Paweł - PRC Opublikowano 7 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2005 Wiem że temat był już wałkowany, więc sorry. No więc tak: czy aby zarejestrować 80 na 50ccm musze mieć jakiś papier z serwisu że został cylinder zmieniony czy coś(ewentaualnie czy wystarczy rachunek za taki cylinder), czy wystarczy umiejętnie załatwić na stacji badawczej?? I jak to na takiej stacji wygląda, przyjeźdzam i co?? Bo rozmumie że jeżeli chodzi o sprzęt sprowadzony to musi być przegląd zerowy. Właśnie sie tak zastanawiam czy sie w to pakować czy pozostać przy obecnym sprzęcie jeszcze rok, półtora. Pozdrawiam P.S.Prosze o niekamienowanie mnie i o wyrozumiałość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niki4 Opublikowano 11 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2005 Wydaje mi się, że rejestrujesz 50ccm, potem zmieniasz cylider. 80ccm to przecie poważny moturr :D .Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 12 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2005 jesli w papierach masz 50 a zalozyles 80 to kto sie pozna :( przeciez na przegladzie nie bedzie sprawdzal faktycznej pojemnosci silnika Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 12 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2005 jesli w papierach masz 50 a zalozyles 80 to kto sie pozna :( przeciez na przegladzie nie bedzie sprawdzal faktycznej pojemnosci silnikaTu chodzi o odwrotną sytuacje on ma 80 i chce na 50. U mnie w miescie dają takie zaswiadczenie że pojenmość została zmnieszona. Za to sie płaci chyba 350-400zł. Potem z tym jedziesz na przewgląd i masz rejstracje na 50ccm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pinecha Opublikowano 14 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2005 Niedawno byłem w podobnej sytułacji tyle że sprzęt był sprowadzany z niemiec. Musisz załatwić zaświadczenie od rzeczoznawcy i przegląd techniczy z którego wynika że to 50-siątka Jednego tylko nie zrozumiałem to chcesz naprawde zmienić pojemność na 50ccm czy tylko chcesz załatwić sobie taki papier?Wydjae mi sie że jak byś miał taką fakture i przegląd na 50ccm to byś ją zarejestrował. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gepardek Opublikowano 7 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2005 tak, tak. Trzeba mieć papier od rzeczoznawcy lub od diagnostów, że cylinder został zmieniony na 50ccm. Spotkałem się z kilkoma takimi przypadkami.W Sosnowcu jest nawet taki przypadek, że koleś dwie 125, jedną Yamahę DT i którąś Suzuki zarejestrował na motorower :D Tylko, że słyszałem, że koszt takiego zaświadczenia to około 1000zł. Chociaż - kto wie jak to jest. Jak się ma znajomości to i za darmo Ci wystawią :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 7 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2005 Tylko, że słyszałem, że koszt takiego zaświadczenia to około 1000złU mnie tylko 350zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Techniacz Opublikowano 8 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2005 Tylko' date=' że słyszałem, że koszt takiego zaświadczenia to około 1000zł[/quote']U mnie tylko 350złTylko hehe. Za 350 zl bym sie nie bawil w takie rzeczy ... Jeszcze jak moto jest sprowadzane to juz wogle masakra z wydatkami na rejestracje :/// Pzdr Ps. domyslam sie iz to "tylko" bylo w porownaniu do 1k zl ale smiesznie troche to zabrzmialo :D Cytuj Simson SR 50 > Honda Transcity NX 125 > Honda XL 600 RM > Honda CBR 1000f SC 25 > Suzuki GSX-R 750 K1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gepardek Opublikowano 8 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2005 Jak rejestrujesz na motorower to wcale nie taka masakra :D Dlatego warto tak zrobić. Ale. Ciągle się zastanawiam nad tym tematem.. Bo ja bym chciał już 125 i rejestrować ją na 50. Tylko trochę się boję :}To trzeba mieć sprawdzonych ludzi, nie? Ktoś ma jakieś doświadczenie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Techniacz Opublikowano 8 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2005 Jak rejestrujesz na motorower to