kris02 Opublikowano 8 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2005 Motocykliści na czym będziemy jeździć jak nie ma juz uniwerslanej? Do mojej Hondy 80 wlewałem U95 a teraz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@łpa Opublikowano 8 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2005 temat juz był poruszany kilka krotnie, z korzystaj z opcji szukaj a napewno znajdziesz i nie zasmiecaj forum powtarzajacymi sie tematami (chociarz juz jest zasmiecone) ps. widze ze duzo fajnych ludzi co kiedys odwiedzało te forum poprostu juz tego nie robi a szkoda. pozdro @ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 8 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2005 Teraz lej bez ołowiową. W silnikach 2 T możesz ja spokojnie lać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduras Opublikowano 8 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2005 Spokojnie lej bez ołowiową 95 lub 98 Tak jak mówi Strzałek, polecam 98 leprza petarda na niej jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzejtomecki Opublikowano 8 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2005 Spokojnie lej bez ołowiową 95 lub 98 Tak jak mówi Strzałek, polecam 98 leprza petarda na niej jest. ja leje tylko bezolowiową 98, jak kogos stac to polecam shell v-power racing 99+ ;) pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hormon Opublikowano 8 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2005 Ja do komara wlalem 95 + olej od skutera i komar ma taka petarde ze to sie w pale nie miesci ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 8 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2005 ile kosztuje ten Shell v-power racing 99+. bo cały czas jak siedze w garazu to w radiu reklamuja i czy czuc roznice w mocy?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
belzebub Opublikowano 8 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2005 rzemyk90 ja jak mialem simka i zalalem toto do baku to szczerze mowiac nie bylo rewelacji ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rozio Opublikowano 8 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2005 IMO nie ma sensu lać 98 cz V-power99 do sprzętów typu MZ, komar, simson czy jawa.Paliwo o wiekszej liczbie oktanowej jest niezbedne tylko przy wyższych stopniach kompresji i silnikach o większej mocy z 1l pojemności.Nie uzyska się większej mocy przez wlanie paliwa o wyższej liczbie oktanowej, a jeśli simson czy jawa stuka to raczej jest to wina zbyt wczesnego zapłonu, a nie benzyny, ewentualnie silnik kwalifikuje się do remontu.Oczywiście lepsze paliwo nie zaszkodzi, ale po co przepłacać...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@łpa Opublikowano 8 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2005 spalanie bedzie mniejsze na lepszym paliwie , a co do mocy to cos tam przybedzie ale ty zabardzo tego nie odcujesz , silnik bedzie lepiej wchodził na obroty, na wysze obroty moze sie wkrecac i bedzie bardziej elastyczny przy dobrym silniku tz po remoncie i prawidlowym dotarciu mozesz to odczuc. pozdro @ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeterS Opublikowano 9 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2005 Też kiedys zalałem V-power i 0 różnicy.Wydaje mi się, że nie tędy droga - demoludy lepiej powinny chodzić na paliwach o niższej l. oktanowej.Pamiętam to z czasów, kiedy do motoroweru lałem benzynę "zieloną" (86 okt) i niebieską (78 bodaj). Chodził zdecydowanie lepiej niz na żółtej 94 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
belzebub Opublikowano 9 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2005 PeterS moze byles po prostu mlodszy i tamta predkosc ktora osiagal motorower byla wtedy dla ciebie wystarczajaca ;)wydaje mi sie ze to byl bardziej aspekt psychologiczny niz prawdziwa reakcja motoroweru ;)wiesz ze po dolaniu oleju z 78 robila sie 76 a chyba koszmar potrzebuje troche wiecej oktanow o ile sie nie myle... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 9 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2005 ja kiedys pozyczylem od kumpla setke oleju CASTROL R2 RACINBIKE i wlalem ja na 4 litry i musze powiedziec ze poderwanie na tylne kolo bylo znacznie latwiejsze i przyspieszenie juz bylo odczuwalne. ale litr tego oleju to około 40 zł. Wiec moze lepiej do dwusuwa lac taki olej niz Shell V-power racing +99. Musze zmienic olej na jakis tanszy bo jezdze na Castrolu T2, a ten liter oleju wyjezdze jak simek się dotrze bo mam go po remoncie. Jeszcze pytanie : Czy ten olej z Orlenu Półsyntetyczny za 12zł likwiduje nagar??bo on jest czerwony chyba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Opu Opublikowano 9 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2005 Miksol S jest to olej do 2T kosztule ok. 10 zł nawet mniej bo 8zł płacilem ostanio u siebie starcza na bardzo długo leje sie go bardzo mało zeby swiecy nie zasyfic i zeby miała kolor ceglasty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 9 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2005 Miksol S jest to olej do 2T kosztule ok. 10 zł nawet mniej bo 8zł ale mi nie chodzi o MIXOL S to jest zwykly olej do komarkow. Mnie interesuje polsyntetyczny. Czy tam pisze ze to jest polsyntetyk?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.