Skocz do zawartości

Silne i słabe strony Suzuki Bandit 600 z rocznika 93-97!!!!


Rekomendowane odpowiedzi

Brak uchwytow rzucil mi sie kilka razy w oczy ale byly to glownie sprzety tuningowane gdzie wydaje mi sie uchwyty moga kluc troszke w oczy. Wydawalo mi sie ze byl to zabieg czysto kosmetyczny ale faktycznie 100% pewnosci nie mam.

Jesli ktos moglby bardziej rozwinac temat utwardzenia zawieszenia w przodzie bylbym zobowiazany. Czeka mnie wymiana oleju w lagach a co jeszcze nie wiem, wiec moze moglbym przy okazji tutaj cos zdzialac wiecej.

A tak przy okazji :) Kto mi da namiary na bandita z 93?? ;) Chetnie obejrzalbym ten model ;) Ten z 94 tez chetnie ;)

Pozdrawiam wszystkich i zycze udanego bezawayjnego sezonu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli ktos moglby bardziej rozwinac temat utwardzenia zawieszenia w przodzie bylbym zobowiazany. Czeka mnie wymiana oleju w lagach a co jeszcze nie wiem' date=' wiec moze moglbym przy okazji tutaj cos zdzialac wiecej.

[/quote']

 

Ja wlałem w Bandicie ('00) olej gęstszy o pół oczka, co trochę poprawiło własności jezdne motocykla (przynajmniej tak mi się wydaje), zwłaszcza na naszych kochanych, dziurawych drogach.

Romet Pony > Romet Ogar 205 > MZ ETZ 251 > Suzuki GSF 600 S Bandit i Peugeot SV 50 > Yamaha YP 250 R X-Max > Merida Freeway 9300

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może to zależy od egzemplarza, ale w takim razie zbyt wiele by zależało od przypadku...

już wyjaśniam: znajomy z pl.rec.motocykle kupił bandziora 96 albo 97, już nie pamiętam, na którego i ja się przymierzałem (ubiegł mnie, skubany). pojeździł nim 2 lata, mam nawet gdzieś maila z raportem co dokładnie w tym czasie musiał w nim wymieniać. w skrócie rzecz ujmując: uszczelniacze, kilkakrotnie olej w przednim zawieszeniu, łożyska, w tym główki ramy (chyba po 30kkm...), filtrów, oleju nie licząc, bo to norma, to jeszcze co chwilę regulacje. na koniec facet stwierdza, że drugi raz by suzuki nie kupił: zbyt droga eksploatacja. jeśli doda się do tego zużycie paliwa, przy którym bandzior zostaje w tyle za konkurencją...

powtórzę tylko, że opinia nie jest moja, tylko Adama - chociaż sprawozdanie z jazdy bandziorem (do 60kkm w ciągu 2 sezonów) pisał dla mnie. wcześniej jeździł, tak że miał facet do czego porównywać

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co ten gosc myslal?Ze zrobi 60tys.km i grosza nie dolozy???Smieszny koles...

W sumie nic sie nie zepsulo tylko wymienial czesci eksploatacyjne i jeszcze narzeka....

 

Ciekawy co by powiedzial jak mi w R1 zanim zrobilem 20tys.km posypalo sie sprzeglo,skrzynia,lozyska glowki ramy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co ten gosc myslal?Ze zrobi 60tys.km i grosza nie dolozy???Smieszny koles...

W sumie nic sie nie zepsulo tylko wymienial czesci eksploatacyjne i jeszcze narzeka....

Ciekawy co by powiedzial jak mi w R1 zanim zrobilem 20tys.km posypalo sie sprzeglo' date='skrzynia,lozyska glowki ramy...[/quote']

 

wiesz, jeśli jazda to mniej więcej to, co pokazuje twój avatar, to może faktycznie, łozyska główki ramy należą do części eksploatacyjnych...

 

części może i są eksploatacyjne, ale ta "eksploatacja" była wg. niego 2-3x szybsza, niż w starszym rocznikowo motocyklu yamahy (nie mapmiętam modelu). wymiana co kilka tys km oleju w amorach i uszczelniaczy chyba do normy nie należy..?

