Skocz do zawartości

Romet Pony Tuning


piasektt
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Proponuję zrobić swapa ;) założyć jakiś silniczek z większego moto :)

A tak na poważnie to wydaje mi się, żę lepiej uzbierać trochę kasy i kupić coś mocniejszego niż bawić się w przeróbki.

pozdrawiam

Motorynka - Komar 50 - Jawa TS 350 x2 - Mz Etz 251e - Kawasaki zx6r 636

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobrym tuninkiem jest zalozenie spreżarki od lodówki

:lol: - uwielbiam Twoje posty Greedo ;)

 

Nie wiem czemu ale wszystkie osoby chcace "tuningowac" swoje komary mieszcza sie w przedziale wiekowym 12-15 lat :/ A gdy przychodzi co do czego to konczy sie na zalozeniu "szportowej" owiewki a silnik zostaje nienaruszony (wiek i kasa :))

Przyznam, ze sam taki bylem z tym, ze w moim wypadku silnik zostal naruszony i to dosc ostro co skonczylo sie jego rozpadem totalnym po niecalych 2 000 km.

Wiec apeluje - zostawcie te biedne pierdziki :!:

 

PS: Cale szczescie, ze z tego sie wyrasta :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzieś niżej sa zamieszczone artykuły T.Sałka tam masz przeróbki które dozu ci dadzą

 

 

Możesz trochę więcej gdzie są te artykuły?

 

A ja chcę trochę podkręcić komara bo niedługo i tak będzie dla mnie za mały a jeżdżę nim tylko miesiąc w roku i dlatego chciałbym coś przydłubać dlatego proszę o konkretne rady ! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To po cholere go ruszac ?

 

Ponieważ chcę zobacz czy podołam przy grzebaniu przy nim

Bo jeżeli będe miał swojego CZ Cross będę zmuszony dosyć często wyminiać podzespoły.A moja motorynka nie wymaga remonto a dopracowania

 

A mój e-mail to [email protected]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Greedo napisał:

piasektt napisał:

Cytat:

 

To po cholere go ruszac ?

 

 

 

Ponieważ chcę zobacz czy podołam przy grzebaniu przy nim

 

 

Nie podołasz

 

 

Dlaczego ! ?

 

 

piasektt nie przejmuj sie greedo nie potrafil podolac zalozeniu silnika MZ na mocowania i zakladal specjalnie posta aby mu poradzili jak to zrobic.

wiesz co greedo przynajmniej po tamtym twoim poscie wiem jaki z ciemie spec od mechaniki ....

 

Przyznam, ze sam taki bylem z tym, ze w moim wypadku silnik zostal naruszony i to dosc ostro co skonczylo sie jego rozpadem totalnym po niecalych 2 000 km.

Wiec apeluje - zostawcie te biedne pierdziki

 

m16 a gdzie ty 2000 km na pierdziku zrobil.... no chyba ze byl to simson to zwracam honor bo sam duzo zrobilem km na simelu ale jak to byl koszmarek to nie wyobrazam sobie 2000 km 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sorki belzebub ale niektóre twoje posty poruszają czasami komiczne dla niektórych tematy.....a ciebie piasektt nierozumie....co ty masz zamiar z tą cz robić ze będziesz musiał czest zmieniac podzepsoły.....

Nie kieruj sie zasadą ze jeśli zrobisz jeden moto to zrobisz i drugiego...ja mam n tak....dla tniektóryvch to może sie wydawać śmieszne ale za cholere niepotrafie dobrze wyregulowac....komarka a np cz wsk itp porobie bez problemowo.......a dlaczego.....bo dla mnie to za małe rozmiary ma tam wszystko...łapska mi sie nie mieszczą:).....

Co do tego tuningu...to raczej wolałbym nie pakowac kasy do jakiegoś rometa tylko kupić jakoś wsk 125 za 150 zł.....mocniejsza....pojezdzisz na tym...i napewno lepiej sie nauczysz mechaniki na silniku z wsk niż na silniku rometowskim.......Ja tak tylko myśle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...