Skocz do zawartości

Co teraz będziemy lać do baku?


kris02
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

temat juz był poruszany kilka krotnie, z korzystaj z opcji szukaj a napewno znajdziesz i nie zasmiecaj forum powtarzajacymi sie tematami (chociarz juz jest zasmiecone)

 

ps. widze ze duzo fajnych ludzi co kiedys odwiedzało te forum poprostu juz tego nie robi a szkoda.

 

 

pozdro @

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

IMO nie ma sensu lać 98 cz V-power99 do sprzętów typu MZ, komar, simson czy jawa.

Paliwo o wiekszej liczbie oktanowej jest niezbedne tylko przy wyższych stopniach kompresji i silnikach o większej mocy z 1l pojemności.

Nie uzyska się większej mocy przez wlanie paliwa o wyższej liczbie oktanowej, a jeśli simson czy jawa stuka to raczej jest to wina zbyt wczesnego zapłonu, a nie benzyny, ewentualnie silnik kwalifikuje się do remontu.

Oczywiście lepsze paliwo nie zaszkodzi, ale po co przepłacać......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spalanie bedzie mniejsze na lepszym paliwie , a co do mocy to cos tam przybedzie ale ty zabardzo tego nie odcujesz , silnik bedzie lepiej wchodził na obroty, na wysze obroty moze sie wkrecac i bedzie bardziej elastyczny przy dobrym silniku tz po remoncie i prawidlowym dotarciu mozesz to odczuc.

 

 

pozdro @

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też kiedys zalałem V-power i 0 różnicy.

Wydaje mi się, że nie tędy droga - demoludy lepiej powinny chodzić na paliwach o niższej l. oktanowej.

Pamiętam to z czasów, kiedy do motoroweru lałem benzynę "zieloną" (86 okt) i niebieską (78 bodaj). Chodził zdecydowanie lepiej niz na żółtej 94

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PeterS moze byles po prostu mlodszy i tamta predkosc ktora osiagal motorower byla wtedy dla ciebie wystarczajaca ;)

wydaje mi sie ze to byl bardziej aspekt psychologiczny niz prawdziwa reakcja motoroweru ;)

wiesz ze po dolaniu oleju z 78 robila sie 76 a chyba koszmar potrzebuje troche wiecej oktanow o ile sie nie myle...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja kiedys pozyczylem od kumpla setke oleju CASTROL R2 RACINBIKE i wlalem ja na 4 litry i musze powiedziec ze poderwanie na tylne kolo bylo znacznie latwiejsze i przyspieszenie juz bylo odczuwalne. ale litr tego oleju to około 40 zł. Wiec moze lepiej do dwusuwa lac taki olej niz Shell V-power racing +99. Musze zmienic olej na jakis tanszy bo jezdze na Castrolu T2, a ten liter oleju wyjezdze jak simek się dotrze bo mam go po remoncie. Jeszcze pytanie :

 

Czy ten olej z Orlenu Półsyntetyczny za 12zł likwiduje nagar??bo on jest czerwony chyba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...