Pompka Opublikowano 21 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2005 Racja Maniek_7 ale nie do końca. Motocykl rozwijał pełną moc na 1-3 biegu (czerwone pole na obrotościomierzu) ale na ostatich 2 biegach wkręcął się chyba tylko do 7tys RPM - cyzli nie rozwijał pełnej mocy. Oprócz tego miał kryzę w airboxie i mniejsze dysze w gaźnikach. Po wyjęciu kryzy i wymianie dysz dostał niezłego kopa ale dalej na wyższych biegach nie wkręcał siępowyżej magicznej granicy. Mocy mu napewno by starczyło bo na 3-ce wyciągął mniej więcej tyle samo co na 4-ce. Motocykl to FZX (taki mały V-max) wersja japońska. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 21 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2005 Pompka do tego FZX potrzeba jeszcze kolektory wydechu i wałki rozrządu zamontować ale najpierw sprawdzić kanały w głowicy i pomierzyć zawory . Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 21 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2005 Wydechu i głowicy nie zdejmowlaiśmy. Wymiana wałków raczej niewchodiz w grę (koszty) i myslę , ze nawet niema potrzeby bo motocykl jest naprawdę super dynamiczny na pierwszych biegach dopiero po zapięciu 4-ki "muli się". Widac jakieś kable podłączone skrzyni i do modułu zapłonowego więc chyba to odcięcie pojawia się tylko na wyższych biegach. Jak były by jakieś "dławiące" wałki rozrządu to na każdym biegu motocykl był by słaby. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TUREK Opublikowano 21 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2005 A dławione są motocykle do 98 KM ze względu na stawki ubezpieczenia. Powyżej jest znacznie droższe ubezpieczenie. Dlatego zawsze trzeba zajrzeć do dokumentów moto - tam jest wpisana moc. hmmm to chcecie mi powiedzieć panowie , że mój SRAD-zik jest zdławiony :?: :?: -bo jak byk w Brief-ie jest napisane 72 kW (przy 12000 obr/min) czyli około 98 KM a według świata motocykli z 5/97 moc powinna wynosić 106 KM przy 12000 obr/min więc teraz dopiero mam zagwostkę :? -a nie jest czasami tak, że jest to tylko taki wybiek z wpisywaniem w Brief mocy 98 KM :?: A jeżeli jest to fabrycznie ograniczona moc to czy będzie po tym jakiś ślad tzn. czy po numerze VIN da radę to sprawdzić :?: , bo z tego co wyczytałem to takiego szybkiego sposobu na sprawdzenie czy sprzęt był/jest zdłwiony to nie mam :) -tak :?: pees. bo nie mając porównania to ciężko jest mi stwierdzić ewentualny brak kilku koników :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 22 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2005 A mam pytanie, czy byłeś z SRAD-a zadowolony i usatysfakcjonowany mocą? Widzisz... nieświadomie nabijałeś siebie i kolegów w butelkę chwaląc się, że ma 108. Ponadto z tym mierzeniem mocy na kole to jest różnie. Co potrafi auto sugestia:):) Teraz poważnie;) Jeśli nikt nie bawił sie w przerabianie sprzęta, to ma on taka moc jaka jest podana w briefie. Sam mam XJ 650, zdławoną do 48km. No i powiem ci, że nawet całkiem fajnie się tym śmiga;) (no ale niemożan tutaj porównywać tych dwuch motocykli)...rok pośmigam z kryzami, a potem zabieram sie za oddławianie. Ps. Zadzwon do dealera Suzuki i podaj im numer VIN, powinni podać ci moc silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TUREK Opublikowano 22 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2005 Ps. Zadzwon do dealera Suzuki i podaj im numer VIN, powinni podać ci moc silnika. dzwoniłem :) i niestety po numerze VIN nic mi nie byli wstanie powiedzieć :P natomiast dowiedziałem się, że w tym roczniku na rynek niemiecki puszczali tylko wersje 72 kW czyli 98 konną :P czyli zdławioną z 78 kW. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 24 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2005 Ale to wiesz tylko Ty, więc sie nie przejmuj;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Timac Opublikowano 24 Lutego 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2005 Witam.To co sie dowiedzialem to ze w niemczech placi sie wieksze ubezpieczenie czy tam prowojazdy trzeba miec jak sie ma motor wiekszej pojemnosci i tylko w dokumentach jest tak napisane naprawde jest wszystko OK.Dam zeby mi posprawdzali moto i odrazu zerkna czy jest dlawiony czy tez nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sidewinder Opublikowano 25 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2005 Nie jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Angel Opublikowano 25 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2005 Ale sie przejmujecie ta moca...W Niemczech 95% motocykli jest odblokowana a moc podana w briefie jest dla ubezpieczalni ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TUREK Opublikowano 25 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2005 Nie jest mógłbyś to rozwinąć :idea: :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Timac Opublikowano 26 Lutego 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2005 Ale sie przejmujecie ta moca...W Niemczech 95% motocykli jest odblokowana a moc podana w briefie jest dla ubezpieczalni ;) Gixer mam nadzieje ze mowisz prawde ;) ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 26 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2005 tak samo jest w belgii - bylem, widzialem. papiery na 72kW a sprzet wersja otwarta - to sie dowiedzialem od wlasciciela komisu i to zeby jednego ;) na moje niedowiarstwo (ach, ci polacy ;) ) zapraszal na hamownie przy zakupie ;) beka jest inna: policja o tym wie i jezdzi samochodem hamownia ;) i jak kogos dorwa z czyms takim, to lepiej nie mowic - wracasz w skarpetkach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TUREK Opublikowano 27 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2005 tak samo jest w belgii - bylem, widzialem. papiery na 72kW a sprzet wersja otwarta - to sie dowiedzialem od wlasciciela komisu i to zeby jednego ;) .... no ja niestety nie jestem do końca pewny jeżeli chodzi o niemiaszków :P a najgorsze jest to , że nie da się tego zweryfikować nie jadąc na hamownie bo nawet nie wiedzą ( w serwisie ) w jaki sposób był taki sprzęt dławiony (np. mój) ;) jeżeli w ogóle był ;) -bo tego też nie wiedzą ;) :P ;) ;) jedyną informację jaką posiadają to, że w tym roczniku na rynek niemiecki " szły " tylko wersje (72 kW) zdławione -czyli raczej akurat mój sprzęt jest tym egzemplarzem zdławionym ;) ;) . pees. ma ktoś może jeszcze jakiś pomysł jak to sprawdzić :?: :?: :?: (bez dłubania i hamowania ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 27 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2005 Pościgaj się z kimś kto ma GSXR 600 niezdławioonego ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.