK z larssona bez oringow ma byc na srode, i tez prosze mnie nie straszyc :( . A irisy pekaja ? Ja mialem sezon 2004 irisa i nic mi nie peklo, ale z to nie polecam tego lanucha bo jest miernej jakosci.

 

MlodyVFR ja tam do sporta wolalbym sie w spinki nie pakowac, lepiej wez tego RK, bo co innego jak moim pierdziku max 100 km/h to jeszcze ok, ale Ty latasz chyba z wiekszymi pedkosciami :( .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym montował RK w całości, nie spotkałem się ze złymi opiniami. Podobno jakiś czas temy RK wprowadziło nową technologię robienia ogniw - nie sa one "wycinane" za pośrednictwem prasy, tylko laserem - podobno znacznie większa dokładność wykonania.

 

Pozdro, Pawel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Mlody

VFR ja tam do sporta wolalbym sie w spinki nie pakowac,

Mowa o zakuwce, a nie o zapince :(

 

A jakie jest dopuszczalne obciazenie obu lancuchow ?  

Dla DID 50 VM(x ring) jest to 43,4 KN a dla RK 530 HFO(XW ring) jest to 40 KN . Jak widac DID bedzie wytrzymalszy na rozciaganie.

Co ciekawe-to dla lanuchow 525:

RK 525 XSO(x ring)- 39,2 KN a DID 525 VM(tez x ring) tylko 38,1 KN .

Czyli jak widac 530 to lepiej DID brac, a 525 RK :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na 4um raz bylo' date=' jak komus pekl nowy lancuch rk. ale poszkodowany wywalczyl odszkodowanie od larssona[/quote']

mi także pękł RK po około 9000km. nie stawiałem na gume i nie paliłem gum. Ostatnie 3000km zrobił w trasie czyli zazwyczaj ze stałym obciążeniem bo przeloty były w wakacyjnej autostradowej trasie. RK nigdy więcej do swojego motocykla nie założę... oryginalny DID natomiast spisywał się dobrze więc znowu mam DID.

PZDR!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Ja wlasnie skonczylem lanuch RK, ktory byl u mnie oryginalnie zamontowany. Przebieg prawie 17 tys km na nim nie daje powodow do narzekan. Dlatego nastepny tez jest RK x ring-tym bardziej ze za cene DID o ring.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dylemat wciaz trwa, qrde :( roznice w wytrzymalosci mozemy sobie darowac chyba... zdjecie wahacza mnie nie martwi - pikus, juz zdejmowalem i mam przesmarowane wszystko co sie dalo. dylemat poglebia fakt, ze znajomy nabyl dida+zebatki w klasie do swojej vfr rc24. moze dla przekory kupic rk i bedzie niezly test porownawczy?? zastanawiaja mnie tez zebatki z larssona. te z klasy maja nabite made in japan, a larssonowskie??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w Larssonie sprzedaja JT Sprockets-made in Singapore czy jeszcze jakies inne zoltki :(

Po 9000km te JT wyglądały jak nowiutkie... Wymieniłem i tak komplet z zębatkami ale po starych nie było widać śladu wybrań materiału na zębach. Obecnie także mam JT i mam nadzieję że z DIDem stworzy to solidny komplet.

PZDR!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...