 

nie zamierzam się kłócić, ani nikogo nazywać "śmiesznym", bo nie wypada. do tych zachwytów przedstawiłem po prostu zdanie znajomego, który odwodził mnie od zakupu bandita po tym, jak sam latał sprzętem 2 sezony. i tyle. jako potencjalny kupiec byłem żywotnie zainteresowany nie tylko pozytywnymi opiniami (cennymi, bo takie pie...enie jak tych gości z żałosnego serwisu ścigacz.pl psu na budę się zda), ale i tymi negatywnymi

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Zajc bandit nie jest az taki maly. Fakt jest dosc zwarty ale mnie sie to bardzo podoba i uwazam to akurat za zalete.

No wiesz, zalezy jak dla kogo- ja uwazam ze jest maly dla osob okolo 190 cm, i tej wersji bede sie trzymal.

 

(cennymi, bo takie pie...enie jak tych gości z żałosnego serwisu ścigacz.pl psu na budę się zda

 

Taka "ladna" i swojska nazwa serwisu chyba o czyms mowi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co ten gosc myslal?Ze zrobi 60tys.km i grosza nie dolozy???Smieszny koles...

W sumie nic sie nie zepsulo tylko wymienial czesci eksploatacyjne i jeszcze narzeka....

Ciekawy co by powiedzial jak mi w R1 zanim zrobilem 20tys.km posypalo sie sprzeglo' date='skrzynia,lozyska glowki ramy...[/quote']

 

wiesz, jeśli jazda to mniej więcej to, co pokazuje twój avatar, to może faktycznie, łozyska główki ramy należą do części eksploatacyjnych...

 

części może i są eksploatacyjne, ale ta "eksploatacja" była wg. niego 2-3x szybsza, niż w starszym rocznikowo motocyklu yamahy (nie mapmiętam modelu). wymiana co kilka tys km oleju w amorach i uszczelniaczy chyba do normy nie należy..?

 

nie zamierzam się kłócić, ani nikogo nazywać "śmiesznym", bo nie wypada. do tych zachwytów przedstawiłem po prostu zdanie znajomego, który odwodził mnie od zakupu bandita po tym, jak sam latał sprzętem 2 sezony. i tyle. jako potencjalny kupiec byłem żywotnie zainteresowany nie tylko pozytywnymi opiniami (cennymi, bo takie pie...enie jak tych gości z żałosnego serwisu ścigacz.pl psu na budę się zda), ale i tymi negatywnymi

 

Czas sie powoli przyzwyczaic ze im nowszy motocykl tym szybciej sie w nim wszystko sypie na tych Polskich drogach.A czasem maly szlif konczy sie polamaniem wszystkiego..

Takie wlasnie sa skutki wyscigu zbrojen i co za tym idzie to maksymalne odchudzanie wszystkiego co sie da.

 

A Bandita bede dalej bronil bo to naprawde supersprzet za mala kase i jest to najpopularniejszy motocykl brytyjskich kurierow a oni wiedza najlepiej ile kosztuje codzienna eksploatacja danego modelu,gdyby faktycznie byl tak drogi w utrzymaniu to poprostu by nim niejezdzili :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A Bandita bede dalej bronil bo to naprawde supersprzet za mala kase i jest to najpopularniejszy motocykl brytyjskich kurierow a oni wiedza najlepiej ile kosztuje codzienna eksploatacja danego modelu,gdyby faktycznie byl tak drogi w utrzymaniu to poprostu by nim niejezdzili  :)

z tego co wiem to najpopularniejsze sa: kz550 ntv650 i puźniejsza wersja , a na trasy vfr750 i k100 ;) a co do b6 był najlepiej sprzedajacym sie motocyklem w niemczech w 2 połowe lat 90tych :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A Bandita bede dalej bronil bo to naprawde supersprzet za mala kase i jest to najpopularniejszy motocykl brytyjskich kurierow a oni wiedza najlepiej ile kosztuje codzienna eksploatacja danego modelu' date='gdyby faktycznie byl tak drogi w utrzymaniu to poprostu by nim niejezdzili :)[/quote']

 

U mnie w miescie widac tylko BMW jako motocykle kurierskie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupuj, a z pewnoscią się nie zawiedziesz ;) Chyba nic więcej już dodać nie można ;)

 

Trafnego wyboru życzę :)

Najlepszym dowodem na istnienie obcej inteligencji w kosmosie jest to, że nas nie odwiedzają...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dodam jedno:

Jezdzisz na LTD550 i pewnie jestes zadowolony z niej a jakbys dal temat o opinie na jej temat to zapewne 99% odpowiedzi bylaby taka ze to zlom,padaka itp. :)

Wiec nie bierz do serca za bardzo tych opini,tu kazdy jest najmadrzejszy :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...