wcale nie taka masakra :D Dlatego warto tak zrobić. Hm w sumie to odpada karta pojazdu za 650 zl wiec z 300 zl jest sie do przodu. O tym nie pomyslalem :P Od nas z 4um ktos zarejestrowal niedawno yamahe 125 na motorower :D Takze ktos to doswiadczenie ma (tylko teraz nicka nie pamietam :/) :P. Pzdr Cytuj Simson SR 50 > Honda Transcity NX 125 > Honda XL 600 RM > Honda CBR 1000f SC 25 > Suzuki GSX-R 750 K1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Opu Opublikowano 23 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2005 a jak oni niby sprawdza ze to 125? jedynie mogą miec wądpliwosci ze pojechales wieceij niz 60 km/h ale wądpie ze przy wywrodce bedą badac stan techniczny moto :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 24 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2005 moga w jakiś sposob sprawdzić ze to 125? tak, moga zobaczyc naklejke na owiewce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gruchcio Opublikowano 1 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2005 To naklejki sie sciagnie i nie zobacza. A najlepiej kupic 125 zludnie albo taka sama obudowa co maja 50ccm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiceTree Opublikowano 3 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2005 Pojemność zmierzyć to nie jest dużo roboty (ale trzeba sciągnąć głowicę), jak trafisz na pana policjanta który interesuje się motoryzacją to zauważy że cylinder ma więcej jak 50ccm. A jeśli będzie z tego charakterystycznego gatunku policjantów gliniarzy to skieruje cię na badanie techniczne ze szczególnym uwzględnieniem pojemności silnika. Dowód odzyskasz wtedy jak przyniesiesz im papier z badania, a jeśli wyjdzie że to 125ccm to masz przechlapane (jeśli to ty ją rejestrowałeś) Ja miałem tak że wyjechałem na ulicę dosłownie na 3min żeby wyregulować gaźnik, miałem pusty tłumik, gdy już wprowadzałem moto do furtki podbiegło dwóch tajniaków a za nimi jeszcze dwóch w mundurach, cały dialog odbywał się właściwie z jednym gliniarzem. Dokumenty miałem w domu jakieś 10 metrów ode mnie, ale to nic, przecież ja jeździłem bez dokumentów i to było straszne przestępstwo. Jeździłem na niesprawnym motocyklu po drodze, w dodatku crossowym i jeszcze bez prawa jazdy :lol: Koleś zabrał mi dowód, jak spytałem kiedy mogę odebrać to powiedział że jak przejdę badanie techniczne. Straszył mnie jeszcze że skoro jeżdże bez prawka na motocyklu to mi cofnie prawo jazdy o 3 lata.Nie mówiłem ANI słowa o tym że to motorower-niech gada swoje, skoro myśli że się zna lepiej niż ja no to lepiej się z nim nie kłócić. Gość jeszcze gadał że cross to jest w teren, a po ulicy nie mogę nim jeździć-ok niech on wie lepiej nie będę się kłócić. Moje dokumenty cały czas trzymał ten drugi policjant, obaj wsiedli do samochodu, po 5 min wyszedł ten drugi, oddał mi papiery z tekstem "Twoje dokumenty oddaję, tylko już dzisiaj nie jeździj :)", zaczął jeszcze oglądać moto, "Przydałoby się trochę go wyczyścić, co?"Facet był naprawdę spoko, trafiają się "policjanci" i "gliniarze"-którzy przyczepią się do wszystkiego.Założę się że gdybym się wcześniej kłócił że to nie motocykl tylko motorower to miałbym przechlapane bo wtedy gliniarz na pewno starał by się udowodnić mi że on ma rację, a osoba która rejestrowała ten motocykl (Enduras) miałaby przechlapane jeszcze gorzej. Oczywiście podaję czarny scenariusz, pewnie nie zwracali by uwagi na pojemność przy badaniu ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gary_1000w Opublikowano 8 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2005 Ja chce 125 na 50, Aprilke RS lub Honde NSR, czy jest jakas mozliwosc np kupie sobie 125 i zaloze jakas blokade zmienie cylinder lub cos aby zarejestrowac ja na 50., lub gdzie sie zwrocic z takim problemem. Szukalem a nigdzie NSR nie znalazlem zarejestrowanej na motorower a wolalbym NSRke 3-5 letnia. A czy sprowadzona niezarejestrowana 125 mozna zarejestrowac na 50 i jak. No ku*wa w koncu jak bym mial cylinder 50 i blokade to jest motorower i juz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.