Skocz do zawartości

Zadlawiony GSX-R 750 ??


Timac
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Racja Maniek_7 ale nie do końca. Motocykl rozwijał pełną moc na 1-3 biegu (czerwone pole na obrotościomierzu) ale na ostatich 2 biegach wkręcął się chyba tylko do 7tys RPM - cyzli nie rozwijał pełnej mocy. Oprócz tego miał kryzę w airboxie i mniejsze dysze w gaźnikach. Po wyjęciu kryzy i wymianie dysz dostał niezłego kopa ale dalej na wyższych biegach nie wkręcał siępowyżej magicznej granicy. Mocy mu napewno by starczyło bo na 3-ce wyciągął mniej więcej tyle samo co na 4-ce.

 

Motocykl to FZX (taki mały V-max) wersja japońska.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydechu i głowicy nie zdejmowlaiśmy. Wymiana wałków raczej niewchodiz w grę (koszty) i myslę , ze nawet niema potrzeby bo motocykl jest naprawdę super dynamiczny na pierwszych biegach dopiero po zapięciu 4-ki "muli się". Widac jakieś kable podłączone skrzyni i do modułu zapłonowego więc chyba to odcięcie pojawia się tylko na wyższych biegach. Jak były by jakieś "dławiące" wałki rozrządu to na każdym biegu motocykl był by słaby.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A dławione są motocykle do 98 KM ze względu na stawki ubezpieczenia. Powyżej jest znacznie droższe ubezpieczenie. Dlatego zawsze trzeba zajrzeć do dokumentów moto - tam jest wpisana moc.

 

hmmm to chcecie mi powiedzieć panowie , że mój SRAD-zik jest zdławiony :?: :?: -bo jak byk w Brief-ie jest napisane 72 kW (przy 12000 obr/min) czyli około 98 KM a według świata motocykli z 5/97 moc powinna wynosić 106 KM przy 12000 obr/min więc teraz dopiero mam zagwostkę :? -a nie jest czasami tak, że jest to tylko taki wybiek z wpisywaniem w Brief mocy 98 KM :?:

A jeżeli jest to fabrycznie ograniczona moc to czy będzie po tym jakiś ślad tzn. czy po numerze VIN da radę to sprawdzić :?: , bo z tego co wyczytałem to takiego szybkiego sposobu na sprawdzenie czy sprzęt był/jest zdłwiony to nie mam :) -tak :?:

 

pees. bo nie mając porównania to ciężko jest mi stwierdzić ewentualny brak kilku koników :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mam pytanie, czy byłeś z SRAD-a zadowolony i usatysfakcjonowany mocą? Widzisz... nieświadomie nabijałeś siebie i kolegów w butelkę chwaląc się, że ma 108. Ponadto z tym mierzeniem mocy na kole to jest różnie. Co potrafi auto sugestia:):)

 

Teraz poważnie;)

 

Jeśli nikt nie bawił sie w przerabianie sprzęta, to ma on taka moc jaka jest podana w briefie. Sam mam XJ 650, zdławoną do 48km. No i powiem ci, że nawet całkiem fajnie się tym śmiga;) (no ale niemożan tutaj porównywać tych dwuch motocykli)...rok pośmigam z kryzami, a potem zabieram sie za oddławianie.

 

Ps. Zadzwon do dealera Suzuki i podaj im numer VIN, powinni podać ci moc silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ps. Zadzwon do dealera Suzuki i podaj im numer VIN, powinni podać ci moc silnika.

 

dzwoniłem :) i niestety po numerze VIN nic mi nie byli wstanie powiedzieć :P

 

natomiast dowiedziałem się, że w tym roczniku na rynek niemiecki puszczali tylko wersje 72 kW czyli 98 konną :P czyli zdławioną z 78 kW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

To co sie dowiedzialem to ze w niemczech placi sie wieksze ubezpieczenie czy tam prowojazdy trzeba miec jak sie ma motor wiekszej pojemnosci i tylko w dokumentach jest tak napisane naprawde jest wszystko OK.

Dam zeby mi posprawdzali moto i odrazu zerkna czy jest dlawiony czy tez nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak samo jest w belgii - bylem, widzialem. papiery na 72kW a sprzet wersja otwarta - to sie dowiedzialem od wlasciciela komisu i to zeby jednego ;) na moje niedowiarstwo (ach, ci polacy ;) ) zapraszal na hamownie przy zakupie ;) beka jest inna: policja o tym wie i jezdzi samochodem hamownia ;) i jak kogos dorwa z czyms takim, to lepiej nie mowic - wracasz w skarpetkach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak samo jest w belgii - bylem, widzialem. papiery na 72kW a sprzet wersja otwarta - to sie dowiedzialem od wlasciciela komisu i to zeby jednego ;) ....

 

no ja niestety nie jestem do końca pewny jeżeli chodzi o niemiaszków :P a najgorsze jest to , że nie da się tego zweryfikować nie jadąc na hamownie bo nawet nie wiedzą ( w serwisie ) w jaki sposób był taki sprzęt dławiony (np. mój) ;) jeżeli w ogóle był ;) -bo tego też nie wiedzą ;) :P ;) ;)

jedyną informację jaką posiadają to, że w tym roczniku na rynek niemiecki " szły " tylko wersje (72 kW) zdławione -czyli raczej akurat mój sprzęt jest tym egzemplarzem zdławionym ;) ;) .

 

pees. ma ktoś może jeszcze jakiś pomysł jak to sprawdzić :?: :?: :?: (bez dłubania i hamowania )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...